• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
12

واکنش رئیسی به ترور سرهنگ سپاه: انتقام خون شهید صیاد خدایی حتمی است

  • کد خبر : 41797
  • 23 می 2022 - 12:43
واکنش رئیسی به ترور سرهنگ سپاه: انتقام خون شهید صیاد خدایی حتمی است

سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی معاون تحقیقات و توسعه فناوری سازمان صنایع دفاعی کشور و یکی از مدافعان حرم در مقابل منزلش در خیابان مجاهدین اسلام تهران طی یک حمله مسلحانه توسط ۲ موتورسیکلت ترور شد. امروز ابراهیم رئیسی به این ترور واکنش نشان داد و گفت : انتقام خون پاک این شهید بزرگوار از جنایتکاران حتمی است .

ترور سرهنگ سپاه در خیابان مجاهدین اسلام

دیروز یکشنبه یکم خرداد ماه حدود ساعت ۱۶ عصر، یکی از مدافعان حرم، سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی در مقابل منزل خود در خیابان مجاهدین اسلام تهران طی یک حمله مسلحانه توسط ۲ موتورسیکلت ترور شد.

این حادثه در کوچه غلامیان خیابان مجاهدین اسلام اتفاق افتاد  و ۲ نفر موتورسوار با شلیک ۵ او را در ماشین خود هنگامی که قصد ورود به منزل داشت به شهادت رساندند. عوامل ترور پس از این اقدام تروریستی سوار بر موتور از محل حادثه متواری شدند.

ترور سرهنگ سپاه صیاد خدایی

همسر شهید صیاد خدایی اولین فردی بود که با پیکر وی روبرو شد. روایت شاهدان عینی از ماجرای ترور شهید صیاد نشان می داد که  یک دستگاه پراید دقایقی قبل از ترور مسیر تردد خودروها از خیابان قائن به کوچه غلامیان را مسدود کرده بود.

یکی از شاهدان عینی حادثه ترور گفت: «دقایقی قبل از ترور که از خیابان قائن قصد ورود به کوچه غلامیان را داشتم با یک دستگاه خودرو پراید مواجه شدم که عرض کوچه را بسته بود و در حالی که درب صندوق عقب خودرو را باز نگه داشته بود اجازه ورود به خودروها نمی‌ داد و ماشین‌ ها مجبور شدند مسیر را دور زده و از طرف دیگر کوچه از خیابان مجاهدین اسلام وارد کوچه غلامیان شوند.»

و شاهد دیگر که از همسایگان شهید صیاد و کسی بودکه با اورژانس تماس گرفت گفت : همزمان با صدای ممتد تیراندازی صدای گاز شدید یک دستگاه موتور سیکلت در کوچه را شنیده است.

ضاربین تحت تعقیب نیروهای امنیتی و اطلاعاتی هستند.

رئیسی: انتقام خون شهید صیاد خدایی حتمی است

رئیس جمهور در سخنان خود با عرض تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ صیاد خدایی به خانواده معظم ایشان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای وی از خداوند متعال علو درجات مسألت کرد و خاطرنشان کرد: پیگیری این رخداد اثبات خواهد کرد که بدون تردید دست استکبار جهانی پشت این جنایت دیده می‌شود.

کسانی که در میدان از نیروهای مدافع حریم و حرم شکست خوردند، می خواهند به این شکل استیصال خودشان را نشان دهند. پیگیری جدی این موضوع از سوی مسئولین امنیتی مورد تأکید بنده است و تردید ندارم که انتقام خون پاک این شهید بزرگوار از جنایتکاران حتمی است».

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.