• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
18

ترسناک ترین قاتل سریالی دختران فراری / چهار ماه زندگی با جسد در خانه وحشت + عکس

  • کد خبر : 39529
  • 08 دسامبر 2021 - 11:38

این قاتل سریالی هنگامی لو رفت که روز دوشنبه ۱۵ آذر چند نفر از اهالی محله ابوسعید تهران به پلیس ۱۱۰ تهران زنگ زدند و اطلاع دادند، که چند روزی است که بوی بسیار نامطبوعی از خانه همسایه طبقه دوم به مشام می‌رسد. با آمدن پلیس مشخص شد خواهر و برادری در آنجا زندگی می کنند. و ماموران کلانتری در جریان پیگیری پرونده یک خریدار اموال مسروقه هم به آن خانه رسیده‌ بودند.

این جریان باعث شک بیشتر ماموران شد. در حالی که کسی در خانه را باز نمی‌کرد، از داخل خانه صدای کمک‌خواهی زنانی به گوش می‌رسید.

ترسناک ترین قاتل سریالی دختران فراری

با دستور قاضی کشیک ماموران وارد خانه شدند مأموران با دختری جوان با دست و پای بسته رو‌به‌رو شدند که لباس بر تن نداشت و با ورود به اتاق خواب داخل کمد دیواری زن جوان دیگری را پیدا کردند که او نیز لباس به تن نداشت.

کمی آن طرف تر یک کیسه نایلونی مشکی توجه‌شان را جلب کرد که بوی بسیار بدی می‌داد. بلافاصله اقدام به باز کردن کیسه پلاستیکی کرده و  با جسد متعفن زنی حدوداً ۳۰ ساله مواجه شدند.

وسایل خانه به هم ریخته و زباله کف خانه ریخته شده بود. بررسی جسد نشان می‌داد ضربه‌های جسم سخت به سر و قفسه سینه‌ اصابت کرده‌بود.

دستگیری قاتل سریالی و خواهرش

  ماموران خانه را محاصره کردند و خواهر متهم را هنگام ورود به این خانه شناسایی و دستگیر کردند. ساعتی بعد هم سعید در حوالی خانه‌اش دستگیر شد.

 او مدعی شد چند ماه است به خانه خواهرش نیامده و کسی را به قتل نرسانده و دختران نجات‌یافته دروغ می‌گویند.

ماموران در بازبینی فیلم دوربین‌ مغازه‌های اطراف خانه وحشت متوجه شدند که او دروغ می‌گوید و به آنجا در رفت و آمد بوده‌است.

۳ سال در کمد زندگی کردم

دختر جوان درباره اسارتش گفت: در این سال‌ها فقط حسرت زندگی گذشته‌ام را خوردم و الان حاضرم با همه سختی‌ها در کنار خانواده‌ام زندگی کنم.

سه سال پیش از خانه‌مان در شهرستان فرارکرده و به میدان راه‌آهن تهران آمدم و فکر می‌کردم با دنیای مستقلی روبه‌رو می‌شوم. در آنجا با سعید آشنا شدم. او برای مهمانپذیرها مسافر می‌برد و وقتی فهمید فرار کرده‌ام مرا به خانه خودشان و نزد خواهرش برد.

در آنجا چند زن و دختر جوان هم بودند که اول گفتند از اقوام‌شان هستند و با آنها زندگی می‌کنند اما بعد فهمیدم دروغ گفته و دختران و زنان فراری هستند.

سعید و خواهرش چند روز اول از من پول گرفتند تا جای‌خواب و غذا به من بدهند اما بعد از آن کارهای خانه‌ را انجام می‌دادم. سعید در این مدت از من سوءاستفاده کرد.

