• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

پسر رونالدو درگذشت

  • کد خبر : 41336
  • 19 آوریل 2022 - 12:17

پسر رونالدو درگذشت .کریستیانو رونالدو بازیکن حرفه‌ای فوتبال و همسرش جورجینا رودریگز در بیانیه‌ای مشترک که روز دوشنبه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، از مرگ پسر خود خبر دادند.

پسر رونالدو درگذشت

رونالدو و رودریگز روز دوشنبه در توییتر نوشتند: “با عمیق ترین اندوه خود باید اعلام کنیم که پسر ما درگذشت.” “این بزرگترین دردی است که هر والدینی می تواند احساس کند.”

آنها گفتند که تولد دختر بچه آنها، که قل پسر درگذشته به آنها قدرت می دهد تا با “کمی امید و شادی” زندگی کنند.

«پسر بچه ما، تو فرشته ما هستی». “ما همیشه عاشقتیم.”

فرزندان کریستین رونالدو

در ماه اکتبر، رونالدو و رودریگز در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که منتظر دوقلو هستند. و اکنون یکی از قل ها که پسر بود درگذشته و دخترشان سالم است و آنها منتظر به دنیا آمدنش هستند.

رونالدو که ۴ فرزند به نام‌های کریستیانو جونیور، ایوا ماریا، متئو و آلانا مارتینا دارد، در آینده نزدیک قرار بود صاحب ۲ فرزند دیگر هم بشود که قل پسر درگذشت. آلانا مارتینا تنها فرزند مشترک او و جورجینا است.

مرگ و میر کودکان یک نگرانی جهانی است

سازمان بهداشت جهانی گزارش می دهد: “تعداد کل مرگ و میرهای زیر ۵ سال در سراسر جهان از ۱۲٫۶ میلیون در سال ۱۹۹۰ به ۵٫۰ میلیون در سال ۲۰۲۰ کاهش یافته است.” از سال ۱۹۹۰، نرخ جهانی مرگ و میر زیر ۵ سال ۶۰ درصد کاهش یافته است، از ۹۳ مرگ در هر ۱۰۰۰ تولد زنده در سال ۱۹۹۰ به ۳۷ مورد در سال ۲۰۲۰٫ این معادل ۱ در ۱۱ کودک قبل از رسیدن به سن ۵ سالگی در سال ۱۹۹۰ است، در مقایسه با ۱ مورد. در ۲۷ سال .

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، میزان مرگ و میر نوزادان (مرگ قبل از ۱ سالگی) در ایالات متحده ۵٫۶ مرگ در هر ۱۰۰۰ تولد زنده در سال ۲۰۱۹ بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.