• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

عکسهای جدید سارا و نیکا این بار با ۲ پسر! + عکس جنجالی

  • کد خبر : 39443
  • 02 دسامبر 2021 - 13:25
عکسهای جدید سارا و نیکا این بار با 2 پسر! + عکس جنجالی

سارا و نیکا طبق معمول عکسهای پر حاشیه ای منتشر کردند اما اینبارعکسهایی را با دو پسر در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. این خواهران دوقلو در این عکس همراه ۲ پسر هستند و حرکات نامتعارفی از آنها دیده می‌شود.

عکسهای جدید سارا و نیکا با ۲ پسر

این خواهران دوقلو در این عکسها به همراه ۲ پسر هستند و حرکات نامتعارفی از آنها دیده می‌شود.

حواشی سارا و نیکا

اولین ویدئویی که از این دو بازیگر پخش شد، در یک ماشین و به همراه چندین پسر بود که در ۳ یا ۴ ثانیه دوربین روی چهره سارا و نیکا میره و مشخص است که خواهران فرقانی در آن ماشین هستند.

بعد از آن ویدئویی از این بازیگران پخش شد که به همراه تعدادی از دوستانشان در کافه نشسته و در حال قلیان کشیدن هستند، که در این ویدئو کاملا چهره آن ها مشخص است.

ماجرای عکسهای سارا و نیکا در استخر مختلط

عکس هایی عجیب از آنها در استخر منتشر شد که مربوط به استخری در خارج از کشور بود.

سا را و نیکا با انتشارعکس ها و فیلم های منشوری که منتشر کردند از نتوانستند در ادامه سریال پایتخت بازی کنند !

بعد از پایان آخرین بخش از سریال دنباله دار پایتخت، پس از انتشار عکس و فیلمهای آنان در فضای مجازی به صورت غیر عادی همه نگاه ها را به سمت آنها معطوف کرد.

 سارا و نیکا با یک استوری از حضور در یک استخر مختلط راه خود را به فضای لمپنیسم فضای مجازی باز کردند. و به تدریج حضور این دو خواهر دوقلو با عکس های نامتعارف به صورت نیمه برهنه و برخی پست های جنجالی مسیر خود را که به نظر می رسد ورژن جدید و جوانتر ریحانه پارسا و گلشیفته فراهانی و سایر بازیگران زنی بودند که با روشی غیر عادی شهرتی برای خود دست و پا کرده بودند.

اکنون این دو خواهر دوقلو روی موج فالورهای خود در حال دست و پا کردن شهرت از نوعی دیگر برای خود هستند و به نظر می رسد باید هشدار پدیده ای جدید اما نامطلوب را به جامعه داد. پدیده ای که می تواند بعدها سراغاز یک فاجعه به نام پوچی در سنین نوجوانی و جوانی باشد.

به نظر می رسد خود نیز این شهرت را انتظار نداشتند اما شهرت این دو دختر هر چند تا حدی به دلیل بازی در مجموعه سریال دنباله دار پایتخت است اما بیشترین بخش آن به حضور عجیب،غیرعادی و نامتعارف این دو نوجوان در فضای مجازی با ژست ها و پوشش آنها بر می گردد.

بیوگرافی سارا و نیکا

در سال ۱۳۸۴ وقتی ۸ ماهه بودند، برای فیلم سینمایی دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس معرفی شدند و با این فیلم اولین بار جلوی دوربین رفتند.

پدر سارا و نیکا به مدت ۱۵ سال در لیگ جوانان فوتبال و در تیم های عقاب و راه آهن بازی می کرد تا اینکه بخاطر حادثه ای دیگر نتوانست ادامه دهد.

در سال ۱۳۹۰ آنها از طریق رسول حاتمی به سیروس مقدم که دنبال دوقلو برای کار جدیدش می گشت معرفی شدند. و حضور آنها بعد از قبولی در تست برزو نیک نژاد تایید شد و این خواهران توانستند با سریال پایتخت وارد تلویزیون شدند.

شهرت این دوقلوها از فصل دوم و بخصوص فصل سوم در نوروز ۱۳۹۳ کم کم شروع شد و در نقش سارا و نیکی فرزندان نقی معمولی مشهور هستند.

خانواده فرقانی اصل، پس از پایان فصل دوم پایتخت در سال ۱۳۹۲ به جهت تحصیل دوقلو ها عازم کشور سوئد شدند تا این بچه ها آنجا به تحصیلات خود ادامه دهند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39443

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.