• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
36

لحظه هولناک انتقال جنازه بابک خرمدین در چمدان توسط پدرش + فیلم

  • کد خبر : 34717
  • 18 می 2021 - 10:03
قتل بابک خرمدین توسط پدرش

صبح روز ۲۷ اردیبهشت ماه، بابک خرمدین توسط مادر و پدرش به قتل رسید. اولین فیلم از لحظه انتقال جنازه بابک خرمدین توسط مادر و پدرش به سطل زباله ای در شهرک اکباتان منتشر شده است که در ادامه میبیند.

صبح روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه امسال بود که ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی در تماس کارگران شهرداری از پیدا شدن جسد مثله شده یک مرد در یکی از سطل های زباله فاز ۳ شهرک اکباتان مطلع شدند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات به محل رفته و مشاهده کردند؛ سرشانه، ۲ کف دست، ۲ بازو و ۲ مچ پای یک انسان داخل یک چمدان گذاشته شده و در سطل زباله رها شده بود.

بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که تکه های جسد کشف شده برای یک مرد است و چند ساعتی از مرگ و این جنایت فجیع می گذرد.

تیم جنایی در ادامه با دستور بازپرس ویژه قتل تحقیقات میدانی را برای بررسی دوربین های مداربسته آغاز کردند و جسد تکه تکه شده برای تحقیق به پزشکی قانونی منتقل شد.

جسد مثله شده بابک خرمدین است

با گذشت ۶ ساعت از پیدا شدن جسد تکه تکه شده کارشناسان پزشکی قانونی با انگشت نگاری از دستان جسد مثله شده موفق به شناسایی هویت او شدند.

جسد مثله شده متعلق به بابک‌ خرمدین، کارگردان سینما بود و همین کافی بود تا تیم جنایی با دستور بازپرس ویژه قتل به سراغ خانواده این کارگردان سرشناس در فاز یک شهرک اکباتان بروند.

تیم جنایی با حضور در خانه پدر و مادر بابک خرمدین تحقیقات را آغاز کردند که در همان ابتدا پدر و مادر این کارگردان به قتل فجیع پسرشان اعتراف کردند و با دستور بازپرس شفیعی پدر و مادر بابک خرمدین بازداشت شدند.

قتل بابک خرمدین توسط پدرش

اعتراف به قتل بابک خرمدین توسط پدرش

پدر و مادر بابک خرمدین در همان بازجویی های ابتدایی و با توجه به آثار خونی که در حمام جامانده بود در همان ابتدا به قتل و تکه تکه کردن جسد پسرشان اعتراف کردند.

اکبر ۸۱ ساله (پدر بابک خرمدین)، مرد لاغر اندام و قد بلند با چهره ای آرام و خونسرد وارد شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران شد و در همان ابتدای اعترافاتش برای قتلی که انجام داده بود از خدا شکرگزاری کرد.

پدر بابک خرمدین در اعترافاتش گفت: پسرم از بچگی ما را اذیت می کرد و با هر بدبختی که بود او را بزرگ کردم، همیشه از مدرسه اخراج می شد و یک روز آرام نداشتیم اما با کار و تلاش توانستم او را راهی دانشگاه کنم و پسرم فوق لیسانس گرفت و یکی از فیلم هایش نیز در جشنواره جایزه گرفت و پسرم در دانشگاه تدریس می کرد.

وی افزود: بابک در دانشگاه کرج استاد فیلم سازی و کارگردانی بود اما از زمانیکه کرونا آمد کلاس های دانشگاه به صورت آنلاین بود و بابک هفته ای ۳ روز به بهانه اینکه به شاگردانش درس خصوصی بدهد آنها را به خانه می آورد و جالب این بود که بابک فقط دانشجویان دختر را به خانه می آورد و نمی دانستیم که همه آنها دانشجوهایش بودند یا نه!

