• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

جزئیات تیراندازی به ‌خودروی نماینده اصفهان در مجلس

  • کد خبر : 3925
  • 15 جولای 2019 - 5:39

چند موتورسوار روز گذشته به ‌خودروی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تیراندازی کردند که راننده مجروح شد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در اصفهان درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: این حادثه در تهران رخ داد که در جریان آن خودروی حجت‌الاسلام سالک به‌همراه راننده‌اش مورد سوءقصد چند موتورسوار ناشناس قرار گرفتند.

وی افزود: دو موتورسوار ابتدا با چاقو به‌سمت خودرو حمله کرده، ظاهراً در آن زمان حجت الاسلام سالک در خودرو نبوده است، اما در ادامه برخورد، شلیک از سوی موتورسواران به‌سمت خودروی حجت الاسلام سالک سبب مجروحیت راننده وی از ناحیه قوزک پا شده است.

تیر اندازی به نماینده مردم اصفهان

نماینده مردم اصفهان سوقصد به جانش را تکذیب کرد / موضوع سرقت بوده است

حجت الاسلام احمد سالک امروز (دوشنبه) در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به اخبار منتشره مبنی بر سوءقصد به وی، گفت: این خبر جو سازی است و چنین مسئله‌ای به هیچ وجه مطرح نبود.

سالک ادامه داد: البته سینه ما آماج گلوله‌های منافقین است اما شایعاتی که شب گذشته در این باره پخش شد، واقعیت ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس متذکر شد: بنده برای مصاحبه تلویزیونی دعوت شده بودم و در محل مصاحبه بودم که یک مرتبه صدای دو شلیک را شنیدم که مجری برنامه چند بار جابجا شد و گفت گویا اتفاقی افتاده است.

سالک تصریح کرد: در نتیجه ذهن بنده به این سمت و سو رفت که ممکن است برای محافظم اتفاقی افتاده باشد و بلافاصله پایین آمدم تا ببینم قضیه از چه قرار است.

وی افزود: قضیه از این قرار بود که چهار موتور سوار با دو موتور در صحنه بودند و طبق شواهد عینی به محافظ بنده که در ماشین نشسته بود، حمله کردند و از آنجایی که کیف بنده هم در ماشین بود، محافظم تصور کرده بود که آنان می‌خواهند کیفم را مورد سرقت قرار دهند و به این دلیل اسلحه کشید و احتمالاً به خودش تیر زده و مصدوم شده است.

جزئیات تیر اندازی به نماینده مردم اصفهان

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: محافظ بنده سپس از خودرو خارج شد و آن سارقان را تا سر چهارراه تحت تعقیب قرار داد و در آنجا هم یک تیر هوایی زد و بعد یک مرتبه بر زمین افتاد و در اینجا متوجه می‌شود که مضروب شده است.

وی با اشاره به مصاحبه یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه سالک مورد سوءقصد قرار گرفته و محافظش هم مجروح شده است، اظهار داشت: بنده به صراحت می گویم که کسی به بنده سوءقصد نکرده و این موضوع را تکذیب می‌کنم.

نماینده مردم اصفهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ضاربان مسلح بودند؟ گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم که البته نیروی انتظامی در حال تحقیق و بررسی است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=3925

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.