• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

بیرانوند: رؤیای بازی در دربی تورین مقابل رونالدو را دارم

  • کد خبر : 4230
  • 24 جولای 2019 - 7:41

دروازه‌بان تیم ملی ایران تمایل خود برای ورود به جمع بازیکنان شاغل در سری A ایتالیا را تأیید کرد.

روز گذشته (سه‌شنبه) خبرهایی در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شد مبنی بر اینکه علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم ملی ایران به تیم فوتبال تورینو پیشنهاد داده شده است.

نشریه توتواسپورت تورین با مصاحبه‌ای که با سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس انجام داده تمایل وی برای ورود به سری A ایتالیا را تأیید کرده است.

این نشریه که جزو منابع خبری نزدیک به تیم‌های شهر تورین محسوب می‌شود، در گوشه‌ای جلد خود، تصویر بیرانوند را در کنار جوایز فردی‌اش چاپ کرده و نوشته است: بیرانوند دروازه‌بان ایرانی که پیش از این گفته بود رؤیای پوشیدن پیراهن تورینو را دارد حالا رؤیای بازی در دربی تورینو مقابل کریستیانو رونالدو را دارد و می‌گوید که می‌تواند عملکرد خوبی در لیگ فوتبال ایتالیا داشته باشد. برای تورینو این یک فرصت است که به بازارهای ناشناخته ورود کند.

رؤیای بازی در دربی تورین

توتو اسپورت به نقل از بیرانوند نوشته است: رؤیای بازی در دربی تورین مقابل کریستیانو رونالدو را دارم. حاضرم برای رسیدن به تورینو تا آنجا بدوم چون خودم را برای بازی در این تیم آماده می‌بینم.

بیرانوند برای پیوستن به تیمی ابراز تمایل کرده که در حال حاضر سنگربانی همچون سالواتوره سیریگو دارد. این دروازه‌بان ایتالیایی ۳۲ ساله ماه جولای سال ۲۰۱۷ از پاری‌سن‌ژرمن به عنوان بازیکن آزاد تورینو پیوست و تابستان سال گذشته به خاطر عملکرد خوبش باشگاه قرارداد او را تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرد.

رؤیای بازی در دربی تورین

رؤیای بازی در دربی تورین / نام دروازه‌بان تیم ملی ایران در رسانه‌های ایتالیایی

 علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک ایران است؛ در این موضوع هیچ تردیدی وجود ندارد؛ او نه‌تنها در تیم ملی و در سی‌و‌اندی بازی که به میدان رفته، رکوردهای خوبی از خودش به جا گذاشته بلکه سه قهرمانی متوالی هم با پرسپولیس در لیگ ایران دارد و با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفته است. بیرانوند نه‌تنها این روزها بهترین دروازه‌بان ایران است، بلکه اگر بهترین نباشد، دست‌کم یکی از بهترین دروازه‌بان‌های آسیا در این برهه هم محسوب می‌شود. همین دو مورد در کنار درخشش در جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا کافی است تا تیم‌های اروپایی بخواهند این بازیکن را در ترکیب داشته باشند.

به‌ویژه اینکه او مزیت‌های زیادی هم دارد؛ در خروج‌ها تقریبا بی‌نقص است و روی تک‌به‌تک‌ها خوب عمل می‌کند؛ شوت‌گیر است و از همه مهم‌تر اینکه یک ویژگی منحصربه‌فرد در دنیای دروازه‌بانی دارد: بیرانوند می‌تواند با دست پرتاب‌هایی به طول ۷۰ متر انجام دهد! اتفاقا همین ویژگی‌ها باعث شده این روزها صحبت از انتقالش به تیم‌های ایتالیایی شود؛ سه باشگاه تورینو، آتالانتا و کالیاری، رزومه بیرانوند را در اختیار دارند و می‌توانند با پرداخت فقط ۶۰۰ هزار یورو، بند فسخ او را فعال و از پرسپولیس جدایش کنند.

اتفاقا این همان موضوعی است که روز گذشته روزنامه ایتالیایی «توتواسپرت»، روزنامه چاپ تورین، به آن اشاره کرده و به نقل از مردی که خودش را مدیر برنامه‌های بیرانوند معرفی کرده، عنوان شده او به سه باشگاه ایتالیایی مذکور معرفی شده است. «معرفی» با بستن قرارداد دو امر کاملا متفاوت است و برخلاف ادعای مطرح‌شده، بیرانوند درحال‌حاضر از این باشگاه‌ها پیشنهادی ندارد و فقط به آنها معرفی شده است. بااین‌حال در مطلب منتشرشده این روزنامه ایتالیایی دو، سه نکته درباره بیرانوند عنوان شده که بسیار حائز اهمیت است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=4230

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.