• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
15

عادل فردوسی پور به شبکه سه باز می گردد + عکس

  • کد خبر : 39610
  • 14 دسامبر 2021 - 14:53

خبرنگار صداوسیما طی یک توئیت اعلام کرده است که عادل فردوسی پور به شبکه سه باز می گردد.

عادل فردوسی پور به شبکه سه باز می گردد + عکس

عادل فردوسی پور به شبکه سه باز می گردد

عادل فردوسی پور در حدود ۲۰ سال در تلوزیون پرمخاطب ترین برنامه ورزشی را روی آنتن می برد. و طرفداران زیادی داشت و حدود سه سال پیش برنامه نود با اجرای او متوقف شد . او در این مدت پیشنهاد هایی از خارج از کشور داشت اما در ایران ماند .

عادل فردوسی پور به دلیل مشکلات پیش آمده و اختلافش با علی فروغی برنامه نود را اجرا نکرد و از تلوزیون رفت، و توضیح شفاف و روشنی در خصوص چرایی تعطیل شدن پر مخاطب‌ترین و بهترین برنامه تلویزیون ایران داده نشد.

پنجمین لایو پربازدید اینستاگرام

فردوسی پورهم سکوت کرد و فقط به تهیه‌کنندگی برنامه فوتبال ۱۲۰ مشغول ماند. و در زمستان سال قبل توسط AFC به قطر سفر کرد تا فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و اولسان را برای صفحه اینستاگرام فارسی این نهاد گزارش کند، این لایو، پنجمین لایو اپلیکیشن اینستاگرام شد و رتبه اول پر بیننده‌ترین لایو صفحه‌های فارسی شد.

فردوسی پور درخواست ساخت برنامه اینترنتی ۹۹ را داد اما علی‌رغم موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد، ساترا که زیر مجموعه صدا و سیما است، مجوز نهایی را صادر نکرد.

او برای ال‌کلاسیکو یک برنامه اینترنتی در بستر فضای مجازی ساخته بود که همان برنامه یک قسمتی شدیداً مورد توجه و اقبال مردم قرار گرفته و رکوردشکنی هم کرده بود.

بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه

بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه اتفاق بسیار خوبی خواهد بود که دوباره سیل مخاطب را روانه صدا و سیما و شبکه سه خواهد کرد.

البته قبلا هم شایعات زیادی در خصوص بازگشت‌های احتمالی عادل به شبکه سه چه از طریق قول نماینده‌های مجلس، و چه از طریق خبرهای رسانه‌ها که واقعیت پیدا نکرد، وجود داشت، اما امیدواریم اینبار واقعا بازگشت عادل فردوسی پور واقعیت داشته باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.