• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
21

قتل آرزو ، خواهر بابک خرمدین پس از خوردن کله پاچه | ۳ قتل پر از ابهام

  • کد خبر : 34801
  • 20 می 2021 - 10:35
قتل آرزو خرمدین

اکبر خرمدین، پدر بابک خرمدین چگونگی قتل دخترش، آرزو و دامادشان را تشریح کرد.

راز این جنایت‌های هولناک از صبح یکشنبه با کشف اعضای بدن یک مرد در سطل زباله در شهرک اکباتان آغاز شد. در کمتر از ۶ ساعت هویت مقتول شناسایی و با اعترافات پدر و مادر مقتول مشخص شد بابک خرمدین کارگردان مستندساز به دست والدینش به قتل رسیده است.

پدر بابک خرمدین که در پرونده قتل فجیع بابک خرمدین دستگیر شده بود بعد از ۳ روز پرده از ۲ جنایت دیگر برداشت و به قتل دختر و دامادش اعتراف کرد. او گفت در سال ۹۰ داماد خود _ فریبزر – و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده و برای رهایی از اجساد آنها را تکه‌تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است.

قتل داماد توسط پدر بابک خرمدین

چه شد که دامادت را به قتل رساندی؟

سال ۸۸ دخترم آرزو که متولد سال ۵۱ بود با پسری ازدواج کرد اما به‌خاطر اختلافات از او جدا شد. بعد از مدتی با پسر خواهرم فرامرز ازدواج کرد و ۶ماهی که از زندگی آنها گذشت، برایمان گفت که فرامرز رفتارهای نامعقول دارد. او اعتیاد داشت و با خودروی پرایدش افرادی را که به‌صورت قاچاقی وارد ایران شده بودند جا‌به‌جا می‌کرد. رفتارهای نامعقول و کارهای خلافش ما را به این نتیجه رساند که تصمیم به قتل او بگیریم.

دخترتان هم از این ماجرا با خبر بود؟

بله. باهم به این نتیجه رسیدیم که او را به قتل برسانیم. یادم نمی‌آید چه تاریخی بود اما سال ۹۰ بود که یک روز فرامرز به خانه‌مان آمد. همسرم داخل غذایش حدود ۸۰ تا قرص خواب‌آور ریخت که فوت کرد و با کمک همسرم او را به حمام بردیم و جسدش را مثله کردیم. هنوز تبر و چاقویی که با آن فرامرز را مثله کردیم دارم. بعد از قتل هم تکه‌های جسد را در سطل زباله انداختیم. بعد هم خودروی پراید او را در اطراف مهرآباد رها کردیم.

خانواده فرامرز به سراغ او نیامدند؟

به دروغ به آنها گفتیم که روز حادثه به‌همراه آرزو آمده خانه و همسرش را در خانه ما گذاشته و با چند نفر قاچاقی تهران را ترک کرده است. آنها هم چون فرامرز در کار خلاف بود باور کردند.

قتل آرزو خرمدین

اعترافات پدر بابک خرمدین درباره قتل آرزو

دخترتان، آرزو خرمدین را به چه دلیل به قتل رساندید؟

دامادمان را که کشتیم، طلاق غیابی دخترم را گرفتم و جهیزیه‌اش را که آن موقع ۷۰ میلیون تومان خریده بودم به یک راننده که می‌خواست دخترش را شوهر دهد ۵۰۰ هزار تومان فروختم. اما بعد از قتل دامادم بدبختی و مصیبت ما زیاد شد. افتاده بود در کار خلاف و ماری جوانا و تریاک و هروئین مصرف می‌کرد.اذیت‌هایش خیلی زیاد بود. سال ۹۷ یک روز صبح کله‌پاچه خریدم. چون آرزو خیلی کله‌پاچه دوست داشت و بازهم مثل قبل داخل آن همسرم قرص‌هایش را ریخت و بعد از بی‌هوش شدن با کمک همسرم جسد را داخل حمام بردیم و مثله کرده و جنازه را در سطل‌های زباله انداختیم.

