• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

ارلینگ هالند با قراردادی نجومی در رئال مادرید

  • کد خبر : 35758
  • 23 ژوئن 2021 - 21:25
وضعیت قرارداد هالند با دورتموند

در ایتالیا تردید ندارند که بین رئال مادرید و ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند، توافق نهایی حاصل شده است. ابتدا هفته پیش بود که خبرنگار مدیاست ادعا کرد هالند و رئال وارد مذاکره شده اند؛ ادعایی که در اسپانیا چندان جدی گرفته نشد.

امروز هم لارپوبلیکا نشریه معتبر ایتالیایی گزارش داد که رئال مادرید به صورت جدی با مینو رایولا ایجنت هالند وارد مذاکره شده و دو طرف به توافق نیز رسیده اند. چند ماه پیش رایولا و پدر هالند سفری به اسپانیا داشتند و در کمپ والدبباس با طرف مادریدی به مذاکره نشستند هر چند پیش از آن در باشگاه بارسلونا حاضر شده بودند.

پرز پس از توافق شخصی با هالند، پیشنهادی ۱۱۰ میلیون یورویی نیز به دورتموند ارائه داده که گویا کافی نبوده و رد شده است. دورتموند حاضر نیست امسال ستاره نروژی خود را با رقمی کمتر از ۱۵۰ میلیون یورو واگذار کند.

این منبع اما ادعا کرده است که تا پایان فصل نقل و انتقالات هنوز زمان زیادی باقی است و دو طرف سرانجام روی ۱۳۰ میلیون یورو به توافق نهایی خواهند رسید. رئال مبلغی را در ابتدا پرداخت می کند و مقدار باقیمانده نیز قسط بندی خواهد شد.

رایولا پیش از این نیز گفته بود که هالند بهتر است هرچه زودتر دورتموند را به مقصد باشگاهی بزرگتر ترک کند و صبر کردن تا تابستان بعد منطقی نیست. او رئال مادرید را نیز یکی از تیم هایی عنوان کرده بود که شانس بالایی برای جذب هالند دارد.

هالند تا ۲۰۲۴ با دورتموند قرارداد دارد

سال آینده بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی هالند قابلیت فعال شدن پیدا خواهد کرد اما رئال به دنبال تقویت خط حمله خود است و تمایل دارد هر چه زودتر هالند را به خدمت بگیرد. اظهارنظر اخیر ناصر الخلیفلی مدیر پی اس جی در مورد غیر قابل فروش بودن کیلیان امباپه باعث شده تا رئال امسال برای جذب هالند عزم خود را جزم کند. هدف مادریدی ها برای تابستان بعد نیز جذب امباپه به عنوان بازیکن آزاد خواهد بود تا دوباره به تیمی کهکشانی تبدیل شوند.

هالند که تا سال ۲۰۲۴ با دورتموند قرارداد دارد، فصل گذشته ۴۱ بار در ۴۱ بازی موفق به گلزنی شد. در حالی که وی همچنین ۱۲ بار به هم تیمی هایش پاس گل داد از جمله ۱۰ پاس گل در بوندس لیگا و ۲ مورد نیز در لیگ قهرمانان اروپا که همین مسئله باعث علاقه رئال مادرید به جذب وی شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35758

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.