• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

موتورولا اولین گوشی جهان با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را عرضه کرد

  • کد خبر : 42916
  • 15 آگوست 2022 - 9:57
موتورولا اولین گوشی جهان با دوربین 200 مگاپیکسلی را عرضه کرد

موتورولا اعلام کرد که در حال کار بر روی اولین گوشی جهان با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است و همچنین فاش کرد که در ماه جولای عرضه خواهد شد.

اولین گوشی جهان با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

جالب است که ببینیم آیا عکاسی با کیفیت ۲۰۰ مگاپیکسلی در این گوشی بهبود قابل توجهی در وضوح ایجاد می کند یا اینکه سنسور در عوض توسط عوامل دیگری مانند لنزها یا پردازش تصویر متوقف می شود.

این گوشی از Isocell HP1 سامسونگ استفاده خواهد کرد که سال گذشته عرضه شد. علیرغم مگاپیکسل آن، این سنسور بزرگ‌ترین حسگر مورد استفاده در دستگاه‌های تلفن همراه نیست و اندازه آن ۱/۱٫۲۲ اینچ است و به لطف اندازه پیکسل اصلی تنها ۰٫۶۴ میکرومتر است.

این مطلب هم برایتان مفید است. چگونه اپل و استیو جابز جهان را تغییر دادند

گوشی جدید موتورولا

گوشی جدید موتورولا ظاهراً با اسم Frontier شناخته می‌شود و در گذشته چندین بار به بیرون درز کرده است. دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید، ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو و ۶۰ مگاپیکسلی در جلو به دوربین اصلی اضافه می شود.

شایعات همچنین ادعا می کنند که این گوشی با صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی OLED با نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز، پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام به تازگی معرفی شده و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی که می تواند با سیم یا ۵۰ وات به صورت بی سیم با ۱۲۵ وات شارژ شود، عرضه خواهد شد.

این مشخصات گوشی را در قلمرو پرچمداران قرار می دهد، بنابراین انتظار ارزانی نداشته باشید. یکی از مدیران برند موتورولا نیز تیزری از گوشی تاشوی این شرکت را به اشتراک گذاشت. Razr 3 دارای همان SoC پرچمدار Frontier خواهد بودآخرین Razr تاشو در سال ۲۰۲۰ عرضه شد، بنابراین جالب است که ببینیم موتورولا در هنگام عرضه سومین نسخه در اواخر امسال، چه چیزی می تواند بیاورد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.