• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
15

پژمان جمشیدی سرمربی پرسپولیس می شود ؟

  • کد خبر : 40984
  • 21 مارس 2022 - 1:20
پژمان جمشیدی سرمربی پرسپولیس می شود ؟

پژمان جمشیدی مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس که در سینما و تلویزیون مشغول به فعالیت است در ویژه برنامه شبکه یک برای نوروز حضور داشت و به مجری گفت: قهرمانی آسیا با پرسپولیس در آسیا به عنوان سرمربی می‌تواند یکی از آرزوهایم باشد. یکی از چیزهایی که هنوز می‌تواند هیجان زده ام کند سرمربی فوتبال است.

مربیگری را دوست دارم با کله می‌روم

پژمان جمشیدی درباره سابقه مربیگری اش گفت: در مقطعی که بین فوتبال و ورودم به بازیگری بود حدود دو سال در رده های پایه و تیم های بزرگسالان آسیاویژن و لیگ سه تجربه داشتم. خیلی کار جذاب و سختی است و من خیلی دوست دارم انجام بدهم.

او در پاسخ به سوال علی ضیا در این خصوص که آیا در صورتیکه پیشنهاد مربیگری پرسپولیس به او شود قبول خواهد کرد  او با خنده گفت: با کله می‌روم .

این مطلب را از دست ندهید. نمی‌ گذاریم یحیی گل محمدی برود

پژمان جمشیدی سرمربی پرسپولیس می شود ؟

او در سخنانش گفت : مربی پرسپولیس را نمی‌دانم؛ زود است اما کلا مربیگری را دوست دارم و بحث تیمش نیست. مربیگری یک کار ۲۴ ساعته است و امکان ندارد بتوانی کنار کار دیگری مربیگری کنی. در فوتبال امروز اصلا شدنی نیست.

به نظرم هم آقای گل‌محمدی و هم آقای مجیدی در لیگ امسال عالی بوده‌اند. آقای مجیدی فرا تر از حد تصور هم بوده و خود من مدام فکر می‌کردم استقلال دچار افت می‌شود ولی نشده و این نشان می‌دهد هم مربی کارش را بلد است و هم بچه ها فهمیدند که چه پیراهنی پوشیده‌اند و تلاش می‌کنند.

واکنش پژمان جمشیدی درباره استعفای یحیی گل‌محمدی

او در واکنش به استعفای یحیی گل‌محمدی گفت: امیدوارم استعفای ایشان قبول نشود چون در مقطع فعلی جایگزینی برای آقای گل‌محمدی نداریم. ایشان کارنامه بسیار موفقی داشته‌اند و تیم را قهرمان کرده‌اند و من به عنوان یک پرسپولیسی خیلی از ایشان ممنونم و خیلی ناراحتم که اتفاقات ایشان را به سمتی برده که مجبور به این کار شدند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.