• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
24

نحوه ایجاد نظرسنجی در گروه واتساپ

  • کد خبر : 40802
  • 07 مارس 2022 - 12:23
نحوه ایجاد نظرسنجی در گروه واتساپ

اگر عضو یک گروه واتساپ هستید، احتمالاً در موقعیتی بوده اید که باید تصمیمی در مورد موضوعی می گرفتید که منعکس کننده نظر اکثریت گروه باشد. این نظرسنجی می تواند یک رأی گیری در مورد هر چیزی باشد، از اینکه چه کسی گروه را برای چند ماه آینده مدیریت کند و حتی اینکه چه کسی را دعوت کند .اهداف شما هر چه که باشند، نظرسنجی در گروه واتساپ راهی عالی برای جمع‌آوری بازخورد و تصمیم‌گیری مناسب برای اکثر اعضای گروه است.

برخلاف اکثر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، واتس‌اپ خدمات نظرسنجی داخلی ارائه نمی‌دهد. نکته خوب این است که تعداد زیادی از توسعه دهندگان شخص ثالث این شکاف را پر کرده اند و ابزارهایی ایجاد کرده اند که می توانند به شما کمک کنند تا یک نظرسنجی در گروه واتساپ انجام دهید.

نحوه ایجاد نظرسنجی در گروه واتساپ

برگزاری یک نظرسنجی در واتساپ یک راه عالی برای مشارکت دادن همه و پرورش روحیه تیمی است. در این مقاله قصد داریم نحوه کار این ابزارها را به شما نشان دهیم. شما می توانید با خواندن این مطلب به خوبی می توانید نظرسنجی ها را انجام دهید.

نحوه ایجاد نظرسنجی در گروه واتساپ در آیفون

اگر از آیفون استفاده می‌کنید، ابزارهای زیر می‌توانند به شما در ایجاد نظرسنجی عالی و جمع‌آوری بازخورد برای تصمیم‌گیری کمک کنند:

فرندوم

Ferendum یک نظرسنجی آنلاین رایگان است که برای ایجاد نظرسنجی سریع برای به اشتراک گذاشتن در چت گروهی واتساپ شما عالی است. و به شما امکان می دهد یک نظرسنجی منحصر به فرد و کاملا سفارشی با سوالات خود و حداکثر ۱۰ گزینه برای انتخاب ایجاد کنید.

هنگامی که تنظیم سؤال و گزینه ها را انجام دادید ، می توانید یک پیوند ایجاد کنید و آن را در چت گروهی خود به اشتراک بگذارید. برای رای دادن، تنها کاری که اعضا باید انجام دهند این است که روی پیوند کلیک کرده یا ضربه بزنید.

Safari را باز کنید و به بخش نظرسنجی WhatsApp در وب سایت رسمی Ferendum مراجعه کنید.

سوالی را که می‌خواهید بپرسید در نظرسنجی تایپ کنید.

نام یا ایمیل خود را وارد کنید. اگر نمی‌خواهید این اطلاعات را ارائه دهید، می‌توانید به راحتی از این بخش رد شوید.

تا ۱۰ گزینه سفارشی اضافه کنید.

در این مرحله، به شما اجازه داده می شود که رای را به دلخواه خود پیکربندی کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید جزئیات هر عضو در کنار رای‌شان نمایش داده شود، می‌توانید رأی‌گیری ناشناس را انتخاب کنید یا «جدول آرا» را انتخاب کنید.

شرایط و ضوابط استفاده Ferendum را بپذیرید.

روی «ایجاد نظرسنجی برای WhatsApp» ضربه بزنید. این باید صفحه جدیدی را باز کند که در آن می‌توانید پیوندی را کپی کنید و سپس می‌توانید آن را در چت گروهی جای‌گذاری کنید.

برای شفافیت، آرا به طور خودکار با رسیدن آنها محاسبه می شود. پس از اینکه یکی از اعضا رای خود را به صندوق انداخت، می توانند نتایج نظرسنجی را ببینند.

نحوه ایجاد نظرسنجی در گروه واتساپ در اندروید

سازنده نظرسنجی Opinion Stage از ابتدا با ویژگی های سفارشی ساخته شده است که به شما امکان می دهد نظرسنجی، پرسشنامه یا کمپین تعاملی رسانه های اجتماعی خود را بدون هیچ دانش فنی طراحی کنید.

این پلتفرم عالی برای استفاده از قدرت چت های گروهی واتساپ است. با استفاده از این ابزار، می‌توانید از نظرات، دیدگاه‌ها و توصیه‌های اعضا در مورد نحوه رسیدگی به امور مهم بهره ببرید.

مرورگر خود را باز کنید و از وب سایت رسمی Opinion Stage دیدن کنید.

فرم ایجاد نظرسنجی را پر کنید. می توانید سؤال را تنظیم کنید و حداکثر ۱۰ گزینه ارائه دهید.

وقتی نظرسنجی شما آماده شد، داشبورد خود را باز کنید و روی «Embed & Share» ضربه بزنید.

برای اشتراک‌گذاری مستقیم نظرسنجی خود در واتس‌اپ، روی نماد WhatsApp در پایین صفحه ضربه بزنید.

نحوه ایجاد نظرسنجی در گروه واتساپ در کامپیوتر

Handy Polls یکی از ساده ترین ابزارهای ایجاد نظرسنجی است که برای استفاده در رایانه شخصی ساخته شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از صفحه وب رسمی بازدید کنید، سؤالات و گزینه های خود را وارد کنید و سپس یک پیوند ایجاد کنید.

سپس می‌توانید پیوند را در گروه واتساپ خود به اشتراک بگذارید، در این مرحله اعضا به یک صفحه وب هدایت می‌شوند تا بتوانند رای خود را به صندوق بفرستند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.