• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
15

جنجال سحر قریشی و امیر تتلو/ امیر تتلو به سحر قریشی ابراز علاقه کرد

  • کد خبر : 40534
  • 12 فوریه 2022 - 14:37
جنجال سحر قریشی و امیر تتلو/ امیر تتلو به سحر قریشی ابراز علاقه کرد

ابراز علاقه امیر تتلو به سحر قریشی بازیگر پرحاشیه خبرساز شده است . سحر قریشی در استوری های خود در ماشین آهنگ تتلو گوش میکرد و امیر تتلو هم در لایو اخیر خود به او ابراز علاقه کرد.

اظهار علاقه امیر تتلو به سحر قریشی

این دو سلبریتی هر چند وقت یک بار دوست دارند سر و صدایی در فضای مجازی داشته باشند. و حالا این دو با هم جنجال آفرین شدند . ماجرا از این قرار است که سحر قریشی چندی پیش استوری از خود در ماشین منتشر کرد که در آن مشغول گوش دادن و خواندن آهنگ تتلو است. البته این رفتار قریشی فقط یکبار نبود و چندین بار تکرار شد.امیر تتلو هم پیش از این با کامنت های جنجالی زیر پست سحرقریشی حسابی جنجال به پا کرده بود. و اکنون در لایو اینستاگرام خود از علاقه زیادش به سحرقریشی پرده برداری کرده است.

این مطلب را از دست ندهید. سحر قریشی افغانی است؟

امیر تتلو

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده ۵ نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ تر از خود دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است.

امیر تتلو موسیقی را با سبک رپ آغاز کرده است. تتلو در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار کرد و در سال ۲۰۱۲ میلادی، امیر تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد.

امیر تتلو در سال ۱۳۸۳ با حسین تهی گروه TNT را تشکیل دادند و بعد از چند کار مشترک از هم جدا شدند و به صورت مستقل فعالیت کردند.

او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ میلادی ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود.

سحر قریشی

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از ۲۰ سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد بازیگری شد حالا تجربه چند رابطه عاشقانه دارد و برادرش سپهر ، بسیجی ژورنالیست است.

اولین بار سال ۱۳۸۸ در ۲۰ سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقش در تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی با فیلم «لج و لجبازی» جلوی دوربین رفت.

او اولین بار سال ۱۳۸۳ در ۱۷ سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی با شروع سریال دلنوازان در سال ۸۸ به طلاق ختم شد.

در سال ۱۳۹۵ سحر قریشی در یک گفتگوی اینترنتی با رضا رشیدپور خبر مَحرم شدن خود با امید علومی خواننده پاپ را رسانه ای کرد.چند ماه دیگر این دو کنار هم دیده نشدند و خانم بازیگر رسما در یک گفتگو اعلام کرد مجرد بوده و منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

در آبان ماه سال ۹۶ خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد.

با این حال انتشار فیلم لو رفته از آنها در قطر و سپس عکس های دونفره آتیله ای مشخص کرد خبر کذب نبوده و این دو باهم رابطه داشتند که به ازدواج ختم نشده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.