• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ مجهز به سنسور نوار قلب

  • کد خبر : 3672
  • 06 جولای 2019 - 7:36

سامسونگ در حال حاضر یکی از شرکت‌های موفق در حوزه گجت‌های پوشیدنی است. طبق آخرین گزارش IDC، این شرکت اکنون چهارمین تولیدکننده بزرگ گجت‌های پوشیدنی است. بعد از اپل واچ می‌توان ساعت‌های هوشمند سامسونگ را جزو محبوب‌ترین‌ها نزد کاربران دانست.

این محصولات پیشتر تحت سری Gear معرفی می‌شدند، اما سامسونگ با معرفی جدیدترین ساعت خود با نام گلکسی واچ، آن‌‌ها را نیز زیر پرچم نام تجاری Galaxy آورد. محصولات بعدی این سری گلکسی واچ ۲ و گلکسی واچ ۲ اکتیو خواهند بود.

سامسونگ در کنار معرفی گلکسی واچ به عنوان یک ساعت هوشمند بالارده و جایگزین گیر اس ۳ فرانتیر، ساعت گلکسی واچ اکتیو را نیز مخصوص ورزشکاران با ویژگی‌های منحصربه‌فرد رونمایی کرد. با توجه به محبوبیت این محصول نزد ورزشکاران، انتظار داریم سازنده جانشین آن را نیز به زودی معرفی کند. پیش‌بینی می‌کنیم گلکسی واچ ۲ و گلکسی واچ ۲ اکتیو تا حدود یک ماه دیگر، همزمان با گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰رونمایی شوند.

ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ به سنسور نوار قلب مجهز می‌شود

سال گذشته اپل آخرین نسل از ساعت‌های هوشمند خود را با نام اپل واچ سری ۴ معرفی کرد که دارای دو ویژگی مهم و جذاب پایش نوار قلب و همچنین تشخیص افتادن کاربر بود. حالا سامسونگ هم در حال توسعه گلکسی واچ اکتیو ۲ است و شایعات می‌گویند این ساعت هم قرار است به این دو ویژگی مجهز شود.

در گلکسی واچ اکتیو ۲ نیز کاربر می‌تواند ضربان قلب خود را با استفاده از سنسورهای الکتروکاردیوگراف یا ECG بسنجد و بفهمد که آیا قلب او به درستی کار می‌کند یا خیر. همچنین اپلیکیشن مربوط به این ویژگی نیز می‌تواند یک فایل حاوی این اطلاعات در اختیار کاربر بگذارد تا بعدا بتوان آن را با دکترهای قلب نیز چک کرد.

جدا از الکتروکاردیوگراف، گلکسی واچ اکتیو ۲ همانطور که گفتیم به ویژگی تشخیص افتادن هم مجهز است. به این ترتیب اگر زمانی که کاربر می‌افتد و ساعت هم روی دست او بسته شده، این ساعت می‌تواند این افتادن را تشخیص دهد تا در صورت نیاز، با اورژانس تماس بگیرد.

Galaxy Watch Active 2

نسخه LTE ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ از باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد در حالی که نسخه WiFi آن با باتری ۲۳۷ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه خواهد شد.همان‌طور که اعلام شده بود، این نسخه از نظر طراحی ظاهری تفاوت چندانی با نسخه فعلی نخواهد داشت و مانند گلکسی واچ اکتیو ۱ دیال چرخان به منظور افزایش ابعاد صفحه نمایش حذف شده است.

تنهای تغییراتی که می‌توان در نسخه دوم نسبت به سری اول مشاهده کرد، شکل دکمه‌های موجود بر روی ساعت و وجود یک حلقه گرد دور سنسور ضربان قلب گلکسی واچ اکتیو ۲ است.

از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند اطلاعاتی در دسترس نیست اما احتمالا طراحی ساعت تفاوت زیادی با نسل اول خود ندارد. سیستم عامل این ساعت نیز همچنان تایزن خواهد بود و سامسونگ هنوز نمی‌خواهد ساعتی مبتنی بر wearOS معرفی کند. در هر صورت، این خبر خوبی برای کاربران اندرویدی خواهد بود چراکه گلکسی واچ اکتیو ۲، تنها ساعت هوشمندی خواهد بود که می‌تواند به گوشی اندرویدی وصل شود و دارای ECG است

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=3672

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.