• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
15

مخالفت کمیسیون تلفیق با خرید خدمت سربازی برای مشمولین داخل کشور

  • کد خبر : 40126
  • 22 ژانویه 2022 - 17:23
مخالفت کمیسیون تلفیق با خرید خدمت سربازی برای مشمولین داخل کشور

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ ضمن تشریح مذاکرات کمیسیون متبوع خود گفت که پیشنهادی در خصوص خرید خدمت سربازی برای مشمولین داخل کشور مطرح شد که در مذاکرات رای نیاورد.

خرید خدمت سربازی برای مشمولان داخل کشور رای نیاورد

رحیم زارع در نشست امروز در مورد مصوبات اخیر کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ اعلام کرد: در مورد موضوع خرید خدمت سربازی برای مشمولان داخل کشور در کمیسیون تلفیق پیشنهادی ارائه شد که به دلیل بالا بودن مبالغ رای نیاورد برای مثال در این پیشنهاد برای دیپلم ۲۰۰ میلیون تومان، برای کارشناسی ۲۵۰ میلیون تومان، برای کارشناسی ارشد ۳۰۰ میلیون تومان، برای دکترای عمومی ۴۰۰ میلیون تومان و برای دکترای تخصصی ۵۰۰ میلیون تومان  در نظر بود.

خرید خدمت سربازی برای مشمولان غایب خارج از کشور

اودر پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر این‌که مبنای تصمیم کمیسیون در خصوص خرید  سربازی برای مشمولان غایب خارج از کشور چه بود، اظهار کرد: این پیشنهاد یکی از همکاران بود اگرچه هیچ برنامه‌ای از سوی دولت در این باره ارائه نشده بود، اما چون هنوز نظر نیروهای مسلح گرفته نشده این موضوع نهایی نیست و ممکن است یک رای‌گیری مجدد در این باره انجام شود. اگرچه در رای‌گیری اولیه اکثریت اعضاء به آن رای دادند. تاکید می‌کنم این موضوع هنوز نهایی نشده باید نظر نیروهای مسلح گرفته شود در صحن بررسی شود و به تایید شورای نگهبان هم برسد.

خرید خدمت سربازی مشمولان خارج از کشور

او در ادامه اظهار کرد : موضوع خرید سربازی مشمولان خارج از کشور بیش از دو سوم در کمیسیون رای آورد؛ البته این موضوع نهایی نیست، این کار باید با رعایت اصل ۱۱۰ قانون اساسی درخصوص  اختیارات رهبری معظم انقلاب و رعایت پیشنهاد نیروهای کل مسلح انجام شود و شاید یک رای گیری مجدد دراین خصوص شاهد باشیم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40126

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.