• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16

تاریخ ازدواج رونالدو و جورجیانا

  • کد خبر : 40243
  • 29 ژانویه 2022 - 12:36
تاریخ ازدواج رونالدو و جورجیانا

کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان خبر از ازدواج با نامزدش جورجینا رودریگس تا یک ماه آینده داد.

و عاقبت او و جورجینا روز زن و شوهر خواهند شد.

تاریخ ازدواج رونالدو و جورجیانا

کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان از احتمال ازدواج با نامزدش جورجینا رودریگس تا یک ماه آینده گفته است.

مهاجم باشگاه منچستریونایتد در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۹ به پیرز مورگان، مجری معروف انگلیسی گفت که  او و جورجینا یک روز زن و شوهر خواهند شد.

افشاگری زمان عروسی این فوتبالیست در حالی انجام شده که جورجینا گفته که آنها قصد دارند پس از بازنشستگی کریستیانو در پرتغال زندگی کنند. پیش از این خود کریس نیز گفته بود که وقتی در وطن خود است احساس «آزادی مانند یک پرنده» را دارد و اینکه نظیر این احساس را در سایر نقاط اروپا  کمتر دیده است.

بیوگرافی کریستیانو رونالدو و همسرش جورجینا رودریگز

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (Cristiano Ronaldo) 5 فوریه ۱۹۸۵ (۱۶ بهمن ۱۳۶۳ ) در پرتغال ، از نامدارترین بازیکنان فوتبال است.

او تا دبستان بیشتر سواد ندارد اما از ۸ سالگی فوتبال را شروع کرد و حالا با ثروت ۱ میلیارد دلاری بعنوان مهاجم ۱/۸۷ متری با پنج توپ طلا می درخشد.

مادر رونالدو ماریا آشپز و پدرش خوزه دینیس آویرو باغبان شهرداری بود که نام رونالدو را بخاطر علاقه اش به رونالد ریگان رئیس جمهور وقت برای پسرش انتخاب کرد.

دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و با دین مسیحی کاتولیک در یک خانواده فقیر بزرگ شده بطوری که هر ۴ خواهر و برادر تنها یک اتاق مشترک داشتند.

رونالدو فوتبال را بصورت جدی از سال ۱۹۹۳ وقتی ۸ ساله بود با تیم محلی آندورینها که پدرش مسئول تدارکات آن بود شروع کرد سپس به باشگاه ناسیونال مادیرا رفت.

سال ۱۹۹۷ در ۱۲ سالگی با عقد قرارداد پنج ساله به آکادمی باشگاه اسپورتینگ لیسبون پیوست و از همانجا به تیم ملی زیر ۱۶ سال پرتغال دعوت شد.

در ۱۵ سالگی بیماری تند تپشی قلب اش می توانست باعث شود فوتبال را کنار بگذارد اما باشگاه از او و خانواده اش حمایت کرد و با یک عمل جراحی مشکل حل شد.

بازی های درخشان اش باعث شد نمایندگان باشگاه منچستر یونایتد و بارسلونا پیشنهاد به خدمت گرفتن او را به باشگاه بدهند با اصرار الکس فرگوسن ، باشگاه منچستر یونایتد با قرارداد بسیار بالای ۱۲٫۵ میلیون یورویی با رونالدوی جوان قرارداد ۴ ساله بست. موفقیت رونالدو از فصل ۲۰۰۶ وقتی ۲۱ ساله بود با عنوان بازیکن برتر لیگ انگلستان شروع شد سپس عنوان جوانترین بازیکن سال رو هم از آن خود کرد

در سال ۲۰۰۷ پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی رئال را نپذیرفت اما منچستر با قرارداد هنگفت هفته ای ۱۲۰ هزار یورو با او تمدید کرد.

در فصل ۲۰۰۹ با قبول قرارداد ۶ ساله به مبلغ ۹۴ میلیون یورو راهی رئال مادرید شد و در مراسم معرفی با ۸۰ هزار نفر رسما عضو این باشگاه کهکشانی شد.او علاوه بر ۶ سال دو سال نیز حضور خود در رئال مادرید را تمدید کرد و تا پایان فصل ۲۰۱۷ در ۲۹۲ بازی توانست ۳۱۱ گل بثمر برساند.

در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۸ رونالدو ۳۳ ساله با قراردادی به ارزش ۱۱۲ میلیون یورو به باشگاه یوونتوس پیوست تا عنوان گرانقیمت ترین بازیکن بالای ۳۰ سال را از آن خود کند.

ازدواج اول کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۰ وقتی ۲۵ ساله بود خبر پدر شدن خود را رسانه ای کرد این در حالی بود که او در هیچ رابطه عاشقانه ای قرار نداشت.تاکنون نیز بصورت رسمی هویت کریستیانو جونیور اعلام نشده اما گفته می شود مادر این فرزند خدمتکار یک هتل می باشد که مدت کوتاهی با رونالدو رابطه داشت.

رونالدو و ایرینا شایک

رونالدو سال ۲۰۱۰ بعد از اعلام خبر پسر دار شدن خود برای خارج کردن جو رسانه ای در مورد این موضوع ارتباط عاشقانه ای را با ایرینا شایک مدل روسی شروع کرد.این دو تا سال ۲۰۱۵ به مدت پنج سال باهم ارتباط داشتند تا اینکه رونالدو با لوسیا ویالون خبرنگار اسپانیایی وارد رابطه چند هفته ای شد.

رونالدو و جورجینا

کریستیانو رونالدو از سال ۲۰۱۶ وقتی ۳۱ ساله بود با جورجینا رودریگز مدل ۱۹ ساله اسپانیایی وارد رابطه عاشقانه ای شد.جورجینا زمانی که در فروشگاه Gucci کار می کرد مورد توجه رونالدو در جریان خرید از این فروشگاه قرار گرفت و از آنجا با یک قرار عاشقانه همه چیز ردیف شد.

این زوج در سال ۲۰۱۷ صاحب یک فرزند دختر بنام آلانا مارتینا شدند سپس رونالدو از طریق رحم اجاره ای دو فرزند دوقلو (ماتئو و اوا ماریا) نیز به جمع خانواده خود اضافه کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.