• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

افزایش احتمال لغو بازی ایران و عراق/ مهدی قائدی اردوی تیم ملی را ترک کرد

  • کد خبر : 40214
  • 27 ژانویه 2022 - 11:04
افزایش احتمال لغو بازی ایران و عراق/ مهدی قائدی اردوی تیم ملی را ترک کرد

ابتلای چند بازیکن تیمهای ایران و عراق به ویروس کرونا موجب شده است تا احتمال لغو بازی ایران و عراق بالا برود. ویروس کرونا در حال پیشروی در اردوی تیم ملی فوتبال ایران و عراق است و مهدی قائدی هم به دلیل آلوده شدن به ویروس کرونا دیشب اردوی تیم ملی را ترک کرد.

افزایش احتمال لغو بازی ایران و عراق!

با توجه به آزمایش های به عمل آمده در روز گذشته و تست های جدیدی که از ملی پوشان گرفته شد مهدی قائدی هم شبانه اردوی تیم ملی فوتبال ایران را ترک کرد و به نظر می رسد باید این احتمال را داد که فردا و ساعتی قبل از بازی بازهم شاهد اعلام اسامی جدید در فهرست تیم ملی ایران باشیم.

کرونا در اردوی عراقی ها نیز یکه تازی می کند، با تمامی تدابیری که از سوی مسئولان دو تیم اتخاذ شده اما خبرهای جدید از اردوی سبزپوشان عراقی حکایت از آن دارد که شیرکو کریم، حسین علی، مصطفی ناظم و حسین جبار ه مبه جمع کرونایی های عراق اضافه شدند و با توجه به زمان باقی مانده تا بازی برابر ایران، امکان و شانس حضور در این دیدار را نخواهند داشت.

درخواست عراقی ها برای تکرار آزمایش

عراقی ها درخواست تکرار آزمایش ها را دارند و با نمونه هایی که از قبل گرفته شده بود تعداد بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا در اردوی عراق به ۸ نفر رسیده است ودر بین آنها به نام هایی از جمله یاسر قاسم، سعد ناطق، مناف یونس و امجد عطوان هم هستند.

بر اساس اعلام مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان روز گذشته تست داده اند که جواب آن ساعتی قبل از بازی با عراق آماده می شود و اگر بازهم نمونه ای مثبت اعلام شود باید دید مسئولان AFC درباره بازی دو تیم ایران و عراق چه تصمیمی خواهند گرفت.

آیا بازی ایران و عراق لغو می شود؟

نمونه گیری های انجام شده و باید منتظر ماند و دید با طلوع آفتاب هفتم بهمن ماه تکلیف بازی دو تیم فوتبال ایران و عراق به کجا کشیده خواهد شد، دیداری که میلیون ها هوادار ایرانی آماده اند تا سریعترین صعود به جام جهانی را جشن بگیرند اما اگر روند افزایش بازیکنان کرونایی در دو تیم همچنان افزایش پیدا کند احتمالا بازی به روزهای آتی خواهد افتاد.

رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

تیم ملی فوتبال ایران در هفته‌های هفتم و هشتم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید به ترتیب طی روزهای هفتم و دوازدهم بهمن‌ماه به مصاف تیم‌های عراق و امارات برود. یک برد مقابل عراق مجوز حضور شاگردان دراگان اسکوچیچ در جام جهانی را امضا می‌کند تا تیم ایران سریعترین صعود به این دوره از رقابت ها را جشن بگیرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.