• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
20

پاسخ توئیتری یاسین رامین به مهناز افشار/ شرمسارم

  • کد خبر : 39239
  • 20 نوامبر 2021 - 12:48
پاسخ توئیتری یاسین رامین به مهناز افشار

مهناز افشار، همسر سابق یاسین رامین، در واکنش به خبر تبرئه شدن او توئیتی نوشت و در پاسخ توئیتری یاسین رامین نوشت شرمسارم!

مهناز افشار، نوشت:« هفت سال شاهد حواشی هایی که برات ساخته شده بود و اصل پرونده ات بودم. و حالا مهم ترین چیز از دید خودم را میگم و آنهم غم و دردی بود که در این سالها در سکوت تحمل کردی و صبوری و متانت رفتاری که در این سالها و همه این اتفاقات داشت…»

پاسخ توئیتری یاسین رامین به مهناز افشار

یاسین رامین در توئیتی خطاب به مهناز افشار نوشت: رفیق روزهای سخت؛ هرچه بر من گذشت، ثمره دنیای بی رحم پیرامونی خودم بود؛ شرمسارم، که این آوار غیرمنصفانه و ناجوانمردانه بر سر دنیای شیشه ای تو و دوستدارانت خراب شد.

ازدواج مهناز افشار و یاسین رامین

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین ازدواج کرد. و خطبه عقد آنان توسط محمد خاتمی رئیس‌جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران خوانده شد.

این ازدواج حواشی بسیاری به دنبال داشت.اولین حاشیه به پدر همسرش بر می گشت محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد بود و به گفته مهناز افشار اختلاف نظرهایی میان او و پدرش وجود داشت.

حواشی ازدواج مهناز افشار و یاسین رامین

اتفاقی که این رابطه را دچار چالش بزرگی کرد شکایت جمعیت هلال احمر ایران به دلیل تصاحب اموال آن سازمان و واردات شیر خشک فاسد از یاسین رامین، در سال ۱۳۹۳ بود. در ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ یاسین رامین بازداشت شد. او به واردات شیر خشک فاسد از طرف شرکت رشد در آلمان متهم بود که با شکایت این سازمان، به دلیل عدم توانایی در پرداخت وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی بازداشت شد.
مهناز افشار ابتدا نسبت به پرونده همسرش سکوت کرد و بعد به این اتفاقات واکنش نشان داده و گفت: «وارد کردن شیر خشک آلوده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. من هیچ فراری از موضوعی که دربارهٔ همسرم مطرح می‌شود نکرده‌ام. چون این که مطرح می‌کنند

شیرخشک فاسد وارد کرده و باعث کشته شدن بچه‌ها شده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت.

همسر من هفت ماه بابت پرونده‌ای که برایش تشکیل شده به زندان رفته و پرونده او هنوز باز است و با این فضاهایی که علیه او درست شده بعید نیست محکوم هم بشود ولی اجازه بدهید محکوم بشود، بعد ببینید به چه چیزی محکوم شده.»
پس از آن در آذر ماه ۹۷ او اعلام کرد که همسرش از آنچه او «شایعه پراکنی» دربارهٔ پرونده شیر خشک و مهریه میلیاردی افشار می‌داند، از رسانه‌ها شکایت می‌کند.

محکومیت یاسین رامین

و عاقبت در اردیبهشت ۱۳۹۸ یاسین رامین در دادگاه بدوی به رد مال بین ۱ تا ۲ میلیون یورو با ثبت شرکتی به نام رشد در آلمان و ۱۷ سال زندان (۷ سال زندان قطعی) محکوم شد.

مهناز افشار بعد از آن در توییتر رویکرد خاصی را در پیش گرفت و یکی از این مسائل بحث طلبه خراسانی و توییتی بود که به اشتباه در توییتر دست به دست می‌شد و افشار آن توئیت را موضوع یک انتقاد قرار داد.

حواشی پیرامون مهناز افشار ادامه داشت و حتی محمدعلی رامین پدر همسر سابق او نیز به واکنش افتاد درباره توییت‌های مهناز افشار نوشت: سابقا پیغام داده بودم، اگر خانم افشار بخاطر ظلمی که به همسرشان شده، با همه چیز به لجاجت برخیزد، نه فقط مشکلی را حل نخواهد کرد، بلکه متقابلا یک مسئله ساده “اختلاف حساب با هلال احمر” را پیچیده و عنادآلوده تر هم خواهد کرد.

جدایی مهناز افشار و یاسین رامین

مهناز افشار سعی کرد از حواشی خود را دور کند. سرانجام با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، خبر جدایی از یاسین رامین را اعلام کرد.

 او نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.» توییتی که نشان می‌دهد افشار می‌خواهد فصل پر فشار و پر حاشیه‌ را اینگونه برای خود تمام کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.