• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
16

جنجال کنعانی زادگان ! / قرار مخفی با دخترجوان در اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران

  • کد خبر : 39792
  • 29 دسامبر 2021 - 0:14
جنجال کنعانی زادگان ! / قرار مخفی با دخترجوان در اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران

روز گذشته ۴ فایل صوتی جنجالی از محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی فوتبال منتشر شد. او در یکی از این فایلهای صوتی به دخترجوان که احتمال داده می شود پرستوی ورزشی بوده می گوید که در قرنطینه تیم ملی است؛ اما به خاطر رفاقتی که با راننده اتوبوس تیم ملی دارد می تواند برای کنار هم بودن به اتوبوس بروند.

انتشار فایل های صوتی عجیب از محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش در اردوی اخیر تیم ملی حاشیه های جدیدی برای او به همراه داشته است.

دریافت عکس منشوری از یک دختر

کنعانی زادگان در طول صحبت هایش به دنبال دریافت عکس منشوری از یک دختر است. صوت های منتشر شده نشان می دهد، وی بارها و در ساعت های مختلف به دنبال دریافت تصاویر غیر اخلاقی بوده است. تا این لحظه حداقل ۴ صوت از وی منتشر شده است پس از انتشار گسترده این صوت ها گفته می شد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این مدافع جنجالی را برای ادای توضیحاتی به این نهاد احضار کرده است.

جنجال های اخلاقی مدافعان ملی پوش!

 پیش از این نیز رامین رضاییان یکی دیگر از مدافعان ملی پوش با حواشی مشابه روبرو شد. او که یکی از آماده ترین بازیکنان ایرانی است مدتهاست که به تیم ملی فوتبال دعوت نمی شود. در میان اهالی فوتبال به صورت غیر رسمی گفته می شود که دلیل عدم دعوت او فنی نیست.

باید ببینیم آیا کنعانی زادگان هم به سرنوشت رامین رضاییان دچار می شود یا خیر؟ در صورت محرومیت کنعانی زادگان وی به احتمال زیاد حضور در جام جهانی فوتبال را از دست خواهد داد.

از اخاذی تا پرستوی ورزشی

بعد از این موضوع بسیاری از طرفداران فوتبال در شبکه های اجتماعی گفته اند که این موضوع می تواند برای اخاذی از بازیکنان تیم ملی باشد. با، انتشار چنین فایل صوتی برای تیم ملی که در آستانه صعود به جام جهانی قرار دارد خبر خوبی نیست.

پس از این موضوع شایعه جدیدی مطرح شده که پای «پرستو»‌ها به فوتبال و در سطح بالاتر به تیم ملی کشیده شده و چند نفری با قصد و غرض به بازیکنان تیم ملی نزدیک می شوند و با جمع آوری مدرک از آنها، سعی در تخریب چهره آنها دارد. البته این مورد فرضیه است و تایید نشده است ، ولی اینکه مدافع مطرح تیم ملی در شرایطی که باید در قرنطینه باشد به فکر شکستن قرنطینه به غیرقابل باورترین شکل آن است و از اتوبوس تیم ملی جهت امیال شخصی اش استفاده کند، داستان عجیبی است که می‌تواند منجر به خط خوردن این بازیکن از تیم ملی شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.