• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11

چطور پیام‌های واتساپ را بخوانیم که تیک آبی نخورد؟

  • کد خبر : 42147
  • 18 ژوئن 2022 - 10:57
چطور پیام‌های واتساپ را طوری بخوانیم که تیک آبی نخورد؟

کاربران واتساپ می‌توانند رسید خواندن را غیرفعال کنند تا فرستنده از خواندن پیام‌های خود مطلع نشود. و به اصطلاح تیک آبی نخورد .آنها همچنین می توانند ترفند دیگری را بدون غیرفعال کردن تیک های آبی دنبال کنند.برای دانستن این ترفندها با ما همراه باشید.

چطور پیام‌های واتساپ را بخوانیم که تیک آبی نخورد؟

خاموش کردن رسید خواندن یا غیرفعال کردن تیک آبی در واتساپ آسان است. برای غیرفعال کردن رسید خواندن، مراحل زیر را دنبال کنید.

واتساپ را باز کرده و ب قسمت settings بروید.

روی Accounts و سپس Privacy ضربه بزنید.

در این قسمت گزینه Read Receipts را غیر فعال کنید.

راه دیگری که وجود دارد این است که قبل از باز کردن یک پیام واتساپ، تلفن خود را در حالت هواپیما بگذارید و پیام را باز کنید و پس از پایان کار، حتی اگر حالت هواپیما را خاموش کرده باشید، به عنوان خوانده نشده علامت گذاری می شود.

در این صورت اگر Read Receipts را هم در دستگاه خود روشن کرده باشید، تیک آبی نمایش داده نخواهد شد و فرستنده متوجه خواندن پیام توسط شما نمی‌شود. به خاطر داشته باشید حتما پیش از غیرفعال کردن حالت هواپیما در دستگاه خود، واتساپ را ببندید.

خواندن پیام‌ها از طریق نوار اعلان

وقتی اعلان پیام واتساپ را در صفحه قفل گوشی مشاهده می‌کنید، آن را کنار نزنید. قفل گوشی را باز کنید و نوار اعلان را فشار دهید. در این قسمت پیام‌های واتساپ را به همراه سایر اعلان‌های گوشی خواهید دید.می‌توانید بدون باز کردن چت پیام ارسالی را بخوانید.

این مطلب هم برایتان مفید است. نحوه تغییر پس زمینه چت واتساپ

اضافه کردن واتساپ به ویجت‌های صفحه اصلی

کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌توانند ویجت واتساپ را به صفحه اصلی خود اضافه کنند. و می‌توانند پیام‌های دریافتی از مخاطبین در واتساپ را بدون باز کردن برنامه بخوانند. با ضربه زدن روی چت نشان داده شده در ویجت واتساپ باز می‌شود. در صورتی که نمی‌خواهید فرستنده متوجه خواندن پیام توسط شما شود، باید از ضربه زدن بر روی چت خودداری کنند.

نگه داشتن بر روی پیام واتساپ دسکتاپ

کاربرانی که از نسخه دسکتاپ واتساپ استفاده می‌کنند، می‌توانند بدون باز کردن پیام فرستنده، آن را بخوانند. با نگه داشتن بر روی چت مخاطبی که می‌خواهید پیام آن را بخوانید، یک حباب چت کل پیام را به شما نشان خواهد داد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.