• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

منتشر کنندگان فیلم دو دخترفراری در دخمه شیطان تحت تعقیب قضایی

  • کد خبر : 39584
  • 13 دسامبر 2021 - 11:04
منتشر کنندگان فیلم دو دخترفراری در دخمه شیطان تحت تعقیب قضایی

پس از انتشار فیلم دخمه شیطان در فضای مجازی اعضای خانواده یکی از این دختران نجات یافته از منتشر کنندگان فیلم دو دخترفراری شکایت کنند.

۱۵‌آذرماه مأموران پلیس تهران در طرح رعد برای دستگیری یک متهم وارد آپارتمانی در محله  ابوسعید شدند.

مأموران علاوه بر کشف جسد دختر جوانی در آن خانه، دو دختر به نام‌های ساناز و زهرا را که دست و پایشان بسته بود و یکی داخل کمد و دیگری در اتاقی حبس شده بودند را نجات دادند.

 مشخص شد سعید متهم این پرونده ساناز را از سه‌سال قبل و زهرا را از هشت‌ماه قبل در خانه‌اش زندانی کرده است.

دو دخترفراری در خانه وحشت

پس از انتشار این خبر هولناک پرونده سعید، معروف به خانه وحشت شد و همان روز فیلمی هم از خانه وحشت سعید که پلیس با دو دختر حبس شده در همان محل حادثه گفتگو می‌کرد در فضای مجازی پخش شد.

 در این فیلم که در اختیار یک سایت خبری قرار گرفته بود مأمور پلیس توضیح می داد که چگونه وارد این لانه فساد شده‌اند و دو دختر جوان را نجات داده‌اند و با دو دختر هم گفتگو کرد و نام و نام خانوادگی و نحوه گرفتار شدنشان را در دام سعید پرسید و دختران هم که مشخص است حال و احوال خوبی ندارند خودشان را معرفی کردند و به سؤالات مأمور پاسخ می‌دهند.

فیلم دو دخترفراری در دخمه شیطان

اینگونه فیلم ها که مأموران پلیس درعملیات برای مستند سازی و تکمیل پرونده تهیه می‌کند بر‌اساس قانون باید به صورت محرمانه نگهداری شوند.

 اما این فیلم ساعتی بعد از عملیات در فضای مجازی پخش شد و این فیلم در سایت‌ها و گروه‌های اینترنتی و اینستاگرام دست به دست می‌چرخد و صحبت‌های دو دختر گرفتار شده با واکنش‌های کاربران زیادی روبه‌رو شد .

و بسیاری از کاربران به چهره نیمه پوشیده و پخش هویت آن‌ها اعتراض کردند و احتمال دادند که این دو دختر به خاطر از بین رفتن آبرویشان از سوی خانواده‌ها خود طرد خواهند شد.

شکایت از منتشر کنندگان فیلم دو دخترفراری در دخمه شیطان

در حالی که این فیلم با واکنش‌های متفاوتی در شبکه‌های مجازی روبه‌رو است چند روز قبل اعضای خانواده زهرا همان دخترجوانی که از هشت‌ماه قبل در کمد دیواری خانه وحشت حبس شده‌بود به دادسرای امور جنایی تهران آمدند و از افرادی که این فیلم را تهیه و در فضای مجازی پخش کرده‌بودند شکایت کردند.

زهرا ناگهان ناپدید شد

یکی از اعضای خانواده در توضیح شکایت خود گفت: چند سال قبل زهرا مادرش را به خاطر بیماری سرطان از دست داد و بعد از آن با نامادری و پدرش زندگی می‌کرد. او کمی اختلال روانی دارد و از ناحیه پا هم مشکل دارد، با این همه ما هر چه در توان داشتیم برای او دریغ نکردیم و همیشه پشت و پناه او بودیم.

زهرا در یک خیاطی کار می کرد و بعضی وقتها هم در خیاطی با زن افغانی که در آنجا زندگی می‌کرد می‌خوابید.

وقتی متوجه ناپدید شدن زهرا شدیم به خیاطی رفتیم و آن زن افغان گفت قرار بوده همراه زهرا برای زندگی به ترکیه بروند و گفت حتی زهرا پاسپورتش را هم گرفته‌است.

به گفته آن زن زهرا آن روز برای برداشتن پول از حسابش به خیابان رفته بود که ناپدید می‌شود. ما بلافاصله شکایت و برای پیدا کردنش جست‌وجو کردیم، اما فایده‌ای نداشت و مأموران هم ردی از او پیدا نکردند.

ما هم احتمال دادیم به ترکیه رفته است تا اینکه چند روز قبل ناگهان فیلمی در فضای‌مجازی پخش شد که متوجه شدیم مأموران پلیس هنگام دستگیری متهم سابقه داری، دخترمان را در آن خانه پیدا کرده‌است.

 از آن ساعت همه همسایه‌ها، و فامیل این فیلم را که در آن زهرا نام و نام خانوادگی‌اش را به زبان می‌آورد برای ما می‌فرستادند.

 پخش این فیلم آبروی ما را برده و باعث سرافکندگی ما شده و ما در محل خجالت می‌کشیم سرمان را بالا بگیریم و با نیش و کنایه دیگران روبه‌رو هستیم.

 عاملان پخش این فیلم آبروی ما را بردند و الان ما حاضر نیستیم که زهرا را دوباره به خانه برگردانیم و به همین خاطر از افرادی که این فیلم را تهیه و پخش کرده‌اند شکایت داریم.

زهرا زمانی که گمشد سر حال بود و حتی سیگار هم نمی‌کشید، اما الان که فیلم او را نگاه می‌کنیم خیلی لاغر و چهره‌اش تکیده شده است و به نظر می‌رسد که مرد شیطان صفت او را معتاد به مواد مخدر کرده است و از سعید هم شکایت داریم.

احضار متهمان انتشار فیلم

بعد از شکایت خانواده زهرا و با توجه به اینکه بر اساس قانون تحقیقات مقدماتی محرمانه است و هیچ کدام از ضابطین بدون دستور مقام قضایی حق انتشار تصویر یا صوت افراد پرونده و همچنین اطلاع‌رسانی روند تحقیقات مقدماتی را ندارند پرونده قضایی تشکیل شد.

 به گفته یک مقام قضایی تحقیقات برای شناسایی و احضار منتشر کنندگان فیلم دو دخترفراری برای تحقیق و بازجویی آغاز شده است.

تحقیقات درباره پرونده دخمه شیطان سعید به دستور بازپرس جنایی از سوی کارآگاهان پلیس‌آگاهی برای بر ملا شدن زوایای پنهان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.