• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
17

تبدیل ویدیوها به GIF در iOS و Android

  • کد خبر : 39714
  • 23 دسامبر 2021 - 9:33
تبدیل ویدیوها به GIF در iOS و Android

بارها ممکن است با ویدیوهای کوتاهی روبرو شوید که بخواهید آنها را به صورت GIF در پلتفرم هایی مانند واتس اپ یا تلگرام به اشتراک بگذارید. مزیت GIF نسبت به یک فایل ویدیویی معمولی این است که در صفحه مکالمه به صورت درون برنامه پخش می شود، در حالی که فیلم ها معمولاً در یک پنجره جداگانه پخش می شوند.در این مقاله، ما چند برنامه iOS و اندروید مناسب را گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کنند تبدیل ویدیوها به GIF  را به راحتی انجام دهید ویدیوهای کوتاه ۱۰ تا ۳۰ ثانیه‌ای را می توانید به GIF تبدیل کنید و آن‌ها را در رسانه‌های اجتماعی و پلت‌فرم‌های پیام‌رسان به اشتراک بگذارید.

تبدیل ویدیوها به GIF در  iOS

ImgPlay برنامه ای است که به شما این امکان را می دهد که GIF های متحرک از Live Photos، Burst Photos، چندین عکس و ویدیو ایجاد کنید. هنگامی که فایل(های) خاصی را برای ویرایش وارد کردید، می توانید قاب را برش دهید، مدت زمان GIF را کوتاه کنید، زیرنویس متن اضافه کنید، سرعت پخش را کنترل کنید، پخش معکوس و موارد دیگر را کنترل کنید.

پس از نهایی شدن ویرایش شما، اکنون زمان آن رسیده است که ساخته خود را به عنوان یک GIF یا ویدیو صادر کنید یا مستقیماً آن را از طریق منوی اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. گزینه ای برای انتخاب خروجی به عنوان GIF یا ویدیو و همچنین کنترل کیفیت خروجی دریافت خواهید کرد. می‌توانید خروجی را به‌عنوان یک GIF در Camera Roll ذخیره کنید، اما در بیشتر موارد، احتمالاً آن را مستقیماً در سیستم‌های پیام‌رسان اجتماعی مانند WhatsApp یا Telegram به اشتراک می‌گذارید.

ImgPlay دارای یک رابط کاربر پسند است و می‌توانید با استفاده از این برنامه فایل‌های GIF با هر مدت زمان را به صورت رایگان ایجاد کنید. تنها نکته در اینجا این است که نسخه رایگان یک واترمارک در گوشه سمت راست پایین ویدیوها و GIF هایی که با استفاده از برنامه ایجاد می کنید تعبیه می کند.

این مطلب هم برایتان مفید است. نحوه ذخیره فایل های صوتی در واتساپ

Gif Maker تبدیل ویدیوها به GIF در Android

Gif Maker یک برنامه رایگان برای iOS و Android است که به شما امکان می‌دهد از مجموعه‌ای از عکس‌ها یا ویدیوها GIF ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از داخل برنامه فیلم بگیرید و یک GIF از آن بسازید. بعداً، این برنامه به شما امکان می دهد سرعت پخش را تنظیم کنید، به صورت معکوس پخش کنید و برای بهبود آن فیلترها، زیرنویس متن و غیره اضافه کنید. در نهایت، می‌توانید GIF را در Camera Roll (iPhone، iPad) یا Downloads (Android) ذخیره کنید یا همان را بدون ذخیره در شبکه اجتماعی دلخواه خود آپلود کنید.

نسخه رایگان این برنامه به شما امکان می دهد تا ویدیوهای طولانی ۱۰ ثانیه یا GIF را بدون واترمارک به اشتراک بگذارید. اما این برنامه از تبلیغات پشتیبانی می‌کند، که با توجه به این واقعیت که تبلیغات ویدیویی اغلب اقدامات شما را مختل می‌کنند، می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. اما اگر می خواهید ویدیوها را به صورت رایگان و بدون واترمارک به GIF تبدیل کنید، یک معامله کوچک است. محدودیت ۱۰ ثانیه ای نباید چندان نگران کننده باشد، زیرا بیشتر GIF های محبوب کمتر از ۱۰ ثانیه طول می کشند.

Gif Maker همچنین یک نسخه حرفه ای پولی و بدون آگهی برای iOS دارد که علاوه بر این محدودیت مدت زمان GIF را تا ۲۰ ثانیه افزایش می دهد. Gif Maker کاربران اندروید علاوه بر این می توانند یک برنامه تبدیل ویدیو به GIF دیگر را امتحان کنند که با نام Video to GIF شناخته می شود که به صورت رایگان در فروشگاه Google Play قابل دانلود است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39714

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.