• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
22

قبل و بعد عمل جراحی زیبایی بازیگران زن ایرانی + عکس

  • کد خبر : 40532
  • 12 فوریه 2022 - 16:59

در حالی که این روزها عمل های جراحی و تزریق ژل بسیار رایج شده است بازیگران هم از این قافله عقب نمانده اند و بسیاری از آنها عمل های جراحی زیبایی را انجام داده اند و تزریق ژل و بوتاکس که تقریبا در اکثر آنان دیده می شود! در این مطلب قبل و بعد عمل جراحی زیبایی بازیگران زن ایرانی را بررسی خواهیم کرد.

قبل و بعد عمل جراحی بازیگران زن ایرانی

عمل جراحی بینی و تزریق ژل لب و زاویه سازی صورت بیشترین محبوبیت را بین سلبریتی ها دارد.

عمل های زیبایی نگار فروزنده

نگار فروزنده علاوه بر دوبار عمل جراحی بینی کاشت گونه عمل پلک و تزریق لب و زاویه سازی صورت انجام داده است که صورتش را از حالت طبیعی خارج کرده است گرچه خودش می گوید فقط بینی انجام داده است !

شیلا خداداد قبل و بعد از عمل زیبایی

جراحی بینی چهره شیلا خداداد را دگرگون کرده است. و تفاوت مثبتی در چهره او ایجاد نموده است.

او که با سریال مسافری از هند معروف شد و در این سریال با بینی که جراحی نشده بود محبوبیت بسیاری به دست آورد و البته جراحی بینی سبب خیر شد و او با جراح بینی اش ازدواج کرد.

قبل و بعد از عمل زیبایی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی که بینی خود را عمل کرده بود به تازگی نزد همسر جراح شیلا خداداد عمل جراحی بینی ترمیمی انجام داده است و البته تزریقات گونه لبو زاویه سازی صورتش هم که انکار ناپذیر است و در کل چهره اش نسبت به قبل بسیار تغییر کرده است.

شبنم قلی خانی

مشخص ترین تغییری که در چهره شبنم قلی خانی به چشم می آید جراحی بینی است که چهره اش را زیر و رو کرده است. مقایسه قبل و بعد شبنم قلی خانی در یک نگاه سریع و گذرا گواه همین ادعاست.

عمل جراحی زیبایی آرام جعفری

آرام جعفری هم جزو آن دسته کسانی است که صورتش نسبت به چند سال پیش حسابی بازتر شده است. این جراحی و تزریقات ژل تغییر قیافه مثبتی برایش داشته است.

قبل و بعد از عمل زیبایی پرستو صالحی

شما در یک نگاه هم می توان متوجه تغییرات چهره پرستو صالحی شد که شاخص ترین آنها جراحی زیبایی بینی است. با نگاه دقیق تر متوجه می شوید ، صورت او نسبت به سال های قبل پرتر شده است وتزریقاتی را هم انجام داده است و در کل چهره فعلی اش بسیار بهتر از قبل است.

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی که بدارای چشمها و صورت بسیار زیبایی است، بین کسانی قرار می گیرد که قبل و بعد متفاوتی در چهره را تجربه کرده اند. وبا جراحی بینی چهره خیلی زیباتری پیدا کرده است.

بهنوش بختیاری قبل و بعد از عمل زیبایی

یکی دیگر از عمل جراحی زیبایی بازیگران زن مربوط به بهنوش بختیاری می شود اوکه که گفته بود در نوجوانی من اشتباه بزرگی کردم و دلیلش احساس خود کم بینی و نداشتن اعتماد به نفس بود. بینی نمی گویم فوق العاده ، ولی متناسبم رو عمل کردم. هرگز فکر نمی کردم بازیگر بشم. الانم پشیمونم و به همه می گم صورتی که خدا بهتون داده زیباترین حالتشه. چهره خودتو ، وجود خودتو دوست داشته باش. هر چیزی اصلش بهتره. مخصوصاً بازیگر اصلا نباید دست به صورتش بزنه ، اما خدائیش دمم گرم که راحت راجع به این موضوع با مردمم که از خودم می دونمشون حرف می زنم. اما با توجه به عکسهای جدیدش متوجه می شویم دوباره عمل ترمیمی بینی را انجام داده است و تزریقات ژل لب و صورت هم انجام داده است .

عمل زیبایی صبا کمالی

صبا کمالی قبل و بعد از عمل زیبایی بینی و تزریق ژل لب و گونه تغییر زیادی کرده است.

قبل و بعد عمل جراحی زیبایی بازیگران زن ایرانی + عکس

عمل جراحی خاطره حاتمی

خاطره حاتمی هم با عمل زیبایی بینی چهره بازتر و بهتری نسبت به قبل پیدا کرده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.