• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
20

۴ اپلیکیشن برتر برای ضبط مکالمه در اندروید

  • کد خبر : 35402
  • 14 ژوئن 2021 - 11:25
برنامه های ضبط مکالمه در اندروید

تابحال شده بخواهید مکالمات تلفنی خود با شخص خاصی را ضبط کنید؟ نرم افزارهای زیادی برای این کار طراحی شده اند. برنامه هایی که کمک می کنند تا گفتگوهای خود با هریک از مخاطبین مورد نظرتان را ضبط کنید. امروز ۴ مورد از بهترین برنامه های ضبط مکالمه در اندروید را به شما معرفی می کنیم. این اپلیکیشن ها قابلیت های متنوعی دارند که با استفاده از آنها می توانید صدای مکالمه ها را ضبط و ذخیره نمایید.

بهترین برنامه های ضبط مکالمه در اندروید

۱-برنامه ضبط مکالمه Call recorder (ACR)

یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای ضبط کردن مکالمه در گوشی های اندرویدی، ACR است. این برنامه مکالمات را بدون تاخیر ضبط می کند و حالت های مختلفی را نیز برای ضبط به شما ارائه می دهد. مزیت بسیار مهم این برنامه، رایگان بودن آن است.  شما می توانید گزینه ضبط را به صورت دستی انتخاب کنید و لازم نیست بابت این کار هزینه ای پرداخت کنید. کار کردن با این اپ بسیار ساده است و حتی فایل های قدیمی تر را به صورت خودکار پاک می کند تا فضا برای ضبط کردن تماس های جدید باز کند. پشتیبانی از جیمیل، Google Drive، ایمیل، OneDrive، Dropbox  و … هم دیگر مزایای این برنامه هستند. البته توجه داشته باشید که امکان برقراری تماسهای VoIP در اپلیکیشن ACR وجود ندارد.

برنامه Call recorder (ACR)

۲- Cube Call Recorder

یکی دیگر از بهترین برنامه های ضبط مکالمه در اندروید، Cube Call Recorder است. قابلیت های متنوع و جالبی در این برنامه است که آن را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است. ضبط تماس تلفنی در این برنامه با کیفیت و وضوح بسیار بالا انجام می شود. قابلیت برقراری تماس های اسکایپ، واتساپ، وایبر، هنگ‌اوت، فیسبوک، لاین، تلگرام و … موجب محبوبیت هرچه بیشتر این اپ شده است. به راحتی می توانید با آن کار کنید و حتی یک لیست تماس خودکار تهیه کنید تا تماس های این لیست به صورت خودکار ضبط شود. این برنامه یک بلندگوی هوشمند دارد تا حین پخش تماس ضبط شده، بتوانید حالت بلندگو یا اسپیکر را به حالت گوشی تغییر دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین آنتی ویروس های اندروید

برنامه های ضبط مکالمه در اندروید

۳- Automatic Call Recorder by RSA

به عنوان یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای ضبط مکالمه در اندروید باید به Automatic Call Recorder by RSA اشاره کنیم. این برنامه می توانید تماس ها را به صورت خودکار ضبط کند و در کشور ما محبوبیت بسیار بالایی دارد. در این اپلیکیشن، فایل ها توسط پسورد محافظت می شوند. یک لیست ممنوع در این اپ وجود دارد تا یک سری از مخاطبان را حذف کنید؛ به این ترتیب مکالمات شما با آنها به صورت خودکار ضبط نمی شود. امکان به اشتراک ‌گذاری تماس های ضبط شده از طریق اسکایپ، فیسبوک، SMS، Dropbox  و وجود فرمت های متنوع برای ضبط صدا، این اپلیکیشن را به یکی از بهترین برنامه های ضبط مکالمه در اندروید تبدیل کرده اند.

Automatic Call Recorder by RSA

۴- Call Recorder Automatic

آخرین نرم افزاری که در فهرست بهترین برنامه های ضبط مکالمه در اندروید معرفی می کنیم، Call Recorder Automatic است. این برنامه در حالت خودکار بهترین عملکرد را دارد؛ پس اصلا نگران ضبط نشدن صدا نباشید. جالب است بدانید که این برنامه، یک سرویس اشتراکی است؛ با این حال ضبط تمام تماس های تلفنی را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی پوشش می ‌دهد. شما می توانید فایل های ضبط شده را برچسب بزنید تا بعدا آنها را زودتر و راحت تر پیدا کنید. تمام فایلها در این اپلیکیشن با فرمت MP3  قابل پخش هستند. در نهایت می توانید با استفاده از این برنامه، حتی در اواسط تماس هم مکالمه را ضبط کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه برای بازیابی اطلاعات موبایل

برنامه های ضبط مکالمه در اندروید
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35402

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.