• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

خبر خوش برای پرسپولیسی ها ! توافق ستاره دوست داشتنی با پرسپولیس

  • کد خبر : 41384
  • 24 آوریل 2022 - 13:23

نقل و انتقالات پرسپولیس از مهمترین درخواستهای هواداران پرسپولیس است و آخرین خبر از نقل و انتقالات پرسپولیس نشان می دهد میلاد سرلک با این تیم به توافق رسیده است.

خبر خوش برای پرسپولیسی ها ! توافق ستاره دوست داشتنی با پرسپولیس

شایعات درباره نقل و انتقالات پرسپولیس زیاد است اما آخرین اخبار حاکی از این است که میلاد سرلک در پایان دومین فصل حضورش در جمع پرسپولیس، اکنون به روزهای پایانی قرارداد خود با سرخپوشان رسیده تا شایعات درباره ادامه همکاری او با این تیم افزایش یابد.

سرلک که با حضور در  پرسپولیس  طی دو فصل اخیر توانسته روند موفقی را دنبال کند و حتی به پیراهن تیم ملی نیز رسید و شانس حضور در جام جهانی را نیز دارد، اکنون یکی از بازیکنانی است که شایعات حول ادامه همکاری او با این تیم افزایش یافته است.

پیش از این گفته می‌شد میلاد سرلک به دنبال این است تا در سال منتهی به جام جهانی پیشنهادات خارجی‌ احتمالی‌اش را بررسی کرده و کار را به عنوان لژیونر دنبال کند، اما اکنون مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی است در گفتگوهایی که با این بازیکن داشته، توانسته نظر مثبت او را برای ادامه همکاری جلب کند و احتمالا باید منتظر تمدید قرارداد با وی بود.

واکنش رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به نقل و انتقالات

رضا درویش که این روزها در نجف به سر می برد، گفت : سرلک از بازیکنان تاثیرگذار و با کیفیت تیم، است و مذاکراتی با وی به صورت شفاهی انجام شده است .

به نظر می‌رسد میلاد سرلک نیز با توجه به حضور در اردوهای تیم ملی و شانس حضور در جام جهانی، نمی‌خواهد با تصمیمی ریسک پذیر و حضور در فوتبال خارج از ایران و مشخص نبودن وضعیتش در تیم جدید، شانس حضور در جام جهانی قطر را از دست بدهد و این موضوع عامل بزرگی برای توافق طرفین برای ادامه همکاری محسوب خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.