• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
26

پدر و مادر بابک خرمدین به قتل دختر و داماد هم اعتراف کردند

  • کد خبر : 34751
  • 19 می 2021 - 9:10
قتل دختر و داماد توسط پدر خرمدین

پدر و مادر بابک خرمدین پس از اعتراف به قتل پسرشان، به تازگی اعتراف کردند که داماد و دختر خودشان نیز توسط آنها به قتل رسیده است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران ۲۷ اردیبهشت ماه  از قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدر و مادرش خبر داده بود، حال پدر و مادر بابک خرمدین به دو قتل دیگر اعتراف کردند.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران اظهار کرد: دیشب در ادامه بازجویی‌ها درباره پرونده قتل بابک خرمدین، پدر و مادر مقتول که جزو متهمان این پرونده هستند همچنین اعتراف کردند که چند سال پیش داماد و دختر خودشان توسط آنها به قتل رسیده است.

رئیس پلیس تهران تشریح کرد: آنان ادعا می‌کردند داماد و دخترشان در خارج از کشور زندگی می‌کنند در صورتی که آنان را در داخل کشور به قتل رسانده اند.

اعتراف پدر و مادر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادشان با مثله کردن جسد

همچنین قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جرایم جنایی درباره اینکه پدر و مادر بابک خرمدین به قتل داماد و دختر خودشان نیز اعتراف کردند، بیان کرد: در این پرونده براساس اعترافات متهمان سال ۹۰ داماد خانواده توسط آنها به قتل رسیده است.

سرپرست دادسرای جرایم جنایی تشریح کرد: این پدر و مادر در سال ۹۷ نیز دختر خودشان را به قتل رسانده اند که در اعترافات خود درباره انگیزه این قتل‌ها اعلام کرده اند دختر و دامادشان اعتیاد به مواد مخدر داشته اند و همچنین درگیر انحرافات اخلاقی بودند.

این مقام مسئول بیان کرد: پدر و مادر خرمدین اعتراف کردند که داماد و دخترشان را به همان روش یعنی تکه تکه کردن جسد و انتقال به سطل زباله به قتل رساندند.

قاضی شهریاری خاطرنشان کرد: براساس نظریه روانپزشک درباره بررسی شرایط روحی و روانی این پدر و مادر تا این لحظه هر دو، تا حدودی سالم تشخیص داده شده اند و اعتیاد به مواد مخدر و اختلال روانی در آن‌ها محرز نشده است.

وی افزود: تحقیقات پرونده ادامه دارد و جزئیات بیشتر به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.