بابک و دو فرزند دیگرت نگفتند که چه اتفاقی برای آرزو افتاده است؟

موقع قتل دامادمان بابک انگلستان بود. اما برای قتل دوم ایران بود و زمانی که فهمید خیلی به موضوع اهمیت نداد.

ممکن است به این دلیل بابک خرمدین را کشته باشی که او از ماجرای قتل خواهر خود با خبر شده باشد؟

اصلاً. بابک از دوربین مداربسته خانه‌مان متوجه قتل خواهرش شده بود اما چون دل خوشی از خواهرش نداشت، برای همین هم تصمیم نداشت که این ماجرا را لو دهد. بابک آدم بدی بود، هر سه قتل را در همین خانه اکباتان انجام دادیم.

نحوه قتل آرزو خرمدین ؛ خواهر بابک خرمدین توسط پدرشان

پدر بابک خرمدین در خصوص قتل دخترش در سال ۹۷ گفت: آرزو در این مدت سرکش شده بود و به مادرش می گفت که بعد از مرگ پدرم حقوقش به من می رسد و به تو نیز حقوق کمی می دهم که بتوانی زندگی کنی ولی بیشتر پول را خودم بر می دارم.

وی افزود: دخترم اعتیاد به مواد مخدر گل و هروئین پیدا کرده بود و من وقتی با خودروی تاکسی به بیرون از خانه می رفتم و مسافرکشی می کردم آرزو به من زنگ می زد که شب دیر بیا خانه یا شب به خانه نیا که این موضوع مرا آزار می داد.

این پدر سنگدل ادامه داد: دیگر از کارهای آرزو که مشروبات الکلی می خورد و مواد مخدر مصرف می کرد خسته شده بودم و با همسرم تصمیم به قتل گرفتم.

پدر بابک خرمدین در خصوص قتل دخترش، آرزو اظهار کرد: دخترم علاقه زیادی به کله پاچه داشت به همین خاطر داخل ظرف کله پاچه اش داروی خواب آور ریختیم و بعد از اینکه به خواب سنگین رفت او را به قتل رساندم و جسدش را به داخل حمام بردم و در آنجا جسد را تکه تکه کردم. جسد تکه تکه شده دخترم را داخل کیسه گذاشتم و هر بسته را داخل یک سطل زباله انداختم و به همه گفتم دخترم برای زندگی به ترکیه رفتم و ما نیز دیگر از او اطلاع نداریم

پدر بابک خرمدین درباره اینکه بابک از قتل خواهر و دامادشان خبر داشته است یا نه گفت: بابک در هنگام قتل خواهر در خانه نبود و در قتل دامادم بابک خارج از کشور بود و هیچ یک از اعضای خانواده ام از این ماجرا خبر نداشتند.

قتل آرزو خرمدین

اگر آزاد شوم دو فرزند دیگرم را می‌کشم

قصد نداشتی به دو فرزند دیگرت آسیب برسانی؟

می‌خواستم آنها را هم بکشم. اگر آزاد شوم بدون شک برنامه‌ام قتل آنهاست. دخترم دو نوه‌ام را اذیت می‌کند؛ او خیلی عصبی و به هم ریخته است. از رفتارهای پسرم افشین هم خوشم نمی‌آید. از هیچ کدام از قتل‌هایی که کردم عذاب وجدان ندارم. کابوسی به سراغم نمی‌آمد چون احساس گناهی نمی‌کردم. کسانی که کُشتم فساد اخلاقی بالایی داشتند.

مادر بابک خرمدین نیز با تایید حرفهای شوهرش و در حالیکه هر ۲ تاکید دارند که از قتل های اعضای خانواده اش عذاب وجدان ندارند گفت: ناراحت نیستم و فرزندانم و دامادم ما را اذیت می کردند و چون دست از کارهایشان بر نمی داشتند آنها را به قتل رساندیم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.