• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

جنایت خانوادگی در کرمانشاه / داماد عصبانی اعضای خانواده همسرش را قتل عام کرد

  • کد خبر : 40217
  • 27 ژانویه 2022 - 12:08
جنایت خانوادگی در کرمانشاه / داماد عصبانی اعضای خانواده همسرش را قتل عام کرد

یک داماد عصبانی طی یک اقدام جنون آمیز مرتکب جنایت خانوادگی در کرمانشاه شد و همسر و اعضای خانواده همسرش را جلوی چشمان فرزندش قتل عام کرد! او در این جنایت ۳ عضو خانواده خود که همسر، مادر و خواهر همسر سابقش بودند، را به قتل رساند.

جنایت خانوادگی در کرمانشاه

سردار علی‌اکبر جاویدان در باره این جنایت خانوادگی در کرمانشاه بیان کرد: پس از وقوع یک مورد قتل عام خانوادگی در شهرک پردیس کرمانشاه و اعلام موضوع به پلیس، تیم‌هایی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد قاتل داماد سابق و خواهرزاده زن خانواده بوده که حدود ۵ سال قبل از همسرش که دختر این خانواده بوده جدا شده است.

داماد عصبانی اعضای خانواده همسرش را قتل عام کرد

سردار جاویدان ادامه داد: تحقیقات پلیس نشان می‌داد قاتل به عنوان مهمان وارد منزل شده و به بهانه‌ای شب را هم برای خواب در منزل مقتولان مانده است.
داماد سابق خانواده نیمه‌ شب طی یک اقدام جنون‌آمیز به وسیله اسلحه کلتی که با خود به همراه داشته است به سمت همسر سابقش که ۳۱ ساله بود ، مادر همسرش که خاله اش بود ۵۵ ساله و خواهر همسر ۳۵ ساله اش شلیک کرده و هر سه نفر را به قتل رسانده است.
در هنگام این حادثه دردناک، پسربچه‌ ۶ ساله شان در منزل زمان وقوع جنایت در منزل بوده و پس از شلیک پدرش با اجساد غرق در خون مادر، مادر بزرگ و خاله اش روبرو شده است.

با تکمیل تحقیقات، پلیس به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل فراری آغاز کرده و ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی در یکی از محلات حاشیه‌ای کرمانشاه شدند.

دستگیری قاتل در کمتر از ۴ ساعت

سردار جاویدان درباره دستگیری این قاتل گفت: با شناسایی مخفیگاه قاتل، محل به محاصره کامل ماموران آگاهی و شهرستان کرمانشاه در آمد و حوالی ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه) و در کمتر از ۴ ساعت از وقوع جنایت هولناک، پلیس موفق به دستگیری این فرد شد.

جنایت خانوادگی به دلیل کینه و نفرت

متهم دستگیر شده در همان ابتدا به قتل همسر سابق، مادر و خواهر همسرش اعتراف و در بازجویی‌های اولیه انگیزه اش را از این اقدام کینه و نفرتی عنوان کرد که از آن‌ها به دل داشته است.

رئیس پلیس کرمانشاه در پایان گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس برای مشخص شدن علت و انگیزه این اتفاق دردناک همچنان ادامه دارد.

مجرمان خطرناک در تور اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به سرعت در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر و حتما به سزای عمل خود خواهند رسید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.