• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

فهرست تیم ملی فوتبال برای اردوی تیرماه مشخص شد

  • کد خبر : 3747
  • 08 جولای 2019 - 7:32

به گزارش پایگاه خبری دخالت ، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فهرست تیم ملی فوتبال برای حضور در اردوی تیرماه اعلام شد.

مدت زمان اردو که قرار بود با توجه به لغو اردوی ملی پوشان در دوره زمانی اسفندماه سال گذشته ۱۱ روز باشد، با توجه به نظر سرمربی تیم ملی به جهت همراهی هرچه بیشتر بازیکنان با باشگاه‌ها در مقطع زمانی پیش فصل به سه روز تقلیل یافت.

فهرست تیم ملی فوتبال دعوت شده به اردوی تیرماه به شرح ذیل است.

دروازه بان‌ها

محمد رشید مظاهری، مهدی امینی، احمد گوهری

مدافعان
محمد انصاری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی شیری، محمد نادری و سعید آقایی

هافبک‌ها

علی کریمی، احمد عبدالله زاده، رضا اسدی، امیر حسین کریمی، مهرداد محمدی، محمد محبی، محمد کریمی، سعید واسعی، آرش رضاوند و مجید علیاری

مهاجمان

شهریار مغانلو و پیمان رنجبری

دور جدید تمرینات تیم ملی از شنبه آتی آغاز خواهد شد.

فهرست تیم ملی فوتبال

ویلموتس چرا و چگونه نفرات جدید را به فهرست تیم ملی فوتبال اضافه کرد

 همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، تیم ملی فوتبال کشورمان اردویی را در تیرماه برگزار خواهد کرد. اردویی کوتاه مدت برای بررسی بیشتر بازیکنان جوان و لیگ داخلی که کمتر فرصت دیده شدن به آنها رسیده است. از همین‌رو مارک ویلموتس ۲۳ بازیکن را در فهرست جدید خود قرار داده که در میان آنها بازیکنانی به چشم می‌خوردند که شاید کمتر از آنها نامی به میان آمده است.

فهرست جدید تیم ملی با واکنش‌هایی روبه‌رو و باعث تعجب برخی‌ها شده است. با این حال علت دعوت از این بازیکنان از سوی مارک ویلموتس نگاهی به آینده است تا بتواند برای تیم ملی پشتوانه سازی کند. ویلموتس به دنبال تغییراتی در تیم ملی است و تعدادی از بازیکنان فعلی که پا به سن گذاشته‌اند باید کم کم از بازی‌های ملی خداحافظی کرده و جای خود را به بازیکنان جدیدی بدهند. از همین‌رو سرمربی تیم ملی به دنبال ارزیابی بازیکنان جوانی است که در لیگ‌های داخلی ایران خود را نشان داده‌اند تا در صورت جلب رضایت او، در آینده به تیم ملی اضافه شوند.

فهرست تیم ملی فوتبال

هر بازیکنی باید فرصت دیده شدن داشته باشد

سرمربی بلژیکی تیم ملی معتقد است هر بازیکنی در هر سطحی که به موفقیت می‌رسد باید فرصت دیده شدن داشته باشد و به همین دلیل از دو مهاجم دسته اولی فصل گذشته دعوت به عمل آورده است. ضمن اینکه رنجبری این فصل با گل‌گهر در لیگ برتر حضور خواهد داشت و مغانلو نیز پس از پشت سر گذاشتن خدمت سربازی در ملوان، به پیکان بازگشته و این فصل بازیکن لیگ برتری محسوب می‌شود.

در میان بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، به سابقه آنها نیز توجه شده و بیشتر این نفرات سابقه حضور در تیم‌های ملی پایه را داشته‌اند. ضمن اینکه ویلموتس در مدتی که در ایران بود فیلم بازی‌های را دیده و بر اساس آن برخی بازیکنان را دعوت کرده است.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی ویلموتس، باید منتظر تغییر نسل در تیم ملی باشیم، چراکه سرمربی تیم ملی قصد دارد تیمش با میانگین سنی پایین‌تری در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور پیدا کند. از همین‌رو با برپایی اردوهایی نظیر اردوی پیش‌رو با حضور بازیکنان عمدتاً کم نام و نشان، قرار است بازیکنان مستعد شناسایی شده تا پشتوانه سازی برای تیم ملی صورت بگیرد.

قرار است ویلموتس امشب به تهران بیاید تا تمرینات تیم ملی را زیر نظر بگیرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=3747

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.