• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
16

حکم اعدام کرکس موتور سوار در مشهد اجرا شد + عکس

  • کد خبر : 34759
  • 19 می 2021 - 10:58
اعدام کرکس موتور سوار

جوان ۳۱ ساله معروف به «کرکس موتور سوار» که با تشکیل باندی ۶ نفره، به ۱۳ پسر بچه و یک دختر ۱۵ ساله تجاوز کرده بود، سپیده دم امروز برای اجرای حکم اعدام پای چوبه دار رفت تا فرجام تبهکاری هایش، درس عبرتی برای دیگر مجرمان باشد.

ماجرای کرکس موتور سوار در اواخر بهمن ۹۸ هنگامی لو رفت که یک زن تبعه خارجی در تماس با پلیس ۱۱۰ گفت: جوانی از بالای دیوار وارد حیاط منزلم شد و پسر ۹ ساله‌ام را با تهدید چاقو ربود! با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و صدور دستوری ویژه از سوی قاضی «اسماعیل عندلیب» (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) عملیات گسترده‌ای از سوی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای ردیابی پسر بچه مذکور آغاز شد.

در همین حال قاضی عندلیب» دستورات ویژه ای را برای ریشه یابی جرایم و دستگیری دیگر عوامل مرتبط با سرکرده باند صادر کرد و بدین ترتیب گروه ویژه ای از کارآگاهان در چند شاخه عملیاتی و اطلاعاتی، موفق شدند همه اعضای این باند مخوف را دستگیر کنند و به پنجه عدالت بسپارند.

تجاوز کرکس موتورسوار به ۱۳ پسر بچه و یک دختر ۱۵ ساله

پس از دستگیری اعضای باند کرکس موتور سوار، با درج تصویر بدون پوشش سرکرده این باند در روزنامه خراسان، شاکیان زیادی به پلیس آگاهی مراجعه کردند و بیش از ۱۳ تن از قربانیان و طعمه های این باند، «کرکس موتورسوار» را شناسایی و از او شکایت کردند اما در این میان تجاوز به عنف «کرکس سیاه»، به دختری ۱۵ ساله نیز لو رفت.

این دختر ۱۵ ساله در جلسات دادگاه که به ریاست قاضی جواد شاکری و مستشاری قاضی هادی دنیادیده و با حضور وکلای مدافع برگزار شد، با چهره ای وحشت زده گفت: او (کرکس موتورسوار) به همراه دو نفر دیگر از دوستانش، گوشی تلفنم را ربودند و سپس به بهانه بازگرداندن گوشی تلفن مرا با تهدید چاقو سوار موتورسیکلت کردند و به مزرعه صیفی جات بردند. زمانی که فهمیدم آن ها چه نقشه پلیدی در سر دارند به گریه افتادم، التماس کردم و جیغ کشیدم که به من رحم کنند اما هیچ تاثیری در دل سنگ آن ها نداشت. او با اشاره به «کرکس موتورسوار» ادامه داد: او مرا کتک زد و از عصر تا بامداد روز بعد به من تعرض کردند به گونه ای که دیگر …

اعدام کرکس موتور سوار

صدور حکم اعدام کرکس موتور سوار

قضات زبده شعبه ششم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی پس از برگزاری چندین جلسه دادگاه درباره اتهام تجاوز به عنف به دختر ۱۵ ساله و تعرض به ۱۳ پسر بچه، با توجه به اقاریر متهمان و محتویات پرونده در نهایت حکم اعدام کرکس موتور سوار را صادر کردند.

در رای صادرشده که به امضای قاضی جواد شاکری (رئیس) و قاضی هادی دنیا دیده (مستشار دادگاه) رسیده، متهم قاسم که ۳۰ سال دارد به اعدام از طریق چوبه دار محکوم شده است.

با تایید قطعی رای، این پرونده به اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب ارسال شد اما در حالی که مقدمات اجرای حکم فراهم بود، باز هم متجاوز به عنف تقاضای عفو و بخشش کرد و بدین ترتیب این پرونده دوباره در یک جلسه تخصصی مورد بررسی نهایی قرار گرفت. با این حال، تقاضای عفو او نیز با رای قاطع اکثریت رد شد.

اجرای حکم اعدام کرکس موتور سوار

در نهایت سپیده دم امروز و با صدور دستوری از سوی قاضی محمدرضا دشتبان (معاون دادستان مرکز در امور اجرای احکام) و پس از طی مراحل قانونی و تشریفاتی، «کرکس موتور سوار» در زندان مرکزی  پای چوبه دار رفت تا ماجرای تبهکاری های او درس عبرتی برای دیگر مجرمانی باشد که فکر چنین جرایمی را در سر می پرورانند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.