• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
16

حمله ارازل با قمه به مدیر مدرسه در بندرعباس/ ضربات قمه به گردن و دست مدیر

  • کد خبر : 39722
  • 23 دسامبر 2021 - 15:03

روز گذشته اراذل و اوباش به یک مدرسه در بندرعباس یورش بردند و با قمه به مدیر آن مدرسه حمله کردند . خبر حمله ارازل با قمه به مدیر مدرسه در بندرعباس به سرعت در فضای مجازی هرمزگان و جنوب کشور دست به دست شد و در حال گسترش است و عکس و فیلم هایی از خونریزی شدید مدیر مدرسه و انتقالش به بیماستان هم منتشر شده است .

ماجرای حمله ارازل با قمه به مدیر مدرسه در بندرعباس

ایرج بیت الهی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در این زمینه گفته است: ساعت ۱۶ روز ۳۰ آذر دو یا ۳ نفر با بالارفتن از دیوار مدرسه دبیرستان ادیب در بندرعباس وارد محوطه این مدرسه می‌شوند که بلافاصله سرایدار

مدیر مدرسه بلافاصله به سمت این افراد رفته و جویای علت ورود آنها به مدرسه می‌شود که با گردن‌گشی و رفتار تند این دو یا سه نفر مواجه می‌شود و آنها ابراز می‌کنند که برای دیدن فامیل و دوستشان وارد مدرسه شده‌اند و لذا مدیر از معاون مدرسه می‌خواهد که با ۱۱۰ تماس بگیرند و در این حین، با قمه به سمت گردن و دست مدیر مدرسه (آقای سعدی کناری) حمله ور می‌شوند و پس از چند ضربه، متواری می‌شوند.

معلمان مدرسه بلافاصله مدیر مدرسه را به بیمارستان شهید محمدی منتقل می‌کنند و وی پس از پیگیری‌هایی بدلیل نبود تخت و وضعیت نامناسب بیمارستان در بخش آی‌سی‌یو بستری می‌شود.

دستگیری ارازلی که به مدیر مدرسه در بندرعباس حمله کردند

حال معلم پس از دو روز بستری بهبود نسبی یافته و وضعیت نسبتا مناسبی دارد اما باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و به نظر می‌رسد که تاندون دست وی پاره شده است.

همچنین پلیس اعلام کرده که دو نفر را در این زمینه دستگیر کرده و پیگیری برای روشن شدن ابعاد این حمله اراذل به مدیر یک مدرسه ، ادامه دارد.

برگرفته از فارس

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39722

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.