• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

شکایت از علی کریمی ؛ لیدر اغتشاشات هستی!

  • کد خبر : 43384
  • 24 سپتامبر 2022 - 10:10
شکایت از علی کریمی ؛ لیدر اغتشاشات هستی!

علی کریمی طی چند روز گذشته با انتشار پیام‌های متعددی از اعتراض‌ها نسبت به مرگ مهسا امینی حمایت کرده است.او که این روزها از سوی اغتشاشگران تشویق می‌شود با خط دادن به آنان تلویحا از کشتن مأموران امنیتی حمایت کرده است.

فارس نوشت : او با انتشار پیام‌ها و استوری‌های متعددی در اینستاگرام و توئیتر در چند روز گذشته مردم را تشویق به ادامه اعتراض و اغتشاش کرده و به وضوح بر التهاب این روزها افزوده و خود را در قامت لیدر جریان اغتشاش و آشوب در ماجرای مرحوم مهسا امینی نشان داده است.

وی با انتشار یک فیلم از کتک زدن ماموران امنیتی در تجمع اعتراضی به مرگ مهسا امینی در استوری اینستاگرام و نوشتن جملات «بزنی، می‌خوری» و «زدی ضربتی ضربتی نوش کن» از این اعتراض‌ها حمایت علنی و معترضان را به اغتشاش در خیابان‌ها تشویق کرده است.

لیدر اغتشاشات هستی

همشهری ارگان شهرداری تهران نوشت نوشت:در شرایطی که فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور ملتهب و عناصر ضدانقلاب در حال تهییج افکارعمومی برای ایجاد آشوب، فتنه‌انگیزی و بلوا در کشور است، چهره‌های شناخته شده نقش مهمی در جامعه برای آرام کردن فضای عمومی و نیز ایجاد کانال برای مطالبه‌گری از مجراهای قانونی هستند.

چهره‌های مشهور در این میان نقش و مسئولیت مهمی بر عهده دارند. با این حال، در ایران و در جریان اتفاقات اخیر عملکرد چهره‌های مشهور نه‌تنها کمکی به کاستن از التهابات و احساسات و هدایت آن به مسیر درست و قانونی نکرده است بلکه عملا لیدری برخی اغتشاش‌ها که در انقلاب‌های رنگی نیز مسبوق به سابقه بوده است را تداعی می‌کند.

«علی کریمی» یکی از همین چهره‌هاست. او که این روزها از سوی اغتشاشگران تشویق می‌شود با خط دادن به آنان تلویحا از کشتن مأموران امنیتی حمایت کرده است. کریمی گرچه مدعی شده است منافق و ضد‌انقلاب نیست اما در عمل مدیریت جریان اغتشاش و کمک به آنها را در دستور کار دارد.

انتشار محتواهایی با مضامین نفرت‌انگیز، تهییج کننده، مشوق حمله به مراکز امنیتی و مأموران انتظامی و ده‌ها اقدام دیگر را می‌توان ازجمله اقدامات این فوتبالیست سابق دانست. فوتبالیستی که درزمین چمن حریفان را دریبل می‌زند اما در زمین سیاست دریبل دوطرفه خورده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.