• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
24

فرش سرمه ای با چه مبلی ست میشود؟

  • کد خبر : 38892
  • 26 اکتبر 2021 - 16:38

فرش کوروش

یکی از مهم ترین دغدغه های چیدمان منزل برای افراد مخصوصا خانم ها خرید لوازم منزل و ست کردن آنها با دکوراسیون منزل هست به مین خاطر از حساسیت بالای برای همه برخوردار است در این میان فرش و مبل که بیشترین نمایش را در دکوراسیون دارد با ریزبینی بیشتر باید انتخاب شود.

معمولا افراد برای اینکه خونه ای زیبا و شکیل داشته باشند سعی در ست کردن لوازم منزل با هم دارند که این حساسیت هر روز بیشتر میشود به طوری که کارشناسان دکوراسیون ایده های زیادی در این مورد ارائه می کنند. در مقاله سعی داریم نکات کوچکی و البته مهم در ست کرن فرش سرمه ای با مبلمان را شرح دهیم این مقاله توسط  کارخانه فرش کوروش تهیه شده است.

انتخاب فرش سرمه ای یکی از رنگ هایی که در دهه ی گذشته بسیار مورد پسند قرار گرفته و خریداران زیادی از این نوع رنگ فرش استفاده می کنند و هنوز هم پرفروش ترین رنگ فرش ماشینی به حساب می آید به همین خاطر در این مقاله سعی کردیم چگونگی ست کردن فرش سرمه ای با مبل را برای شما عزیزان شرح دهیم.

رنگ سرمه ای از رنگ های شیک و گرم است که استفاده از آن باعث کاهش استرس و ناراحتی می شود. استفاده از رنگ سرمه ای باعث حس صمیمیت در افراد می شود به همین خاطر فرش سرمه ای حس تنهای را از فضای شما دور میکند. فرش سرمه ای از معدود رنگ هایی است که با دکوراسیون های کلاسیک و مدرن همخوانی دارد و ست کردن مبلمان های راحتی و سلطنتی با این رنگ کار سختی نیست. فرش سرمه ای به دلیل تیره بودن و چرک تاب بودن آن طرفداران زیادی دارد یکی از مشکلات فرش در منازل پر رفت و آمد زود کثیف شدن انهاست که رنگ سرمه ای برای این منازل بهترین رنگ می باشد.

فرش سرمه ای با چه مبلی ست میشود ؟

البته قبل از انتخاب رنگ مبلمان حتما باید به نقش فرش نیز دقت کرد اگر که فرش شما پرنقش و نگار و شلوغ است بهتر است از مبلمان رنگ روشن استفاده کنید یا می توانیم از رنگ نقوش فرش برای تزیین فضا یا انتخاب رنگ کوسن ها کمک بگیریم.

فرش سرمه ای با مبل خاکستری

برای آن دسته از افرادی که به سبک مینیمال علاقه دارند و به دنبال دکوراسیون مدرن هستند بهترین پیشنهاد ست کردن فرش سرمه ای با مبلمان طوسی رنگ می باشد در این نوع دکوراسیون به دلیل تیره بودن فرش و مبل بهترین گزینه برای منازل پر رفت و آمد میباشد البته قبل از خرید این نوع ست مبل و فرش حتما میزان روشنایی منزل خود را هم بررسی کنید اگر نور گیر منزل شما کم هست پیشنهاد ما مبل روشن تر است، رنگ طوسی طیف وسیعی دارد و میتوانید از طوسی روشن تر در این نوع منازل استفاده کنید.

فرش سرمه ای با مبل قهوه ای

ست کردن فرش سرمه ای با مبلمان قهوه ای همیشه یکی از پرطرفدارترین طراحی ها در دکوراسیون بوده مخصوصا اگر کف پوش منزل پارکت با تناژ قهوه ای باشد این ست بسیار زیبا می شود. البته باید توجه داشت که برا کم کردن تیره بودن فضا بهتراست پرده های روشن انتخاب کنیم و از کوسن ها و گلدان هایی با رنگ روشن استفاده کنیم.

فرش سرمه ای با مبلمان سفید و کرم

ست فرش سرمه ای مبل کرم

اگر در طراحی به دنبال تضاد هستید و در عین حال میخواهید فضایی زیبا و خیره کننده داشته باشید می توانید از فرش سرمه ای با مبلمان سفید یا کرم استفاده کنید. این کار باعث می شود زیبایی فضا چندین برابر شود و استفاده از دو طیف رنگی تیره و روشن خیلی پرطرفدار است. در این روش میتوان از کوسن های سرمه ای با پرده های سفید استفاده کرد که اینکار فضارا بزرگتر نشان می دهد.

فرش سرمه ای با مبلمان سرمه ای و آبی

مبل سرمه ای فرش سرمه ای

ساده ترین روش در ست کردن لوازم اینه که فرش و مبل رو هم رنگ انتخاب کنیم برای مثال می توانیم با فرش سرمه ای ، مبل سرمه ای ست کنیم یا می توانیم از مبل آبی رنگ استفاده کنیم. اگر از این رنگ ها برای مبل استفاده کنیم بهتره که از کوسن های رنگ روشن استفاده کنیم که ترجیحا می توانیم با رنگ نقوش فرش ست کنیم و نکته ی قابل اهمیت این است که بهتر است دیوار ها و پرده رنگ روشن داشته باشند تا از تیرگی فضا کم شود.

فرش سرمه ای با مبلمان قرمز

رنگ سرمه ای با رنگ قرمز ترکیب فوق العاده ای درست می کند که طرفداران زیادی دارد. برای فرش سرمه ای می توانیم از مبلمان قرمز استفاده کنیم و اگر کف پوش هم پارکت قهوه ای با تناژ لاکی باشد. این زیبایی دوچندان می شود. در این طراحی حتما باید از رنگ های روشن برای دیوار ها و پرده و تزیینی ها استفاده کرد تا از تیرگی فضا بکاهد.

اول فرش بخریم یا مبل

یکی از سوالات پر تکرار که خیلی از خریداران از مشاوران می پرسند این است که اول فرش بخریم یا مبل؟ به علت محدودیت در انتخاب، انتخاب اول فرش، کار شما را در ست کردن دیگر وسایل به خصوص مبل راحت تر می کند به همین خاطر سعی کنید اول فرش را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید بعد مبل را میتوانید با توجه به تنوع بالای کالیته رنگی خیلی راحت با فرش انتخابی ست کنید. جهت دیدن طرح ها و نقشه های جدید و بروز فرش ماشینی میتوانید فرش کوروش را در گوگل سرچ کنید و از جدید ترین نقشه ها دیدن کنید البته امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان نیز فراهم است.

این مطلب رپورتاژ اگهی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه شده است. پایگاه خبری دخالت در قبال محتوا و صحت اطلاعات موجود در آن مسئولیتی ندارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38892

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.