• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

چهارمین دوئل یحیی و فرهاد ؛ چه کسی پیروز شهرآورد ۹۶ می‌شود؟

  • کد خبر : 36372
  • 15 جولای 2021 - 11:51
شهرآورد 96 دوئل پرسپولیس و استقلال

شهرآورد ۹۶ پایتخت از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی بین ۲ تیم پرسپولیس و استقلال برگزار می‌شود تا چهره یکی از تیم‌های صعود کننده به دور نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مشخص شود.

شاهد چهارمین دوئل فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی در قامت ۲ سرمربی خواهیم بود. در سه تقابل پیشین همه چیز برابر بوده است. یک برای یک هر یک از طرفین و یک تساوی. حالا اما با توجه به اینکه یک تیم باید به عنوان برنده زمین مسابقه را ترک کند؛ لاجرم شاهد سبقت گرفتن گل‌محمدی از مجیدی یا بالعکس خواهیم بود.

اولین بار در دیدار برگشت لیگ نوزدهم شاهد جدال این ۲ سرمربی بودیم. دیداری که با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کرد. استقلال ۲ بار با گل‌های امیر ارسلان مطهری پیش افتاد اما علی علیپور در نیمه نخست و بشار رسن در نیمه دوم کار را به تساوی کشاندند تا ۲ تیم امتیازات را تقسیم کنند.

دومین بار در نیمه‌نهایی جام حذفی فصل قبل یحیی و فرهاد به مصاف هم رفتند. این بار مهدی قایدی استقلال را جلو انداخت اما پرسپولیس با ۲ گل بشار رسن و علی علیپور بازهم کامبک زد و در آستانه پیروزی قرار گرفت اما در دقیقه ۹۳ محمد دانشگر همه چیز را مجددا به تساوی کشاند. این بار کار به ضربات پنالتی کشیده شد و آبی‌پوشان با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسیدند. احمد نوراللهی و کریستین اوساگونا پنالتی‌های خود را به هدر دادند.

سومین جدال بازیکنان اسبق تیم ملی در بازی برگشت لیگ بیستم و در همین سال ۱۴۰۰ بود. دیداری که با برتری یک بر صفر سرخپوشان به اتمام رسید. عیسی آل کثیر در دقیقه ۵۶ زننده تک گل بازی بود تا یحیی سرانجام در سومین رویارویی، به اولین برد مقابل استقلال دست پیدا کند.

شهرآورد ۹۶ در غیبا ستارگان قبلی دو تیم

حالا تا فرا رسیدن چهارمین جدال این ۲ سرمربی چیزی باقی نمانده است. دوئلی که هیچوقت بدون گل نبوده و ۹ گل در سه بازی قبلی در جریان مسابقه زده شده است. پنج گل برای پرسپولیس و چهار گل برای استقلال که متوسط سه گل در هر بازی را بر جای گذاشته است. آماری فوق‌العاده خوب برای شهرآورد پایتخت. ارسلان مطهری، علی علیپور و بشار رسن با ۲ گل بهترین گلزنان این جدال هستند اما فقط ستاره استقلال از بین این سه نفر در ترکیب ۲ تیم باقی مانده است.

باید دید در نهایت کدام سرمربی خوشحال از زمین خارج می‌شود؛ فرهاد مجیدی یا یحیی گل‌محمدی؟

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=36372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.