• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
30

تهیه کننده سینما: سحر قریشی برای ازدواج به ترکیه رفته است

  • کد خبر : 40602
  • 19 فوریه 2022 - 11:15

پس از انتشار شاییعات درباره رابطه سحر قریشی و امیر تتلو ویدیویی منتشر شد که شایعات در این باره را تایید کرد و یک تهیه کننده سینما هم تایید کرد که سحر قریشی برای ازدواج به ترکیه رفته است .محمدحسین فرحبخش، تهیه کننده سینما گفته است سحر قریشی به او گفته که برای ازدواج به ترکیه رفته است.

رابطه سحر قریشی و تتلو

سحر قریشی، که چند سالی است در ترکیه به سر می برد،پس از مدتها از شایعه ارتباطش با امیر تتلو با انتشار ویدئویی از خود در کانال یوتیوبش این شایعات را تأیید کرد. در این ویدئو قریشی در ویلای تتلو در ترکیه است و صدای تتلو هم از پشت دوربین شنیده می شود. امیر تتلو هم طی ماه های قبل در کانال یوتیوب خود با انتشار تصاویری عاشقانه به طرفدارانش اعلام کرده بود در شرف ازدواج است اما نامی از همسر آینده اش نبرده بود.

پس از افشای این رابطه سؤالات زیادی درباره  تصمیم سحر قریشی به مهاجرت و ممنوع الکاری وی در ایران برای مخاطبان مطرح شد.

سحر قریشی برای ازدواج به ترکیه رفت

پس از منتشر شدن ویدئویی از سحر قریشی در ویلای امیر تتلو در ترکیه و علنی شدن رابطه سحر قریشی و تتلو ، حرف و سخنهای زیادی در اینباره مطرح شد و محمدحسین فرحبخش که سحر قریشی در بسیاری از آثار او بازی کرده است، در یک مصاحبه توضیحاتی درباره سفر قریشی به ترکیه داده است.

او روز پنجشنبه مهمان برنامه «سینما معیار» در رادیو گفتگو بود که در بخشی از مصاحبه ی خود به شایعه مهاجرت سحر قریشی هم پرداخت.

فرحبخش دراینباره گفته است: «سحر قریشی، دو سه ماه قبل به من گفته بود که می‌خواهد ازدواج کند و من گفتم این کار را انجام ندهد اما این اعتقاد و سلیقه ی شخصی است و به خودش مربوط است و تا جایی که می‌ دانم الان فقط برای ازدواج از ایران رفته است و مهاجرتی در کار نیست.»

او کشورش را دوست دارد و به ایران برخواهد گشت اما اینکه آنجا چه اتفاقی خواهد افتاد، الله اعلم! به او پیغام دادم کشور، نظام و اعتقاداتش را فراموش نکند و برگردد.»

این مطلب را از دست ندهید. سحر قریشی افغانی است؟

دلیل لغو کنسرت تتلو

استقبال کم از کنسرت آینده تتلو در استانبول نیز عصبانیت وی را به دنبال داشته و او به همین دلیل شخصاً اقدام به لغو این اجرا کرده است.
کنسرت جدید امیر تتلو قرار بود اول فروردین در استانبول برگزار شود اما به دلیل فروش بلیت کمتر از ۳ هزار نفر ظرفیت موجود، به خواست خود تتلو لغو شد.
تتلو که از استقبال کم طرفدارانش عصبانی شده، در توضیح لغو کنسرتش در کانال یوتیوب خود نوشت: «چرا از سه هزار بلیت، فقط ۶۰۰ بلیت تا الان فروش رفته؟! کنسرت لغو میشه. شما لیاقت ندارید. برید پولتونو از هر کی بهش دادید، پس بگیرید!

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.