• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

بهترین نرم افزارها برای کلاس مجازی

  • کد خبر : 34736
  • 19 می 2021 - 16:10
بهترین برنامه های کلاس مجازی

پس از فراگیری کرونا در جهان، کلاس های آنلاین جای آموزش حضوری را گرفتند. برگزاری یک کلاس چندین نفره نیاز به نرم افزارها و برنامه های خاصی دارد که باید قابلیت های متعددی داشته باشند. در این مقاله چند مورد از بهترین برنامه های کلاس مجازی را به شما معرفی می کنیم.

بهترین برنامه های کلاس مجازی

نرم افزار Zoom

زوم یکی از بهترین برنامه‌ها برای برگزاری کلاس‌های مجازی و آنلاین است. این نرم افزار در سال ۲۰۱۱ توسط سیسکو و WebEx عرضه شد. استفاده از این پلتفرم بسیار راحت است و کاربران مک، ویندوز، iOS، اندروید و حتی بلک بری، می توانند از آن استفاده کنند. کیفیت نمایش تصاویر و پخش صدا در Zoom بسیار بالاست و جزو بهترین برنامه های کلاس مجازی به شمار می رود.

بهترین برنامه های کلاس مجازی

نرم افزار Cisco Webex Meetings

سیسکو یک برنامه دیگر هم برای برگزاری جلسات و میتینگ های مجازی و آنلاین دارد. Cisco Webex Meetings به شما این امکان را می دهد که کلاس ها و جلسات کاری خود را به صورت ویدئویی و البته با کیفیت بالا برگزار کنید. این نرم افزار قابلیت نصب و اجرا در دستگاه های مختلف را دارد. کاربران می توانند تنها با یک کلیک وارد کلاس شوند و فیلم یا صوت مورد نظرشان را با دیگران به اشتراک بگذارند. برگزاری جلسه های هزار نفری تنها یکی از ویژگی هایی است که نرم افزار Cisco Webex Meetings را به یکی از بهترین برنامه های کلاس مجازی تبدیل کرده است.

بهترین برنامه های کلاس مجازی

نرم افزار Adobe Connect

Adobe Connect را می توان امن ترین برنامه برای برگزاری جلسات و کلاس های آنلاین به شمار آورد. این اپ ویدئو کنفرانس به راحتی در ویندوز، اندروید و دیگر سیستم عامل ها نصب و اجرا می شود و قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد. حتی می توانید ادوب کانتکت را شخصی سازی کرده و کلاس ها و جلسات را با برند انحصاری خودتان نام گذاری و اجرا نمایید. قابلیت مجتمع شدن با سیستم های LMS، قابلیت مجتمع شدن با سیستم های احراز هویت پیشرفته، توسعه پذیر به دلیل متن باز بودن، امکان چت با دیگر حاضرین در کلاس مجازی، نظرسنجی، آزمون آنلاین، شبیه سازی، گروه بندی کلاس، بازی و امکان تعامل در پشت صحنه جلسه آنلاین بین حاضرین هم از دیگر قابلیت های این برنامه هستند.

بهترین برنامه های کلاس مجازی

نرم افزار Schoology Learning

یکی دیگر از بهترین برنامه های کلاس مجازی، Schoology Learning است. این نرم افزار بخشی از راهکار جامع PowerSchool Unified Classroom است. جالب است بدانید که این راهکار بیشتر از ده سال است که در کلاس ها و جلسات آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین برنامه های کلاس مجازی

نرم افزار Blackboard Collaborate

اگر از Blackboard Collaborate برای برگزاری جلسات و کلاس های آنلاین استفاده می کنید، تنها یک کلیک با برگزاری کلاس فاصله دارید! موسسات آموزشی که نیاز به تعامل بین معلم و دانش آموز دارند از این برنامه استفاده می کنند. این اپ قابلیت برنامه ریزی و شخصی سازی دارد و به دلیل انعطاف پذیری بالا، بسیار محبوب شده است. سازگاری با برنامه هایی همچون Dropbox، OneDrive و Google هم مزایای دیگر این برنامه محسوب می شوند تا در فهرست بهترین برنامه ها برای کلاس مجازی جای بگیرد.

بهترین برنامه های کلاس مجازی
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34736

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.