• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

نمی‌ گذاریم یحیی گل محمدی برود

  • کد خبر : 40970
  • 19 مارس 2022 - 10:10
نمی‌ گذاریم یحیی گل محمدی برود

یحیی گل محمدی با در یک اقدام عجیب یک استوری با متن « خداحافظ» با رنگ قرمز منتشر کرد و این اقدام بحث برانگیز را پس از دربی انجام داد که حواشی زیادی را با اعتراض به داوری رقم زده بود. حسین کلانی با بیان اینکه نمی‌ گذاریم یحیی گل محمدی برود گفت : شرایط در پرسپولیس بحرانی است و اگر به خواسته های گل محمدی رسیدگی نشود اتفاقات خوبی برای این تیم رقم نخواهد خورد.

شرایط پرسپولیس و استعفای یحیی گل محمدی

کلانی همچنین بیان کرد : از همان ابتدا بعد از انتخاب آقای درویش من گفتم ایشان مورد تایید بنده نیست چرا که رزومه وی مشخص است. ممکن است در ادامه آنها کاری بکنند که من فکر کنم در خصوص آنها اشتباه کردم. ولی چیزی که تا کنون مشخص است مدیریت باشگاه جز وعده های پوشالی کاری نکرده است و این موضوع شرایط پرسپولیس را تشدید تر کرده است. و تا کنون حرف های که من در خصوص مدیریت باشگاه زدم درست بوده و زمان نشان داد نگرانی من در خصوص مدیریت پرسپولیس بیراه نبوده است.

گل محمدی دیگر تاب ندارد

او در ادامه صحبتهایش گفت : یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری و سایر اعضای کادرفنی که اکنون در پرسپولیس مشغول به کار هستند از بدنه همین تیم هستند و پرسپولیسی با غیرت هستند و از همه وجود خود برای این تیم گذاشته و می‌گذارند. شما ببینید شرایط چقدر بحرانی شده و چقدر کادرفنی تحت فشار هستند که گل محمدی دیگر تاب ندارد این شرایط را تحمل کند.

 با تمام وجود خود می‌گویم به جرات بازیکنان ما تنها تیمی بودند که دم نزدند و روی کار خود تمرکز کردند؛ همه توهین ها و تهمت ها را به جان خریدند و حرفی نزدند. از کادرفنی و بازیکنان همه تا اینجا همه کمی ها و کاستی ها را تحمل کردند وبه خاطر هواداران چیزی نگفتند و حالا حق دارند که نسبت به این موضوع معترض باشند.

استعفای گل محمدی

حسین کلانی درباره استعفای گل محمدی افزود : من از شبی که خبر استعفا یحیی آمد سعی کردم با او صحبت کنم و با گل محمدی حرف زدم. او علاقه دارد در پرسپولیس کار کند و روی این تیم تعصب دارد و به خوبی این موضوع را ثابت کرده است. او در خواست های داشت که به نظر من حق هر تیمی است که برای حضور در مسابقات آن را در اختیار داشته باشد و اینکه پرسپولیس که بزرگترین تیم آسیا است از آن محروم است واقعا جای تعجب است. من درخواست های او را پیگیری میکنم و او نیز حداقل انتظارات  را دارد و می‌خواهد خواسته های او که جدی نیز است برآورده شود و چیزی که مشخص است این است که شرایط برای او به گونه ای رقم خورده که دیگر تحمل این مشکلات برای او سخت شده است و دیگر تعارفی در کار نیست و او در تصمیم خود مصمم است.

نمی‌ گذاریم یحیی گل محمدی برود

او در پایان گفت : هواداران نگران هستند و حق دارند. من نمی گذارم یحیی برود و استعفا بدهد چرا که ما به او احتیاج داریم و به گل محمدی افتخار می‌کنم. چه کسی بهتر از او می‌تواند سرمربی پرسپولیس باشد. تمامی بازیکنان او را دوست دارند و از یحیی حرف شنوی دارند. ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که تا نگذاریم یحیی برود و تلاش می‌کنیم تا خواسته های او که ناچیز هست محقق شود. امیدوار هستم مدیریت نیز در تفکرات خود تجدید نظر کند و روند درستی را تر پیش بگیرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.