• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

هشدار فرمانده کل سپاه پاسداران به صهیونیست‌ها

  • کد خبر : 41017
  • 23 مارس 2022 - 19:32
هشدار فرمانده کل سپاه پاسداران به صهیونیست‌ها

هشدار فرمانده کل سپاه پاسداران به صهیونیست‌ها : مراقب باشید ما فقط تشییع جنازه برای شهیدانمان نمی‌گیریم بلکه انتقام آن‌ها را بلافاصله خواهیم گرفت.

بامداد یکشنبه ۲۲ اسفند پارسال، موشک‌هایی از داخل ایران به مقر جاسوسی موساد در اربیل عراق برخورد و این مرکز را منهدم کردند. بلافاصله پس از این اتفاق، منابع خبری از شنیده‌شدن صدای انفجار‌های مهیب در اربیل عراق و هدف قرار گرفتن چندین مرکز متعلق به رژیم صهیونیستی خبر دادند.

بیانیه سپاه پاسداران درباره هشدار به اسراییل

پس از آن نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را درباره این موشک‌باران و محل برخورد موشک‌ها صادر کرد.

در این بیانیه آمده بود: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس، شب گذشته مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است، بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

هشدار فرمانده کل سپاه پاسداران به صهیونیست‌ها

سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در گردهمایی رزمندگان شهرستان دزفول بیان کرد: دیدید چگونه صهیونیست‌ها‌  زیر ضربات موشکی سپاه قرار گرفتند؛ بنابراین به آن‌ها هشدار می‌دهیم دست از شرارت بردارند وگرنه روزنه‌های کوچکی که بر روی شما در جهان باز است را  خواهیم بست.

امروز ایران اسلامی در امنیت کامل است

سرلشکر سلامی در پایان این گردهمایی گفت : امروز ایران اسلامی در امنیت کامل است و رزمندگان سپاه و نیرو‌های مسلح ایران در آمادگی کامل هستند . به شما قول و اطمینان می‌دهیم هرگز اجازه نخواهیم داد بیگانه‌ای امنیت، حیثیت و منفعت سرزمین عزیزمان را مورد تهدید و خطر قرار دهد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.