وقتی او و خواهرش از خانه بیرون می‌رفتند، درها را قفل می کردند و اجازه خروج به من و بقیه نمی‌دادند و به ماندن در خانه‌وحشت محکوم بودیم. در این مدت در یک کمد زندگی می‌کردم و فقط برای رفتن به سرویس بهداشتی بیرون می‌آمدم حتی غذایم را که نان خشک و آب بود آنجا می‌خوردم.

علاوه بر ما سه زن دیگر هم بودند که دو نفرشان با شکستن شیشه پنجره‌ها و تخریب قفل‌ها توانستند فرار کنند اما ما گیر افتادیم و به‌شدت کتک خوردیم و تا چند روز حتی آب‌وغذا هم به ما نمی‌دادند. یکی را هم شوهرش در این خانه پیدا کرد و با خودش برد.

ترسناک ترین قاتل سریالی دختران فراری / چهار ماه زندگی با جسد در خانه وحشت + عکس

سعید هر سه ما را در جاهای جداگانه نگهداری می‌کرد

فتانه، دختر دیگری که در آن خانه وحشت پیدا شده بود در تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: از خانه که فرار کردم در دام سعید افتادم. سه سال در این خانه حبس بودم در این مدت، سعید در را به روی من قفل می‌کرد و اجازه نمی‌داد خارج شوم.

حتی در این مدت سه زن دیگر هم به اینجا آورده شدند، دو نفر از آنها موفق شدند فرار کنند. یکی از آنها از طبقه دوم به بیرون پرید و دومی هم زمانی که من خواب بودم، موفق به فرار شد که متوجه نشدم چطوری فرار کرد. یک نفر دیگر هم بود که شوهرش ناپدید شدن او را گزارش کرده بود و نمی‌دانم چطور او را پیدا کرده بود.

سعید هر سه ما را در جاهای جداگانه نگهداری می‌کرد و به همین دلیل نمی‌توانستیم از دست او فرار کنیم.

زنی که کشته شد ۲۵ روز بود که به آنجا آمده بود و می‌خواست خانه را ترک کند. اما سعید به او اجازه نمی‌داد و همین مسأله باعث درگیری بین آنها شد. سعید هم با پیچ گوشتی ضرباتی به قفسه سینه او زد و بعد هم جسد را داخل کیسه نایلونی قرار داد.

هر چند روز یکبار هم می‌آمد و کیسه جدیدی اضافه می‌کرد تا بوی تعفن منتشر نشود و همسایه‌ها متوجه نشوند.

آثار شکنجه بر روی بدن زنها

در بازرسی بدنی از دو زن جوان آثار شکنجه دیده شد و یکی از آنها ساکن تهرانپارس و دیگری ساکن اسلامشهر است. تحقیقات برای شناسایی خانواده‌های آنها ادامه دارد.

این مطلب را از دست ندهید. گروگان گیری و قتل ۵ نفر در شیراز + عکس

اعتراف قاتل شیطان صفت

کارآگاهان در تحقیقات پی بردند که این مرد در یک پرونده جنایی به اتهام قتل غیرعمد یک زن بازداشت و به پرداخت دیه محکوم شده است و پس از آزادی به صورت اقساط دیه زن جوان را پرداخت می کند.

او در ترمینال جنوب برای مسافرخانه ها و هتل ها، مسافر پیدا می کرده و زمانیکه با دختران فراری روبرو می شود با این بهانه که به دختران مجرد اتاق نمی دهند و با چرب زبانی آنها را برای نیت شوم خود به مخفیگاه خود در خیابان خرمشهر کشانده است.

احتمال سریالی بودن قتل دختران فراری

با توجه به اینکه چندی قبل و در ماه های گذشته جسد ۲ دختر در خیابان کاشانی و یکی از خیابان های نزدیک محل زندگی سعید پیدا شده است احتمال می رود که این دختران نیز به دست این جوان شیطان صفت به قتل رسیده اند و او یک قاتل سریالی باشد.

بازپرس وهابی از شعبه ۲ دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گیرد و تجسس های پلیسی در این پرونده جنایی ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.