• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
17

ویژگی Badges اینستاگرام برای حمایت از سازندگان محتوا در آمریکا فعال شد

  • کد خبر : 39205
  • 18 نوامبر 2021 - 12:42
ویژگی Badges اینستاگرام برای حمایت از سازندگان محتوا در آمریکا فعال شد

من یک بلاک متنی هستم، روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن را تغییر دهید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

اینستاگرام ویژگی Badges را در ایالات متحده آمریکا به صورت عمومی راه اندازی کرد. این ویژگی به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد در ازای ارائه «نشان» در شبکه اجتماعی، از فالوورهای خود حمایت مالی دریافت کنند.

ویژگی Badges حدود یک سال و نیم است که با دعوتنامه آزمایش شده بود، اکنون همه تولیدکنندگان واجد شرایط ایالات متحده می توانند از آن استفاده کنند. با پذیرفته شدن در این طرح، تولیدکنندگان می توانند نشان های خود را به فالوورهای خود بفروشند تا نوعی حمایت مالی دریافت کنند.

ویژگی Badges اینستاگرام برای حمایت از سازندگان محتوا

این توکن‌ها در سه سطح با قیمت‌های ۰٫۹۹ دلار، ۱٫۹۹ دلار و ۴٫۹۹ دلار در دسترس هستند و یک، دو و سه قلب در کنار نام کاربری در طول پخش زنده نمایش داده می شوند.

سوالات علامت‌گذاری‌شده کاربران به‌طور برجسته‌تر در پخش زنده نمایش داده می‌شود و نام کاربری آن‌ها تا ۹۰ روز از طریق فهرستی ویژه برای تولیدکنندگان محتوا در دسترس خواهد بود.
اینستاگرام می گوید تا سال ۲۰۲۳ سهمی از درآمد سازندگان محتوا دریافت نخواهد کرد، اما صفحه راهنما بیان می کند که اپل و گوگل ممکن است سهمی از این درآمد را از طریق سیستم پرداخت درون برنامه ای خود دریافت کنند.

کاربران باید یک حساب کاربری سازنده محتوا یا تجاری داشته باشند

اگرچه ویژگی Badges در حال حاضر فقط در ایالات متحده فعال است، اما همه تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام قادر به ارائه این ویژگی به مخاطبان خود نیستند.

 برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید یک حساب کاربری سازنده محتوا یا تجاری داشته باشند، و در ایالات متحده زندگی کنند، حداقل ۱۰۰۰۰ دنبال کننده داشته باشند و بیش از ۱۸ سال سن داشته باشند.

علاوه بر این، این افراد باید از قوانین و مقررات مختلف اینستاگرام، از جمله سیاست های درآمدزایی و سیاست های درآمدزایی محتوا، پیروی کنند.

در صورتی که کاربری مشمول این شرایط باشد می تواند به صفحه پروفایل خود رفته و با استفاده از قسمت داشبورد حرفه ای بر روی گزینه Set Up Badges برای ثبت نام در این طرح ضربه بزند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.