• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9

ایران ۱-۱تیم ملی امید / تقابل ویلموتس و مجیدی برنده نداشت

  • کد خبر : 3953
  • 16 جولای 2019 - 3:35

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم امید ایران با نتیجه ایران ۱-۱تیم ملی امید خاتمه یافت.

تیم‌های ملی و امید فوتبال کشورمان از ساعت ۱۸:۳۰ روز (دوشنبه)، در چارچوب دیداری دوستانه و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک-یک به پایان رسید.

مهرداد محمدی در دقیقه ۱۲ برای شاگردان ویلموتس گلزنی کرد تا تیم ملی با برتری به رختکن برود، اما ابوالفضل رزاق‌پور در دقیقه ۶۶ گل تساوی را برای شاگردان فرهاد مجیدی به ثمر رساند.

در نیمه اول شاهد بازی سرد و کسل کننده‌ای از سوی هر دو تیم در ورزشگاه خالی آزادی بودیم. در این نیمه که ویلموتس بیشتر از بازیکنان شناخته شده استفاده کرد، تیم بزرگسالان بیشتر سوار بازی بود که باعث شد در این نیمه به پیروزی برسند.

در نیمه دوم با توجه به تعویض هایی که دو تیم انجام دادند، تیم امید موفق شد بازی بهتری ارائه دهد و گل مساوی را به ثمر برساند.

این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار شد و امیر عرب‌براقی داور این مسابقه بود.

ایران 1-1تیم ملی امید

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم ملی بزرگسالان

رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، دانیال اسماعیلی فر، سعید آقایی، رضا اسدی، امیرحسین کریمی، مهرداد محمدی، محمد کریمی، آرش رضاوند و شهریار مقانلو

ترکیب تیم ملی امید

معراج اسماعیلی، علیرضا آرتا( محمدآقاجانپور )، عارف غلامی، طاها شریعتی، مسلمی پور، اسماعیل بابایی، مهدی مهدیخانی، سید محمد خرم حسینی( رضا جعفری) ، مهدی قائدی، امیر روستایی (امیرحسین حسین زاده)و محمد رضا آزادی

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در شروع نیمه دوم تیمش را با چهره‌ای کاملاً متفاوت روانه میدان کرد. اسامی بازیکنان تیم ملی در نیمه دوم به شرح زیر است:
احمد گوهری، مهدی شیری، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، علی کریمی، محمد محبی، پیمان رنجبری، سعید واسعی، مجید علیاری و احمد عبدالله‌زاده.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید در شروع نیمه دوم دست به تعویض زد. او رضا شکاری را به جای رضا کریمی، رضا جیبره را به جای مهدی قائدی، ابوالفضل رزاق‌پور را به جای محمد مسلمی‌پور، محمدامین اسدی را به جای محمد آزادی و محمد خدابنده‌لو را به جای محمد بابایی وارد زمین مسابقه کرد.

ایران 1-1تیم ملی امید

ایران ۱-۱تیم ملی امید / مجیدی : موافق حضور تماشاگران بودم

فرهاد مجیدی پس از تساوی یک بر یک تیم ملی فوتبال امید مقابل تیم ملی بزرگسالان در دیدار دوستانه گفت: تیم ما هنوز در مرحله انتخاب بازیکن است. یکی از مشکلات بزرگ ما این است که اکثر بازیکنانی که دعوت کرده‌ایم در تیم‌های خودشان ذخیره هستند و هر روز بدنسازی می‌کنند بدن آنها آن طور که باید و شاید آماده نبود چون در دوران بدنسازی هستند اما در آینده بهتر خواهند شد.

وی ادامه داد: نیمه دوم تیم ما خیلی بهتر بازی کرد اما با توجه به اینکه بازیکنانی که در این مرحله به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند جدید هستند آنها هم انگیزه بسیار بالایی داشتند اما در مجموع از عملکرد و نتیجه راضی هستند. با توجه به اینکه بازی‌های فوتبال المپیک خارج از فیفا دی است شاید باشگاه‌ها با حضور بازیکنان‌شان مخالفت کنند که باید تکلیف آنها روشن شود و گر قرار است این بازیکنان را در اختیار نداشته باشیم آنها را دعوت نکنید.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید در پاسخ به این سوال که مسئولان فدراسیون گفته‌اند که عدم حضور تماشاگران درخواست کادر فنی دو تیم بوده است،‌گفت: از من در این باره سوال کردند و با تمام وجود خواستم تماشاگران باشند. شدیداً موافق این موضوع بودم اما دلیل این تصمیم را نمی‌دانم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید در پاسخ به این سوال که به نظرش آیا طلسم ۴۴ ساله نرفتن تیم امید به المپیک شکسته می‌شود یا نه عنوان کرد: اگر مطمئن بودم به المپیک نمی‌رویم این مسئولیت را قبول نمی‌کردم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=3953

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.