• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

آموزش کلاب هاوس + لینک دانلود

  • کد خبر : 39411
  • 01 دسامبر 2021 - 11:39
آموزش کلاب هاوس

 شبکه‌ اجتماعی کلاب هاوس صدامحور است و به‌ لطف چند مصاحبه‌ جنجالی از ایلان ماسک، محبوب شد و کاربران زیادی پیدا کرد.برای نحوه کار با شبکه اجتماعی و آموزش کلاب هاوس با ما همراه شوید.

شبکه اجتماعی کلاب هاوس

کلاب هاوس در آوریل سال ۲۰۲۰ در زمان شیوع کرونا زمانی که افراد بیشتری در دورکاری یا در قرنطینه قرار می‌گرفتند راه انداری شد.

از دسامبر سال ۲۰۲۰، این برنامه۶۰۰ هزار کاربر ثبت شده داشت که فقط با دعوتنامه برای کاربران سیستم عامل ios در دسترس بود.

در این پلتفرم افراد می‌توانند به‌طور زنده با یکدیگر صحبت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. در این اپلیکیشن برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی تنها می‌توانید از صوت برای برقراری ارتباط استفاده کنید. نکته‌ای که به باور برخی کارشناسان جنبه «اجتماعی» شبکه‌های اجتماعی را پررنگ کرده است.

در واقع چیزی که کلاب هاوس را از دیگر شبکه‌های اجتماعی متفاوت می‌کند، این است که بدون متن، عکس و ویدئو توانسته تنها از طریق صوت، میلیون‌ها کاربر را شیفته خود کند. در کلاب هاوس روم ها یا همان اتاق های ( Room)  مختلفی با موضوعات گوناگون وجود دارد که همه اتفاق‌ها در آن زنده و همزمان از طریق گفت‌وگو بین افراد رخ می‌دهد.

 شما می‌توانید خودتان یک اتاق مجازی ایجاد کنید یا به اتاق مجازی‌ای که دیگران ساخته‌اند بپیوندید. البته همه افراد در یک اتاق با هم نمی‌توانند شروع به صحبت کنند و هر اتاق یک یا چند مدیر برای مدیریت بحث‌ها دارد. هنگام عضویت در این شبکه اجتماعی می‌توانید موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا این اپلیکیشن وقتی گروه‌هایی در مورد این موضوع صحبت می‌کنند به شما خبر دهد.

نحوه ثبت نام در کلاب هاوس

نخستین گامی که هر کاربر برای استفاده از هر شبکه‌ی اجتماعی برمی‌دارد، ثبت‌ نام در آن است. برخلاف سایر سرویس‌های کنونی، پیش‌نیازهای ثبت‌ نام در برنامه کلاب هاوس تنها به یک شماره تلفن و تنظیم نام کاربری محدود نمی‌شود؛ برای فعالیت در این سرویس از جانب یکی از کاربران کنونی کلاب هاوس دعوت‌نامه داشته باشید.

اگر نمی خواهید یک نمایه ایجاد کنید، می توانید کلاب هاوس را به حساب توییتر خود متصل کنید .

دنبال کردن موضوعات مورد علاقه

 برای سهولت در یافتن افرادی که می خواهید دنبال کنید، کلاب هاوس پیشنهاداتی می دهد که به مخاطبان خود پیوند دهید. شما می توانید پس از ورود به سیستم، آدرس ایمیل خود را هم تأیید کنید تا در صورت بروز مشکل، راهی برای اتصال مجدد به سرویس وجود داشته باشد.

هنگامی که در نهایت به کلاب هاوس دسترسی پیدا کردید، طیف گسترده ای از موضوعات درون برنامه ای نمایش داده می شود که می توانید آنها را دنبال کنید، از ورزش و فناوری گرفته تا اخبار و…. در هر دسته بندی می توانید افرادی را پیدا کنید که به موضوعات مشابه شما علاقه مند هستند و می توانید آنها را دنبال کنید. هر چه موضوعات و افراد بیشتری را دنبال کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که رومی را پیدا کنید که کاملاً با علایق شما سازگار باشد.

مکالمات را زمانی که شروع می شود و هم  پس از اتمام می توان شنید. کلاب هاوس مکالمه کاربران را ضبط نمی کند.اما خود کاربران می توانند مکالمات را ضبط کنند.

چند نفر می توانند در مکالمه حضور داشته باشند؟

در حال حاضر محدودیت ۵۰۰۰ برای هر اتاق کلاب هاوس وجود دارد. اما در رومی که ایلان ماسک در آن حضور داشت، شرایط متفاوت بود. کاربران حاضر در اتاق شروع به پخش مکالمات زنده در یوتیوب کردند، که راهی هوشمندانه برای دور زدن نیاز به ضبط صحبت های او بود.

منظور از «مکالمه» در کلاب هاوس چیست؟

همه چیز مانند تماس تلفنی است. بدون ویرایش حرفه ای، جلوه های صوتی، انتقال یا تبلیغات با این حال، «سبک» مکالمات کاملاً منعطف است. یک اتاق ممکن است میزبان مکالمات گاه به گاه، بین دوستان باشد و روم دیگر ممکن است به شکل مصاحبه‌های رسمی باشد. ممکن است یک بحث گروهی یا گروهی برای به اشتراک گذاشتن موسیقی شروع شود. اگر شخص مهمی مانند ایلان ماسک وارد اتاق شود، مدیر اتاق یا همان روم می تواند او را به عنوان سخنران روی صحنه ببرد.

هر کسی می تواند دست خود را به صورت مجازی بالا بیاورد. سپس بر عهده مدیر روم است که به شما اجازه صحبت کردن را بدهد.

نحوه استفاده از روم‌های کلاب هاوس

با انتخاب هرکدام از روم‌هایی که برای شما جذاب است، می توانید به‌عنوان شنونده وارد آن روم می‌شوید.

 روم‌ها در کلاب هاوس به دو بخش «Speakers» و «Audience» تقسیم می‌شوند که بخش Speaker مربوط به کسانی است که روی Stage روم قرار گرفته‌اند و می‌توانند هرزمان که تمایل داشتند شروع به صحبت کنند. بخش Audience نیز افرادی را دربرمی‌گیرد که در حال‌ حاضر صرفا شنونده‌ هستند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.