• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9

ادامه واکنش ها به سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی

  • کد خبر : 41362
  • 21 آوریل 2022 - 12:46
ادامه واکنش ها به سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی

سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی نوه قالیباف بازتاب و واکنش های زیادی در افکار عمومی داشته است. این سفر در حالی صورت گرفته است که قالیباف در جریان مناظره انتخاباتی سال ۹۶ به شدت از واردات سیسمونی و لباس بچه از خارج از کشور انتقاد کرده بود.

 قالیباف که منتقدان خود را «چهار درصدی‌ها» لقب داده بود اما همین موضوع گریبان خودش را گرفته است و به قول منتقدان این خرید خاص طبقه یک در ده‌هزاری‌ها است!

از شب گذشته ماجرای سفر همسر، دختر و داماد محمدباقر قالیباف برای خرید سیسمونی نوزاد به ترکیه با واکنش‌های گسترده‌ای مواجه شده است.

در همین حال پسر قالیباف انجام این سفر را تایید کرد اما آن را خطای نابخشودنی خواهر و دامادش توصیف کرد.

در پی انتشار چند عکس‌‌ از یک خانواده که از استانبول به همراه حجم بالای بار وارد «فرودگاه امام خمینی» تهران شده بودند مشخص شد آنها زهرا مشیر و مریم قالیباف همسر و دختر محمدباقر قالیباف و امیررضا بحیرایی داماد او هستند که برای خرید سیسمونی به ترکیه سفر کرده بودند.

سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی

روز سه شنبه، وحید اشتری از چهره‌های جریان عدالتخواه با انتشار چند تصویر نوشت «خانواده آقای قالیباف برای خرید سیسمونی به استانبول رفته‌اند.

چند تا از مسافران استانبول یک سری فیلم و عکس از یک خانواده چادری (در پروازهای ترکیه خیلی مرسوم نیست) فرستاده‌اند که امروز به‌خاطر حجم بالای بار با متصدی کانتر به مشکل خورده‌اند و بعد با رفتار عوامل هواپیمایی معلوم شده از خانواده مسئولین‌ هستند.

مشخص شد که خانواده آقای قالیباف بوده‌اند. خانم زهرا مشیر همسر ایشان را شناخته‌اند. یک زوج جوان هم با ایشان بوده که یا پسر و عروس‌شان یا دختر و دامادشان بوده‌اند. ظاهر حجم بالای باری که از ترکیه می‌آورده‌اند، کالسکه و کیف نوزاد و تخت تاشوی کودک و امثالهم بوده است. یعنی برای خرید سیسمونی به ترکیه رفته بودند.

 از بعدازظهر تا حالا برای مطمئن شدن با بچه‌های فرودگاه امام و هواپیمایی معراج ارتباط گرفتم و اطلاعات پرواز را درآوردم. اسم این سه نفر در لیست پرواز شماره ۴۸۰۴ ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه امروز معراج از فرودگاه استانبول به فرودگاه امام است. زهرا مشیر استخاره، مریم قالیباف و امیررضا بحیرایی (داماد)… باور کنید نمی‌شود آن بالا نشست و با چفیه برای مردم از تولید ملی و اشتغال و ممنوعیت ورود لوازم خانگی و خودروی ملی سخنرانی کرد و خانواده را برای خرید سیسمونی بدرقه ترکیه کرد.»

ساختار سیاسی هنوز به پایان فرآیند تقسیم بر دو نرسیده است

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب هم در این مورد نوشت :

برخلاف این تصور خام نواصولگرایان که می توانند قدرت را یکدست کنند ، اتفاقات دیروز درباره سیسمونی و پیش از آن مطلب جناح دیگرشان علیه رییسی نشان داد که ، ساختار سیاسی هنوز به پایان فرآیند تقسیم بر دو نرسیده است.

عارف: من سیسمونی نوه هایم را از یزد می‌خرم

محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سوال درباره ماجرای خرید سیسمونی توسط دختر قالیباف در کشور ترکیه گفت: من هم نوه دارم اما برای نوه‌های خود اگر قصد خرید وسایل سیسمونی داشته باشم از یزد خرید می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.