• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13

راه اندازی کسب و کار در منزل و خانه

  • کد خبر : 42218
  • 24 ژوئن 2022 - 8:02

محیط شغلی را تصور کنید که در آن فاصله شما از تخت تا میز کار در حد چند دقیقه است، محیطی که از روز اول شروع کار خود بر همه جای آن مسلط هستید و میدانید که هر چیزی در کجا قرار دارد. محیط کاری که چیدمانش از صفر تا صد بر عهده شماست و کسی حتی به لباسی که برای کار پوشیده‌اید به شما غر نمی زند.  کار کردن در این محیط احساس خوبی را به هرکس منتقل می کند.  راه اندازی کسب و کار در منزل این امکان را به هرکسی داده است که بتواند از خانه خود تمام احساسات فوق را تجربه کند و علاوه بر داشتن رضایت شغلی، درآمد خوبی را هم تجربه کند. در این مقاله قصد داریم راجع به پیش نیازهای راه اندازی کسب و کار در منزل صحبت کنیم و ایده هایی را به شما معرفی کنیم که از طریق آن ها بتوانید کسب و کارتان را آغاز کنید .

برای راه اندازی کسب و کار باید کنترل را دست بگیرید

اولین و مهم ترین پیش نیاز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی این است که بتوانید خودتان را کنترل کنید. همانطور که نزدیکی تخت خواب به میزکار مزیت های بسیاری دارد، معایبی هم دارد. به این صورت که شما پس از گذشت مدت زمان کمی از شروع کسب و کارتان ناخودآگاه تمایل پیدا می کنید که میان کار بخوابید. درنتیجه راه اندازی کسب و کار در منزل نیاز به انضباط شخصی دارد. زیرا در صورت نداشتن انضباط ودیسیپلین، احتمال کم کاری بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.

راه اندازی کسب و کار در منزل

تولید محتوا در صفحات مجازی

یکی دیگر از پیش نیازهای راه اندازی کسب و کار  داشتن برنامه و استراتژی برای معرفی کسب و کار خودتان به مخاطبین است. از آنجا که شما محصولات و خدمات را در خانه انجام می دهید، ارتباطات با اجتماع بسیار کاهش پیدا خواهد کرد. در نتیجه باید تلاش کنید که از طریق تولید محتوای مورد نیاز مخاطبین، خدمات یا محصولات خود را به آنها معرفی کنید. برای موفقیت در اینستاگرام باید همیشه به جذب مخاطب از طریق تبلیغات و محتوا، نگهداری مخاطب از طریق تولید محتوای جذاب و کاربردی و فروش محصولات یا خدمات به آنها توجه کنید.

برای آنکه این چرخه را بهتر انجام دهید به شما پیشنهاد می کنیم که:

۱- ۷۲ ساعت پس از جذب مخاطب بهترین خود را ارائه دهید

۷۲ ساعت اول پس از تبلیغات  حیاتی ترین زمان است. زیرا به شما این امکان را می دهد که مخاطب را به دنبال کننده واقعی خود تبدیل کنید. برای استفاده درست از این ۷۲ ساعت سعی کنید که بهترین محتوای خود را در پست و استوری ارائه دهید. منظور از محتوای باکیفیت این است که تلاش کنید که به سوالات مخاطب پاسخ دهید و او را میخکوب محتوای خود کنید.

۲- تبلیغات را از چرخه خود حذف نکنید

بزرگترین اشتباهات کسب و کارهای اینترنتی این است که برنامه مداومی برای تولید تبلیغات ندارند. در نتیجه پس از مدتی نمی توانند خودشان را به اندازه کافی به دیگران نشان دهند. در نتیجه پس از مدتی کسب و کارشان با شکست مواجه می شود و نتیجه لازم را نمی گیرند.

۳-به فکر سود و منفعت مخاطب خود باشید

از مهم ترین طرز تفکراتی که پیش از راه اندازی کسب و کار باید در ذهن خود ایجاد کنید این است که پیش از هر چیز به فکر رشد کردن و رفع نیاز با کیفیت عالی مخاطب فکر  کنید.

اگر این طرز تفکر را در ذهنتان ریشه بزند به صورت ناخودآگاه کیفیت و بازدهی محتوا و تبلیغات شما افزایش پیدا خواهد کرد.

ایده های راه اندازی کسب و کار در منزل

 

خدمات نظافت

شما می توانید یک تیم ایجاد کنید و به سازمان ها و خانه‌های معمولی خدمات پاکیزگی منزل ازجمله شست و شوی راه‌پله و خانه و….. بدهید. همچنین می توانید برخی از خدمات مانند بسته‌بندی پیش از اسباب‌کشی به خانه‌ها ارائه دهید.

تولید صابون خانگی

اگر به خلق کردن و کارهای هنر علاقه دارید، می توانید کسب و کار تولید صابون خانگی خود را راه اندازی کنید و از  طریق تولید صابون با طرح های مختلف و خلاقانه و فروش آنها درآمد زایی کنید.

مشاوره و آموزش

در هر زمینه که دانش و تجربه داشته باشید، می توانید آن را به افراد تازه کاری که قصد ورود دارند آموزش دهید و از این طریق سود بیشتری به دست بیاورند. از طرفی آموزش دادن می تواند شما را به روز نگه دارد. پس هر چه سریع‌تر بلاگ‌ آموزشی خود را راه اندازی کنید و از برندسازی اینستاگرام هم غافل نشوید.

برنامه نویسی

اگر در زمینه فناوری اطلاعات دارید و به ایجاد برنامه های جدید برای تسهیل کردن برخی از فرایندهای کاری صاحبان بیزینس و برند های شخصی علاقه داشته باشید، می توانید به حوزه برنامه نویسی که آینده ای درخشان دارد، وارد شوید.

تولید محتوا و انجام خدمات سئو

یکی از کسب و کار های خدماتی در منزل انجام خدمات تولید محتوا و انجام خدمات سئو برای کسب و کارهای مختلف است. شما به عنوان نمونه کار می توانید در ابتدا آمار پیج و سایت خود را افزایش دهید. پس از آن می توانید پروژه بگیرید و از طریق پروژه برای دیگران سود آور باشید.

 

کلام آخر

هزینه های راه اندازی کسب و کار در منزل پایین است ولی برای برند شدن در بازار نیازمند تلاش بیشتری است. از این رو انتخاب بازار هدف، تولید محتوا متناسب با نیاز مخاطب هدف،  استراتژی های درست قیمت گذاری همگی از عواملی هستند که موفقیت شما را تضمین می کنند.

این مطلب رپورتاژ اگهی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه شده است. پایگاه خبری دخالت در قبال محتوا و صحت اطلاعات موجود در آن مسئولیتی ندارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42218
  • ارسال توسط :
  • 379 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای راه اندازی کسب و کار در منزل و خانه بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.