انتقال جنازه بابک خرمدین توسط پدرش

اختلاف خانوادگی علت قتل بود

پدر بابک خرمدین بیان کرد: پسرم با دخترها به داخل اتاق می رفت و از مادرش می خواست برای خودش و میهمانش غذا درست کند و مادرش از آنها پذیرایی می کرد و این در حالی بود که می دانستیم پسرم با دختران در خانه رابطه جنسی برقرار می کند.

مرد ۸۱ ساله گفت: از رفتارهای پسرم خسته شده بودم و او بعضی اوقات ما را کتک می زد و می خواست کارهایش را انجام دهیم و باور کنید از وجود پسرم یک روز آرام نداشتم و جانمان به لبمان رسیده بود. حتی از پسرم خواستم برای خودش خانه ای تهیه کند و حاضر شدم خودروام را بفروشم و حتی سهم ارث او را بدهم که برای خودش خانه بگیرد و با ما زندگی نکند اما بابک می گفت جنازه من از این خانه بیرون می رود و هیچ وقت نپذیرفت از خانه خارج شود.

این پدر ادامه داد: پسرم بارها با من و مادرش درگیر شده بود و حتی یکبار قصد داشت با صندلی به سر مادرش بزند که من خودم را به آشپزخانه رساندم و مانع کار او شدم.

تهدید به قتل بابک خرمدین توسط پدرش

پدر بابک خرمدین بیان کرد: جمعه ۲۴ اردیبهشت با بابک برای ورزش در محیط شهرک اکباتان بودیم و همانجا باز هم به بابک گفتم که خانه را می فروشم سهم تو را می دهم و خودروی دوو سیلو را هم می فروشم تا بتوانیم خانه ای برای خودت اجاره کنی و از ما جدا شوی که بابک دوباره تاکید کرد من هیچ جایی نمی روم که بابک را تهدید کردم یا از خانه برو یا کسی را دارم که ۱۰ میلیون تومان به او پول بپردازم و تو را از بین ببرد که بابک لبخندی زد و گفت: چرت و پرت نگو من بابکم و کسی نمی تونه کاری بکنه.

وی افزود: وقتی به خانه آمدم به همسرم گفتم که بابک نمی پذیرد از خانه برود و همانجا تصمیم به قتل را گرفتیم تا از دست او راحت شویم .

قتل بابک خرمدین توسط پدرش

نحوه قتل بابک خرمدین توسط مادر و پدرش

اکبر در خصوص چگونگی قتل گفت: وقتی به خانه آمدیم به همسرم گفتم که بابک رفتنی نیست که مادرش گفت او را بکشیم و من هم پذیرفتم.

وی افزود: ظهر جمعه بود، ناهار آبگوشت مرغ داشتیم که همسرم غذا را آماده کرد و برای بابک غذا ریخته بود و به همسرم به اتاقم آمد گفت داخل ظرف غذا بابک قرص های خواب آور ریخته است. از آن زمان دیگر هوشیار بودم که نقشه را عملی کنم. بابک کلاس داشت و ناهار نخورد و شب هم گفت که غذا در بیرون خانه خورده و میل به غذا ندارد و فردا ظهر ناهارش را بابک داغ کرد و خورد و بعد از آن روی مبل نشست.

پدر بابک خرمدین ادامه داد: عصر بود که بابک نیمه بیهوش بود که از اتاق بیرون آمد، بابک از روی صندلی به زمین افتاد و چهار دست و پا به سمت آشپزخانه رفت و در کنار یخچال بود که پای او را با بند پوتین بستم و سپس بست کمربندی را دور گردنش انداختم و با کشیدن آن و قفل کردن بست کمربندی تلاش کردم تا او خفه شود و در این زمان با برداشتن چاقو ۳ ضربه به سینه اش زدم .

مثله کردن جسد بابک خرمدین

این پدر ۸۱ ساله گفت: همسرم شاهد صحنه قتل بود که پس از قتل به کمک همسرم جسد را به داخل حمام بردم و با چاقو و ساطور شروع به تکه تکه کردن جسد بابک کردم چون نمی توانستم جسد را از خانه بیرون ببرم.

