• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

جسد ۴۶ مهاجر در داخل یک تریلی در تگزاس پیدا شد + عکس

  • کد خبر : 42267
  • 28 ژوئن 2022 - 10:39
جسد 46 مهاجر در داخل یک تریلی در تگزاس پیدا شد

سازمان آتش نشانی این شهر اعلام کرد که مقامات روز دوشنبه جسد ۴۶ مهاجر را در داخل یک تریلی در سن آنتونیو تگزاس کشف کردند که به نظر می رسد یکی از مرگبارترین حوادث اخیر قاچاق انسان در امتداد مرز ایالات متحده و مکزیک باشد.

جسد ۴۶ مهاجر در داخل یک تریلی در تگزاس پیدا شد

سازمان آتش نشانی سن آنتونیو گفت ۱۶ نفر دیگر که در داخل تریلر پیدا شده اند به دلیل گرمازدگی و خستگی به بیمارستان منتقل شده اند، از جمله چهار کودک خردسال در پی این حادثه سه نفر در بازداشت به سر می برند. این کامیون در کنار ریل راه آهن در منطقه ای دورافتاده در حومه جنوبی شهر پیدا شد.

دمای هوا در سن آنتونیو که حدود ۱۶۰ مایل (۲۵۰ کیلومتر) از مرز مکزیک فاصله دارد، روز دوشنبه با رطوبت بالا به ۱۰۳ درجه فارنهایت (۳۹٫۴ درجه سانتیگراد) رسید.

یکی از مقامات سازمان آتش نشانی سن آنتونیو گفت که آنها “ا اجساد نباشته” را دیدند و هیچ نشانه ای از آب در کامیونی که در کنار ریل راه آهن در منطقه ای دورافتاده در حومه جنوبی شهر پیدا شد، پیدا نکردند.

چارلز هود، رئیس آتش نشانی سن آنتونیو در یک کنفرانس خبری گفت: “بیمارانی را دیدیم  که داغ بودند، از و گرمازدگی و خستگی رنج می بردند.” این تریلی یخچالی بود اما هیچ واحد تهویه مطبوع در آن وجود نداشت.

جسد 46 مهاجر در داخل یک تریلی در تگزاس پیدا شد

ملیت قربانیان تایید نشده است

مارسلو ابرارد، وزیر امور خارجه مکزیک در توییتر خفگی مهاجران در کامیون را “تراژدی در تگزاس” خواند و گفت که کنسولگری محلی در حال عزیمت به محل حادثه است، اگرچه ملیت قربانیان تایید نشده است.

در ماه‌های اخیر به صورت بی‌سابقه ای تعداد مهاجر در مرز ایالات متحده و مکزیک افزایش داشته که باعث انتقاد از سیاست‌های مهاجرتی جو بایدن، رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا شده است.

جسد ۴۶ مهاجر تراژدی قاچاق انسان

رئیس پلیس شهر ویلیام مک مانوس در این باره گفت : فردی که در یک ساختمان مجاور کار می کرد صدای فریاد کمک را شنید و برای تحقیق بیرون آمد. کارگر متوجه شد که درهای تریلر نیمه باز شده است و به داخل نگاه کرد و تعدادی اجساد یافت.

مک مانوس گفت که این بزرگترین حادثه در نوع خود در شهر است و گفت که سه نفر در پی این حادثه در بازداشت به سر می برند، هرچند دخالت آنها هنوز مشخص نیست.

سخنگوی اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده (ICE) گفت که بخش تحقیقات امنیت داخلی آن با هماهنگی پلیس محلی در حال بررسی این ” رویداد فاجعه بار  قاچاق انسان” است.

کنترل گذرگاه‌های مهاجران در مرز ایالات متحده و مکزیک

این مرگ‌ها بار دیگر چالش کنترل گذرگاه‌های مهاجران در مرز ایالات متحده و مکزیک را برجسته می‌کند، که به بالاترین حد خود رسیده است.

این موضوع برای جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، دموکراتی که در ژانویه ۲۰۲۱ روی کار آمد و متعهد شد که برخی از سیاست‌های مهاجرتی تندرو دونالد ترامپ، سلف جمهوری‌خواه خود را تغییر دهد، دشوار است. جمهوری خواهان از استراتژی مرزی بایدن در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره در نوامبر انتقاد کرده اند.

معصومه لطفی ( پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.