• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

باخت استقلال در فینال جام حذفی مقابل فولاد خوزستان و عصبانیت مجیدی

  • کد خبر : 37266
  • 09 آگوست 2021 - 15:44
باخت استقلال در فینال جام حذفی مقابل فولاد خوزستان

باخت استقلال در فینال جام حذفی؛ در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی، دو تیم استقلال و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت و در نهایت فولادی‌ها با برتری ۴ بر ۲ مقابل حریف برای نخستین مرتبه قهرمان جام‌حذفی شدند.

فرهاد مجیدی به دلیل محرومیت ۱۲۰ دقیقه از روی سکوها استقلال را در برابر فولاد هدایت کرد و این برای او خیلی سخت بود. به این خاطر که در خیلی از صحنه ها صدایش به گوش بازیکنان استقلال نمی رسید و طبیعتا از روی سکو نمی توانست همانند کنار خط تیمش را هدایت کند و خیلی حرص خورد.

باخت استقلال در فینال جام حذفی و عصبانیت فرهاد مجیدی

۱۲۰ دقیقه بازی با فولاد برای فرهاد مجیدی عذاب آور بود چرا که اگر در کنار خط بود با واکنش هایی که از خود نشان می داد عصبانیت خود را بروز می داد اما از روی سکو دست او برای واکنش ها باز نبود. اوج لحظات سخت برای فرهاد مجیدی دقایقی بود که دو تیم پشت ضربات پنالتی ایستادند و در نهایت با ضرباتی که از سوی فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان هدر رفت استقلال بازی را باخت و فرهاد مجیدی در پایان ضربات پنالتی از فرط ناراحتی به سرعت به رختکن رفت و دوربین های استادیوم دیگر نتوانستند او را شکار کنند.

در جریان بازی فشاری که روی فرهاد مجیدی وجود داشت به مراتب بیشتر از جواد نکونام بود چرا که فرهاد هدایت آبی ها را برعهده داشت که تنها انتظار از این تیم قهرمانی است و از سویی استقلال فصل گذشته فینال جام حذفی را از دست داده بود. فرهاد مجیدی و  تکرار یک ناکامی. شاید ترس از این اتفاق موجب شد او در طول بازی و از روی سکو با استرس کار را دنبال کند و در نهایت همان چیزی که دوست نداشت برای او رخ داد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.