اکبر ادامه داد: تکه های جسد را داخل ۸ کیسه زباله بسته بندی کردم و تعداد ۶ بسته را داخل ۳ چمدان و ۲ بسته دیگر را در همان کیسه های زباله بود. نزدیک به ۷ ساعت تکه تکه کردن و بسته بندی جسد پسرم طول کشید و بعد از آن همراه همسرم بسته ها را داخل آسانسور گذاشتیم و با هم به پارکینگ رفتیم.

وی افزود: ۳ چمدان داخل صندوق عقب گذاشتم و ۲ بسته دیگر روی صندلی عقب خودرو گذاشتم و در ابتدا به سمت اکباتان رفتم و یکی از بسته ها را داخل سطل زباله انداختم و سپس به سمت آریاشهر رفتم و در ادامه به سعادت آباد رفتیم و بسته های دیگر را داخل سطل زباله انداختم و در آخر وقتی به شهرک اکباتان بازگشتم آخرین بسته را که داخل چمدان بود در فاز سوم شهرک اکباتان به داخل سطل زباله انداخته و به خانه بازگشتیم.

 پدر بابک‌ خرمدین در دادسرا صحنه عجیبی را رقم زد

پدر بابک خرمدین کارگردان سینما در دادسرا صحنه عجیبی را رقم زد روی زمین چهار دست و پا شد تا آخرین تقلای پسرش برای نجات خود را بازسازی کند.

قتل بابک خرمدین توسط پدرش

شکرگزاری پدر بابک‌ خرمدین پس از قتل‌ پسرش

پدر بابک خرمدین در خصوص اینکه عذاب وجدان دارد و پشیمان است یا نه گفت: عنوان کرد که پشیمان نیستم و خدا را شکر می کنم و از لحظه ای که پسرم را کشتم به آرامش رسیدم و آرام شدم.

پدر بابک خرمدین در پایان وقتی خواست از اتاق بازپرس خارج شود بار دیگر دستانش را رو به آسمان برد و خدا را شکر کرد که فرزندش را به قتل رسانده و می گفت با قتل پسرم دیگر به آرامش رسیدم و دیگر هیچ ناراحتی در زندگی ام ندارم.

لحظه هولناک انتقال جنازه بابک خرمدین در چمدان توسط پدرش

در ادامه می توانید فیلم دوربین مداربسته شب قتل بابک خرمدین و لحظه انتقال جنازه وی توسط مادر و پدرش به خارج از ساختمان در اکباتان تهران را مشاهده کنید.

قتل بابک خرمدین از زبان مادرش

ایران ۷۰ ساله مادر بابک خرمدین پیش روی بازپرس شفیعی گفت: بابک اذیت می کرد و یک روز راحت از دست او نداشتم. دوستانش که همگی خانم بودند را به خانه دعوت می کرد و مرا مجبور می کرد که از آنها پذیرایی کنم و حتی به او گفتی ازدواج کن و از خانه برو اما نپذیرفت و حتی یکبار تصمیم گرفتیم به او فرصت بدهیم که دست از کارهایش بردارد اما بابک دست از رفتارهایش بر نمی داشت و هر روز ما را با رفتارهایش آزار می داد که دیگر با همسرم تصمیم گرفتیم او را به قتل برسانیم.

وی افزود: قرص ها را من در غذایش ریختم و بابک روزی که غذایش را خورد بی حال شد و من به اتاق رفتم که ناگهان صدای درگیری او و پدرش را شنیدم وقتی از اتاق بیرون آمدم دیدم آنها با هم درگیر شدند و همسرم با چاقو ضربه ای به گردن بابک زد و سپس چند ضربه به سینه اش زد و بابک روی زمین افتاد.

مادر بابک خرمدین ادامه داد: به همسرم کمک کردم و جسد را به داخل حمام بردیم، در حمام باز بود و می دیدم همسرم جسد بابک را تکه تکه می کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.