• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
15

سقوط زن بدون لباس از طبقه چهارم در مارلیک کرج

  • کد خبر : 43262
  • 11 سپتامبر 2022 - 12:04
سقوط زن بدون لباس از طبقه چهارم در مارلیک کرج

سقوط زن بدون لباس از طبقه چهارم در مارلیک کرج رخ داد این زن جوان به طرز مشکوکی از پنجره طبقه چهارم آپارتمان به بیرون پرت شده بود شوهرش ادعا کرد او پس از مصرف شیشه دست به خودکشی زده است.

سقوط زن بدون لباس از طبقه چهارم در مارلیک کرج

نیمه شب ۲۲ تیرماه به پلیس اعلام شد که زن جوانی که از پنجره طبقه چهارم آپارتمانی محدوده مارلیک به بیرون پرت شده شده است.نزدیک ترین گشت کلانتری به محل رفت و با جسد زن جوان روبرو شد که بدون لباس روی زمین افتاده بود، و بازپرس قتل در محل حاظر شد زن که المیرا نام داشت ۳۴ساله بود و جسد او به پزشکی قانونی منتقل شد.

همسرم درحالیکه لباس به تن نداشت از پنجره اتاق به بیرون پرید

شوهر زن در اظهاراتش به افسر پرونده گفت: ما ۱۸سال است که ازدواج کرده ایم و دو پسر ۱۷ و ۱۲ساله داریم. به تازگی به این آپارتمان آمده ایم روز قبل از حادثه همسرم با خواهرش که اعتیاد به مواد مخدر داشت رفت و گویا شیشه استفاده کرده بود و بعد که من خانه آمدم متوجه شدم او دو برگ قرص توهم زا مصرف کرده است نیمه شب تشنه بود و از من آب خواست وقتی رفتم برای او از آشپزخانه آب بیاورم دیدم درحالیکه لباس به تن نداشت از پنجره اتاق به بیرون پرید ، تا من خودم را برسانم خیلی دیر شده بود …

خانواده زن مدعی شده اند که دامادشان دختر شان را به قتل رسانده است

پس از تشکیل این پرونده خانواده زن مدعی شده اند که دامادشان دختر شان را به قتل رسانده است و حالا مدعی است که او خودکشی کرده است.

شوهر زن که از کارمندان نمونه شرکت های خودروسازی است به اتهام تنها مظنون این پرونده بازداشت شد و چون هیج مدرکی برای اتهام او وجود نداشت قاضی دادسرا دستور ارادی او را صادر کرد .

این مرد ۴۰ساله در حالیکه از وقوع این حادثه شوکه شده بود گفت: همسرم معتاد نبود و به خاطر خواهرش به مواد رو آورده بود ما زندگی خوبی داشتیم و همدیگر را دوست داشتیم هیج مشکل خاصی نداشتیم که بخواهم انگیزه ای برای کشتن همسرم داشته باشم و او هم مشکلی نداشت که بخواهد خودکشی کند همسرم به خاطر مصرف شیشه خودش را از پنجره اتاق خواب به بیرون پرت کرد من به خاطر بازداشت نتوانستم در مراسم ختم همسرم شرکت کنم و حالا که ۴۰ روز از آن ماجرا گذشته, خانواده همسرم مرا عامل مرگ دخترشان می دانند درحالی که من بی تقصیر بودم .

برگرفته از رکنا

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.