• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

بریتنی اسپیرز فرزند سوم خود را باردار است

  • کد خبر : 41240
  • 12 آوریل 2022 - 10:24
بریتنی اسپیرز فرزند سوم خود را باردار است

بریتنی اسپیرز فرزند سوم خود را باردار است او ماه ها پس از آزادی از محافظه کاری که مدعی بود مانع از بچه دار شدن او شده بود، این خواننده دوشنبه اعلام کرد که فرزند سوم خود را باردار است.

بریتنی اسپیرز فرزند سوم خود را باردار است

بریتنی ۴۰ ساله در یک پست اینستاگرامی با تصویری از یک گل رز، نماد مورد علاقه اسپیرز، گفت که باردار است.

این ستاره پاپ گفت که پس از کاهش وزن آزمایش بارداری انجام داده و سپس به طور شگفت انگیزی دوباره وزن خود را به دست آورده است.

اسپیرز توضیح داد که برای دوری از پاپاراتزی‌ها که دائماً او را تعقیب می‌کردند، بیرون نمی‌رود، به‌ویژه در دو بارداری اولش که می‌گفت از افسردگی پری ناتال رنج می‌برد.

اسپیرز در این پست‌ها از «شوهر» خود نام برده است،که  احتمالاً به نامزدش، سام اصغری اشاره می‌کند، اگرچه آن دو اعلام نکرده‌اند که ازدواج کرده‌اند.

آزادی بریتنی اسپیرز از قوانین محافظه کارانه پدرش

اسپیرز دو فرزند به نام های شان ۱۶ ساله و جیدن ۱۵ ساله از همسر سابقش کوین فدرلاین دارد. هنگامی که اسپیرز به دنبال پایان دادن به محافظه کاری ۱۳ ساله بود که پدرش جیمی مسئول تصمیمات مالی و پزشکی او بود، او شهادت داد که توافقنامه قانونی به او اجازه نمی داد IUD (دستگاه داخل رحمی) خود را خارج کند.

 او در ژوئن به قاضی برندا پنی گفت: «در حال حاضر در محافظه‌کاری به من گفته شد، من نمی‌توانم ازدواج کنم یا بچه‌دار شوم، من در حال حاضر درون خودم [آی‌یو‌دی] دارم تا باردار نشم». . می‌خواستم [IUD] را بیرون بیاورم تا بتوانم تلاش برای بچه‌دار شدن را شروع کنم. اما این تیم به اصطلاح به من اجازه نمی‌دهد که برای بیرون آوردن آن پیش دکتر بروم، زیرا آنها نمی‌خواهند من بچه‌دار شوم. بنابراین اساساً، این محافظه‌کاری بیش از آنکه فایده داشته باشد به من آسیب می‌زند.»

طبق گزارش‌ها، اسپیرز در ماه فوریه ۱۵ میلیون دلار پیش‌پرداخت از Simon & Schuster  ، یکی از بزرگترین انتشارات مشهور برای نوشتن خاطرات دریافت کرد.

فرزند بریتنی اسپیرز و سام اصغری

اسپیرز و اصغری در سپتامبر، اندکی قبل از تعلیق جیمی اسپیرز از کنسرواتوری، نامزد کردند. این زوج در سال ۲۰۱۶ با هم آشنا شدند و پنج سال است که با هم زندگی می کنند.و بریتنی اعلام کرده که فرزند سومش را از او باردار است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.