• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
18

رونمایی شهاب حسینی از همسر تُرکش + عکس

  • کد خبر : 40237
  • 29 ژانویه 2022 - 12:11

شهاب حسینی با آنفالو کردن همسرش در زمان فعالیت پیجش حسابی حاشیه ساز شد تا جایی که شایعه طلاق این دونفر به سرعت پخش شد . و شهاب حسینی واکنشی نشان نداد . و اکنون شنیده ها حاکی از آن است که او با همسر ترک خود در یک سریال ترک بازی کرده است.

شهاب حسینی از همسر ترک خود رونمایی کرد

شهاب حسینی با بازیگر ترک در سریالی بازی کرده که نظر کاربران را جلب کرده و برخی از کاربران ادعا کرده اند او همسر دوم شهاب حسینی است .

رونمایی شهاب حسینی از همسر تُرکش + عکس

اعتراف تلخ شهاب حسینی

شهاب حسینی درباره خوشبختی همسرش با او در زندگی خصوصی شان گفت: همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده است.

بیشتر بازیگران به علت شغل پر استرشان و به خاطر قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند.

این موضوع باعث شد که من زمانهایی که همسرم به حضور من نیاز داشت در کنارش نباشم .

او در ادامه گفت درگیری های بازیگری باعث شد لذت زندگی خانوادگی از من و خانواده ام گرفته شود.

بچه های من با من خاطرات مشترک زیادی ندارند، آنها همیشه از من محروم بوده اند.

من پدرم را از دست دادم در حالی که سالهای آخر نتوانستم او را آن طور که باید ببینم. اینها تقصیر سینماست.

واقعا تقصیر سینماست اما در ازای اینها چه به دست آوردم؟

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است.
دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند.
بازیگری را از سال ۱۳۷۱ وقتی ۱۹ ساله بود با حضور در کلاس های استاد سمندریان شروع کرد و ظرف یکسال تمرینات مختلفی برای دستیابی به فنون بازیگری انجام داد. شهاب حسینی بازیگر را بصورت جدی از سال ۱۳۷۴ با تئاتر آغاز کرد و از سال ۱۳۷۷ بعنوان گوینده و بازیگر نمایشنامه های طنز وارد رادیو شد.سال ۱۳۷۷ از طریق کامران ملک مطیعی و نادر سلیمانی به تلویزیون معرفی شد و توانست با اولین برنامه بنام اکسیژن چهره اش را شناخته تر کند.او سپس در برنامه ها برپا برپا، زنگ صبح و سایه روشن نیز بعنوان مجری حضور دارد.
از سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۷ ساله بود با سریال پس از باران وارد بازیگری شد تا اینکه سال ۱۳۸۰ در سریال پلیس جوان بازی درخشانی از خود نشان داد.
شهرت او از سال ۱۳۸۲ با سریال تب سرد شروع شد و با سریال مدار صفر درجه در نقش حبیب پارسا در سال ۱۳۸۵ به اوج دیده شدن رسید. با فیلم رخساره سال ۱۳۸۰ وارد پرده سینما شد تا اینکه سال ۱۳۸۷ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را برای بازی در فیلم سوپر استار گرفت.
در عرصه بین المللی نیز از سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین برنده خرس نقره ای از جشنواره فیلم برلین شد.
اوج افتخار او گرفتن جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن برای بازی در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی در سال ۱۳۹۴ بود.
شهاب حسینی به همراه چند تن از دوستانش و همچنین برادرش سید مهدی حسینی، گروه موسیقی هفت را تأسیس کرده است و تاکنون چهار مجموعه آلبوم از این گروه منتشر شده‌ که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و در آلبوم سه و چهار خوانندگی کرده‌ است.

ازدواج و فرزندان

سید شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود با پریچهر قنبری از همکاران خود در تئاتر ازدواج کرد که اولین فرزند ایشان سال ۱۳۸۲ بنام محمد امین متولد شد. در سال ۱۳۹۰ نیز دومین پسر این زوج بنام امیر علی به دنیا آمد.

این زوج از هم جدا شدند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.