• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
16

نحوه دخیره کردن ویدیو و عکس استاتوس واتساپ در آیفون و اندروید

  • کد خبر : 39692
  • 21 دسامبر 2021 - 14:48
نحوه دخیره کردن ویدیو و عکس استاتوس واتساپ در آیفون و اندروید

واتساپ ویژگی محبوب استوری را به نام استاتوس دارد که به شما امکان می دهد چندین عکس، فیلم و پیام را آپلود کنید که پس از ۲۴ ساعت به طور خودکار ناپدید می شوند.اگر کسی استاتوسی گذاشت شما اجازه دیدن آن را دارید اما نمی توانید به طور رسمی ویدیو یا عکس را از استاتوس واتساپ ذخیره کنید. اما ممکن است عکس یا ویدیویی نظر شما را جلب کند و بخواهید آنرا ذخیره کنید در این مقاله نحوه دخیره کردن ویدیو و عکس استاتوس واتساپ در آیفون و اندروید را برایتان توضیح خواهیم داد.

نحوه دخیره ویدیو و عکس استاتوس واتساپ در آیفون

برنامه رسمی واتساپ برای آیفون هیچ دکمه ای ندارد که به شما امکان دهد استاتوس شخصی را دانلود کنید. اما دخیره کردن ویدیو و عکس استاتوس واتساپ با یک برنامه شخص ثالث واتساپ به نام WhatsApp++ قابلیت دانلود عکس‌ها و ویدیوها امکان پذیر است، وقتی شما در حال مشاهده وضعیت دیگران هستید. دانلودهای شما در برنامه Photos ذخیره می شوند تا بعداً برای دسترسی به آنها مشکلی نداشته باشید.

از آنجایی که WhatsApp++ یک ترفند غیر رسمی است، در اپ استور در دسترس نیست. و معمولا برای نصب آیفون خود باید جیلبریک کنید.

توجه: برای نصب WhatsApp++ از BuildStore باید برنامه اصلی WhatsApp را حذف نصب کنید.

اگر برنامه اصلی WhatsApp را از آیفون خود نصب کرده اید، حذف نصب کنید.

پس از نصب، WhatsApp++ را با یک شماره تلفن معتبر ثبت نام کنید.

WhatsApp++ را باز کنید، روی صفحه Status ضربه بزنید و وضعیت خاصی را که می‌خواهید رسانه را از آن دانلود کنید، مشاهده کنید.

هنگامی که عکس یا ویدیوی خاصی (که می‌خواهید دانلود کنید) در حال پخش است، فقط روی دکمه دانلود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید. فایل در کتابخانه عکس شما دانلود خواهد شد.

نحوه دانلود ویدیو و عکس واتساپ در اندروید

برای دخیره کردن ویدیو و عکس استاتوس واتساپ در اندروید، هر زمان که وضعیت یک کاربر را در واتساپ مشاهده می‌کنید، فایل‌های رسانه‌ای موجود در آن به‌طور خودکار در قسمت مخفی دانلود می‌شوند. پوشه وضعیت واقع در WhatsApp/Media/ حافظه داخلی شما.

می‌توانید با استفاده از یک مدیر فایل پیشرفته مانند Files، آن فایل‌ها را به صورت دستی با مرور در فهرست WhatsApp/Media/ ذخیره کنید و سپس فایل‌های مخفی را برای مشاهده فهرست وضعیت  فعال کنید. از آنجا، می توانید محتویات پوشه Status را کپی کنید و آن را در مکانی دلخواه قرار دهید.

اگر نمی‌خواهید این کار را به صورت دستی انجام دهید، چندین برنامه در فروشگاه Google Play موجود است که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیوهای وضعیت WhatsApp را ذخیره کنید. در این مقاله، از اپلیکیشنی به نام Status Saver برای WhatsApp استفاده خواهیم کرد.

واتساپ را باز کنید و به بخش Status بروید.

وضعیت شخصی را که می‌خواهید فایل‌های رسانه‌ای را از آن دانلود کنید، مشاهده کنید. در حین مشاهده، واتساپ به‌طور خودکار فایل‌های رسانه‌ای موجود در پوشه پنهان داخلی «وضعیت» را دانلود می‌کند.

اکنون Status Saver را باز کنید.

عکس‌ها و ویدیوهای دانلود شده را از وضعیت‌های مشاهده شده واتساپ مرور کنید و مواردی را که می‌خواهید دانلود کنید انتخاب کنید.

بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

عکس‌ها و ویدیوهای وضعیت انتخابی در گالری عکس‌های شما دانلود خواهند شد.

ذخیره فیلم و عکس استاتوس واتساپ در واتساپ وب

اگر از واتساپ در رایانه خود از طریق واتس اپ وب استفاده می کنید، می توانید مستقیماً عکس ها و ویدیوهای وضعیت مخاطبین خود را از برنامه وب در رایانه خود ذخیره کنید.

WhatsApp Web را در مرورگر خود باز کنید.

وضعیت خاصی را که می‌خواهید عکس‌ها و ویدیوهای خاصی را از آن دانلود کنید، انتخاب کنید.

روی عکس یا ویدیوی خاصی که می خواهید ذخیره کنید کلیک راست کرده و گزینه مناسب را برای ذخیره عکس یا ویدیو در رایانه خود انتخاب کنید.

بنابراین، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را از هر وضعیت واتساپ در تلفن یا رایانه خود دانلود کنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.