• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

سبک های مختلف دکوراسیون اداری

  • کد خبر : 42699
  • 27 جولای 2022 - 12:18

دکوراسیون اداری یکی از سبک های متنوع دکوراسیون داخلی است که سلایق مختلفی را پوشش می دهد. سبک های مختلف دکوراسیون اداری که در ادامه با آنها آشنا می شوید، بسته به متریال به کار رفته و سبک و سیاق چیدمان، دارای تنوع بالایی هستند. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که نوع فضای اداری تاثیر زیادی بر انتخاب سبک دکوراسیون داخلی دارد و ضروری است که انتخاب المان ها و چیدمان آنها با توجه به این مورد و دیگر فاکتورها انجام شود. به عنوان مثال، دکوراسیون اداری در یک شرکت خدماتی با چیدمان شرکت های فنی و مهندسی متفاوت است. در ادامه ضمن معرفی سبک های مختلف دکوراسیون اداری، شما را با المان های به کار رفته در هریک از این سبک ها آشنا می کنیم. برای سفارش، خرید و اجرای هریک از سبک ها می توانید با کاریا صنعت تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان این مرکز بهره مند شوید.

سبک های مختلف دکوراسیون اداری

انواع سبک های دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری بر اساس فضای اداره یا شرکت و المان های مورد نیاز، سبک های مختلف و متنوعی دارد. در هریک از این سبک ها هم امکان اجرای سبک های مختلفی وجود دارد که طراحان با تکیه بر خلاقیت خود، آن را طراحی و اجرا می کنند. رایج ترین دسته بندی برای سبک های مختلف دکوراسیون اداری به شرح زیر است:

سبک مدرن

به طور کلی دکوراسیون مدرن طرفداران زیادی دارد؛ چه در بخش اداری و چه در بخش خانگی. در این سبک از رنگ های بسیار روشن و تا حدودی خنثی استفاده می شود تا فضا وسیع تر به نظر برسد. تجهیزات و لوازم در این مورد از سبک های دکوراسیون اداری، زیبا و خاص هستند و فضا منحصر بفرد نشان داده می شود؛ استفاده از کانتر پذیرش مدرن و دیگر تجهیزات جدید در این سبک رایج است. در عین حال، هیچ ابزار اضافه ای در فضا وجود ندارد و می توان خطوط افقی و یا عمودی را در کل فضا مشاهده کرد.

سبک مینیمال

یکی دیگر از سبک های دکوراسیون اداری، مینیمال است که طرفداران خاص خود را دارد. میز کارمندی ساده، ابزار ساده و شیک و به طور کلی تجهیزات مینیمال در این سبک استفاده می شوند. بیشتر رنگ در زمینه و دیوارها روشن و تمیز بوده و می توان از خنثی بودن محیط لذت بیشتری برد. بار ایستایی و بی روح بودن فضا در سبک مینیمال، با استفاده از چند قلم لوازم با رنگ های متضاد از می رود و برای دادن انرژی بیشتر هم معمولا از یک رنگ براق استفاده می شود.

سبک فرانسوی

به عنوان یکی دیگر از پر طرفدارترین سبک های دکوراسیون اداری، باید به سبک فرانسوی اشاره کنیم. استفاده از عناصر طبیعی مانند سنگ و چوب و آجر، ویژگی اصلی این سبک است و در آن می توان المان هایی همچون فایل اداری چوبی را مشاهده کرد. رنگ ها در این سبک بیشتر تند و گرم انتخاب شده و راحتی و آرامش در سراسر فضا موج می زند. برای ایجاد القای این آرامش نیز از بالش هایی کوچک به تعداد زیاد بر روی مبلمان آن استفاده می شود.

سبک صنعتی

سبک صنعتی هم یکی از سبک های مختلف دکوراسیون اداری است که به ویژه مورد توجه شرکت های بزرگ قرار گرفته است. جالب است بدانید که این سبک با انقلاب صنعتی در اروپا به صورت گسترده ای در میان علاقمندان به دکوراسیون داخلی رونق گرفت. انرژی و هیجان، ویژگی های اصلی سبک صنعتی بوده و تجهیزات اداری در آن بسیار بزرگ و حجیم هستند. فضا با لوازم زیبا با رنگ هایی تند و پر حرارت پر می شود و لوازم پر زرق و برق در نظام سرمایه داری در فضا دیده می شوند.

چیدمان ساحلی

یکی از جالب ترین سبک های مختلف دکوراسیون اداری، چیدمان ساحلی است. در این سبک با استفاده از نور و رنگ، محیطی شاد و جذاب خلق می شود. رنگ های روشن مبلمان و دیوارها به مخاطب احساس آرامشی عمیق را منتقل نموده و یاد دریا و ساحل و آرامش این فضاها در این سبک زنده می شود. اگر چه رنگ ها در دکوراسیون ساحلی بیشتر آبی و سبز هستند، اما حس نشاط و گرمی سراسر فضا را پر می کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42699

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.